Pienen lapsen kanssa 3D-leffaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Snoopy

Aktiivinen jäsen
07.01.2005
5 328
-1
36
Niin, että minkä ikäisen kanssa voisi mennä? Itsellä ei mitään kokemusta 3D-leffoista. Isä menisi pienen muumifanin kanssa katsomaan punaista pyrstötähteä, mutta mietitään vielä olisko perinteinen kaksiulotteinen parempi vaihtoehto..

Mulle muuten on ihan uutta tietoa sekin, että valtion elokuvatarkastamo ei suosittele edes tavallista elokuvanäytöstä alle 3v lapselle(?!). Jätänkö tän huomiotta vai onko tuo lapsi oikeasti liian pieni elokuviin? On kuitenkin jaksanut seurata mm. Lastenkonsertteja, sirkusta, jne hienosti.

musta ne lasit on hankalat ja painaa nenää ja sit must tuntuu että ne "käy päähän"- siis et pää tulee mukamast kipeeksi tai jotain.
mä menisin mieluummin pienen lapsen kans ihan kaksulotteiseen näytökseen.

Oltiin vuosi sitten silloin 5v :n kanssa ja hän tykkäsi, mutta ei ole sen jälkeen halunnut kun ne lasit painaa ja sit elokuva on ihan tylsä ilman niitä.
Ne 3d lasit on aika painavat ja isot

Meillä 3 v jaksaa katsoa vaikkapa Autot-elokuvan kotona, mutta en veisi vielä elokuviin. Eläytyy niin jo telkkariinkin, joten olen ajatellut, että menis liian lujaa elokuvissa. Ehkä vähän myöhemmin.

Olin katsomassa Punaisen pyrstötähden 5v lapsen kanssa, ja tarina sopii kyllä alle3-vuotiaalle, mutta lasit eivät. Niitä on vain yhtä kokoa (aikuisten). 5-vuotiaskaan ei pitänyt niitä läheskään koko aikaa, vinkkasin aina kun tuli hieno efekti, että laittaa ne lasit päähän.

Se leffa oli muuten aikuisen näkökulmasta kuolettavan tylsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olin katsomassa Punaisen pyrstötähden 5v lapsen kanssa, ja tarina sopii kyllä alle3-vuotiaalle, mutta lasit eivät. Niitä on vain yhtä kokoa (aikuisten). 5-vuotiaskaan ei pitänyt niitä läheskään koko aikaa, vinkkasin aina kun tuli hieno efekti, että laittaa ne lasit päähän.

Kiitos vastauksesta, mä luulen että valitaan se 2D. Ja tän äidin täytyy nopsaan paikata aukko sivistyksessä ja mentävä testaamaan joku filkka 3D:nä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Miltä se näytti ilman laseja? Tavalliset 3d-animaatiothan on sellaista sotkua, jos niitä katsoo ilman laseja.