pienen pojan pippeli-kipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
valitti yöllä kipua pippelissä, käytin pissalla ja pippeli näytti sellaiselta "vähän seisovalta". Nyt ei mitään. Voiko kipu siis johtua erektiosta yöllä?

Alkuperäinen kirjoittaja tulehdus:
Tai sit tulehdus siellä nahan alla, lääkäri määräs silmätippoja mun pojan pippelin päähän ja sillä loppui kipuilu. Kannattaa käyttää näytillä.

Juu tämäkin voi olla, mutta siihen liittyy kyllä sitten kokoaikainen kipuilu.. tai ainakin meidän pojilla on näin ollut.
Voithan katsoa varovasti näyttääkö pippelin pää punaiselta sieltä virtsaputkensuulta.

Kolmen pojan äitinä voin sanoa että tuttu juttu! . Tulehdus kannattaa hoitaa nopsaan pois nimittäin pahentuessan on TODELLA kivulias lapselle. Vannakylpyjä kannattaa ottaa monta kertaa päisävässä että puhdistuu ja pöpöt lähtee,mutta tippa/voidekuurin hakisin kyllä myös. Pahentuu nimittäin josus ihan tuntien sisällä niin kurjaa sitten yötä vasten pitää sitä vaivaa. Myös särkylääkettä meillä määrätty vaivaan. Voitahan hommata reseptin päivystyksestä ja jäädä harkitsemaan tarvitsetko vai meneekö ohi.Meilläon aina kotona varalta tipat odottamassa...

mä olen miettinyt että poika sanoo pippeliin sattuu silloin kun on kova hätä. eli rakko täynnä. vaiva katoaa kun pissa tulee ulos. Tuohon vannakylpyyn vastineeksi voisi ottaa vaikka lämpimiä piiparisuihkuja. on varmaan parempi, ettei pyllypöpöt pääse vannassa haittaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja meiks:
mä olen miettinyt että poika sanoo pippeliin sattuu silloin kun on kova hätä. eli rakko täynnä. vaiva katoaa kun pissa tulee ulos. Tuohon vannakylpyyn vastineeksi voisi ottaa vaikka lämpimiä piiparisuihkuja. on varmaan parempi, ettei pyllypöpöt pääse vannassa haittaamaan.

Kyllä tulehdukseen suositellaan vannakylpyjä.Tiettysuih+kutt+el+uki+n +kä+y-++-

Yhteistyössä