pieni asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pienin asunto, jossa olen asunut oli toinen yhteinen asunto miehen kanssa, 55m2 kaksio, josta muutettiin pois esikoisen ollessa 5kk, kun makuuhuone oli niin pieni että pystyi imuroimaan ainoastaan nostamalla pinnasängyn pois huoneesta. Eli huono pohja, vaikka neliöitä melko paljon.

Nykyinen 72,5m2 kolmio miehen lisäksi 2 lasta, kolmas tulossa. Tarjous jätetty 98m2 neliöstä.

Itse asun luonnossa ja pesen hampaani heinällä muidenkin pitäisi opetella siihen, se on mukavaa. Lapsista en tiedä kun en vaimoani ole nähnyt sitemmin kun karhu söi hänet. Toivottavasti löydän uuden auton akun kohta, kun tuntuu että vanhalla ei enää pysty lataamaan puhelimeni akkua.

Meillä oli 4 lasta ja 70 neliön kolmio. Hyvin mahduttiin, mutta kun esikoinen alkoi tulla teini-ikään niin piti alkaa etsiä uutta, kun kaipasi jo enemmän omaa rauhaa.

Lapsuudenkodissa äitini kanssa asuttiin 28 neliön yksiössä. Hyvin mahduttiin ja oli yövieraitakin. Se on asennekysymys, ei sitä aina mitään hallia tarvi hyvään elämiseen. Alkovi, parvisänky, vuodesohva ym.tuovat lisäilaa.

Eka asunto oli 28 neliön yksiö. Huonekorkeus 3m ja ikkunasyvennykset 50 cm, talo oli rakennettu 1912 :)
Ei tuntunut pieneltä asunnolta.

Pienin perheen (minä, mies ja esikoinen) kanssa 57 neliön kaksio. Tilaa oli siinäkin kivasti, neliöt hyödynnetty hyvin.

Nyt minä ja kaksi lasta 70 neliön kolmiossa.

Lapsuudenkodissa äitini kanssa asuttiin 28 neliön yksiössä. Hyvin mahduttiin ja oli yövieraitakin. Se on asennekysymys, ei sitä aina mitään hallia tarvi hyvään elämiseen. Alkovi, parvisänky, vuodesohva ym.tuovat lisäilaa.
Täsmälleen samoilla neliöillä äiti ja neljävuotias tyttö, ison kaupungin keskustan tuntumassa.
On just hyvä näin. Sekaista tulee nopeammin kuin isommassa tulisi, pitäisi pystyä olemaan koko ajan tarkkana. Mutta jos kotona alkaa olla sen näköistä, vähemmän töitä, enemmän kotia. Se on vaan merkki siitä.
Tyttären isi asuu sadan metrin päässä. Rauhanomainen ero ja toimiva yhteishuoltajuus.

23 neliön laho yksiö. Kesäisin oli 35-40 astetta lämmintä. Talvisin +16 paikkeilla ja ainoa paikka mihin ei kylmä viima päässyt oli 1,5 neliön kokoinen vessa. Vuoden tota kestin ja sekin vain, ettei tarvii vuokravakuutta maksaa :D