Pienen pieni asia joka v*tuttaa ihan suunnattomasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
äööäää mä en kestä!!!

Mies tuo AINA vääriä tuotteita kaupasta, jos olen kirjoittanut listan mitä pitäisi tuoda ja silloinkin jos en kirjoita. Siksi kirjoitan hyvin tarkan listan nykyään.. meillä minä teen ruoan yleensä niin tiedän mitä tarvii ostaa.

No, tänään mies meni kauppaan, halusi mennä ja minä annoin kauppalistan mukaan. Kirjoitin selvällä suomenkielellä näin:

Savulohta. EI kylmäsavulohta!!

Ja arvatkaapa mitä se toi... no kylmäsavulohta!! ja selitti viel että hän käsitti tuon niin että nimenomaan kylmäsavulohta... aaargghhh!!!

No, meillä ei ole savulohisalaattia tänään(kään)

Samaa täälläkin. Ollaan oltu kimpassa jo yli 5 vuotta, ja mies tietää että olen todella allerginen pähkinöille. Jos pyydän tuomaan kaupasta suklaata, tuo joka ikinen kerta pähkinäsuklaata. :headwall:

Tiedän tunteen... tosi veetuttavaa. Pyysin kerran miestä tuomaan persiljaa, ja hän löysi jostain vihannestiskiltä valtavan valkoisen juuren, persiljajuuren..!? Hittolainen. En edes tiennyt että jokin sellainen on olemassa, saatikka sitten mitä siitä tekisi... mutta tuskin se piristäisi kinkkupastaa johon olin ajatellut persiljan....

Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Samaa täälläkin. Ollaan oltu kimpassa jo yli 5 vuotta, ja mies tietää että olen todella allerginen pähkinöille. Jos pyydän tuomaan kaupasta suklaata, tuo joka ikinen kerta pähkinäsuklaata. :headwall:

Onneksi minun mieheni tietää tarkalleen lempisuklaani! Se on vakava juttu, jos tulee väärää suklaata ;) Ja sinulla tietysti vielä vakavampi, kun pähkinäsuklaa on jo vaarallistakin.

Meillä mies meni kerran listani kanssa kauppaan. Hän toi kaikki muut paitsi listan ekana olleen tavaran...kysyin syytä, niin mies vastasi: "Luulin, että se oli otsikko, enkä lukenut sitä". Siitä lähtien olen kirjoittanut kaikkiin listoihin ekaksi sanan "OTSIKKO" :D

Toi on kyllä ärsyttävää. Siksi yleensä pyrinkin menee itse kauppaan, jos on vaikka vieraita tulossa ja pitäis olla jotain tiettyä.

Meilläkin menee tosi usein sekaisin jotkut jutut.. niin kuin viime viikolla pyysin nimenomaan jäävuorisalaattia niin mies toi jääsalaattia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ne miehet!:
Meillä mies meni kerran listani kanssa kauppaan. Hän toi kaikki muut paitsi listan ekana olleen tavaran...kysyin syytä, niin mies vastasi: "Luulin, että se oli otsikko, enkä lukenut sitä". Siitä lähtien olen kirjoittanut kaikkiin listoihin ekaksi sanan "OTSIKKO" :D

Voi jösses!! Ärsyttävän ihana! :laugh:

:laugh:

no mä oon jo vittuuntunu siihen amerrrrikan äijä mainokseen jossa se on ollu niin lucky niin lucky, mutta katkerana ja kakarattomana etsii sukulaisiaan joille testamentata ne rrrahat joita ei ole ennättänyt Vegasissa pelata
vittu minkälainen mainos - inhoan fonectaa

:laugh: Ihana! Mä nauran täällä ääneen, kuulostaa ihan sellaiselta, mitä mun mies vois tehdä.

Jos se tuo siks että saa ite syyä sen?

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:

Ei, se ei taas kestä maitoa, joten syömättä ne jää :/

Olin kerran kotona ja aloin puhuu et tekis mieli limpparii. Mies sitten kiltisti tarjoutui sitä hakemaan. Kysyin että mitäs limua haluisin ja vastasin, ihan sama tekee mieli vaan jotain limua. Mies palasi takaisin mukanaan alkoholitonta SIIDERIÄ. Totesi vain että onhan tässäkin hiilihappoja.. Että otti päähän..

Ei voikuin nauraa!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rudebox:
Tiedän tunteen... tosi veetuttavaa. Pyysin kerran miestä tuomaan persiljaa, ja hän löysi jostain vihannestiskiltä valtavan valkoisen juuren, persiljajuuren..!? Hittolainen. En edes tiennyt että jokin sellainen on olemassa, saatikka sitten mitä siitä tekisi... mutta tuskin se piristäisi kinkkupastaa johon olin ajatellut persiljan....

Tää on paras!!!

Jos se yrittää vaivihkaa päästä siusta eroon? :whistle: ;) Jos vaikka vahingossa katsos söisit sitä pähkinäsuklaata... :whistle:

Meilläkin tulee mitä tahansa....

Kerran kirjoitin tarkasti: Bona kasviksia. Tuli 6 prk piltin kasvisbroileria!!!!!!! Lapsi oli juuri aloittanut kiinteät. piltit yläkaappiin odottamaan isompaa ikää...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Jos se yrittää vaivihkaa päästä siusta eroon? :whistle: ;) Jos vaikka vahingossa katsos söisit sitä pähkinäsuklaata... :whistle:

Ihan pakko nyt sitten kysyä, että kuinka monta miljoonaa pähkinäsuklaalevyä teiltä löytyy kaapista? Kelle te ne syötätte?

:laugh:

Hahaa onneksi en oo ainoa. Pahin ketutus meni jo ohi.

Hei kulkija, toki menisin mielelläni itse, mutta välillä mies itse HALUAA mennä kauppaan ja toki annan mennä, enkä mä nyt hälle tuolla tavalla kiroo ku täällä kiroon :D Tai no vähän pääs ärräpäitä että TAASKO?!? ja jotenki arvasin etukäteen; kun kirjoitin "savulohta", osasin jo kuvitella miehen raaputtamassa päätä kalatiskillä että kumpaa pitää ottaa, niin siksi selvensin, mutta en näköjään tarpeeksi selkeästi.

Juu, meille on kans tuotu kaupasta ties mitä... mä odotan sitä päivää että tuo tasan ne mitä listalla on!

Meillä ton exän kans sai olla tosi tarkkana ku kirjotti ostoslistaa.. Se kun on niin tarkka ja sit se aina soittaa jos on jotai epäselvää.. ihan pienimmästäkin asiasta..

Tänään kävi kaupas ku oon puolkuntonen ja listaan olin kirjottanu että muroja - Cheerios (kaikki merkitki jne täytyy aina kirjottaa)
Nooh, exä soittaa ja kysyy että "Nii otanks mä näitä kaura- vai hunajacheerioseja? Ku näitä on siis kahdenlaisia"

:D Joo no ota nyt vaiks sit niitä kauracheerioseja. :D

Muuten se kyl aika hyvin tietää, ostaa oikeenlaista kamaa jos mä haluan esim. herkkuja mutta toi tarkkuus noissa ostoslistoissa on jotai ihan järkyttävää :laugh:

Yhteistyössä