Niinpä. En mäkään tosiaan tiedä muuta, kuin jos joku kaveri on perustanut kerhon ja ne ovat kutsuneet. Ei mistään näe, että kuka on perustanut kerhon, mistä voi kysellä salasanoja tai muutakaan.... Ihan perseestä. Sen takia moni jää kerhoista ulkopuolelle, vaikka kerhot kiinnostaiskin, mutta kun ei niihin pääse!Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Ylipäätään noi kerhot. Miten niistä voi tietää, mihin niistä voisi mahdollisesti haluta, miten niihin pääsee, kenelle viestiä... Jäänyt mulle tyystin hämäräksi tuo. Onko siellä elämää?
Ei se nyt niin vaikeaa ole, vaikka sen y viestillä laittaakin etiäpäin.Aikoinaan kun itse salasanaa kyselin, niin y viestillä se mulle laitettiin ja muidenkin olen huomannut sen laittavan y viestinä ellei käytäntö sitten ole muuttunut =) ei kai tohon välttämättä mitään oikeaa sääntöä ole et miten sen ilmoittaa; kunhan vain ajattelin et vanhassa vara parempiAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Ehkä, en tiedä. Miksi niiden pitäisi olla salaisia, että hakeminen kerhoihin on niin helevetin vaikeaa?? Laitan yynä sit jos kerran niin on ollut tapana.
No muakin kiinnostaa, vai onko tää joku valtionsalaisuus? =)Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mikäs se sellainen kerho on???
En tiennyt. Anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Ei se nyt niin vaikeaa ole, vaikka sen y viestillä laittaakin etiäpäin.Aikoinaan kun itse salasanaa kyselin, niin y viestillä se mulle laitettiin ja muidenkin olen huomannut sen laittavan y viestinä ellei käytäntö sitten ole muuttunut =) ei kai tohon välttämättä mitään oikeaa sääntöä ole et miten sen ilmoittaa; kunhan vain ajattelin et vanhassa vara parempiAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Ehkä, en tiedä. Miksi niiden pitäisi olla salaisia, että hakeminen kerhoihin on niin helevetin vaikeaa?? Laitan yynä sit jos kerran niin on ollut tapana.
Ei oo mikään salaisuus. Se on jatkoa Hyvä sydän kerholle. Aluksihan se kai alkoi siitä, että annetaan tarvitsiville joulu siitä se sit laajeni ja nyt se on arkipäivää.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No muakin kiinnostaa, vai onko tää joku valtionsalaisuus? =)Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mikäs se sellainen kerho on???
Ahaa. Mielenkiintoista, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Ei oo mikään salaisuus. Se on jatkoa Hyvä sydän kerholle. Aluksihan se kai alkoi siitä, että annetaan tarvitsiville joulu siitä se sit laajeni ja nyt se on arkipäivää.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No muakin kiinnostaa, vai onko tää joku valtionsalaisuus? =)Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mikäs se sellainen kerho on???
Ei mitään anteeksipyydettävää ja kuten kirjoitin niin ei tuohon tietääkseni mitään sääntöä oikeasti ole.Ehkä mä olen vaan liikaa jumittunut vanhoihin tapoihinAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:En tiennyt. Anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Ei se nyt niin vaikeaa ole, vaikka sen y viestillä laittaakin etiäpäin.Aikoinaan kun itse salasanaa kyselin, niin y viestillä se mulle laitettiin ja muidenkin olen huomannut sen laittavan y viestinä ellei käytäntö sitten ole muuttunut =) ei kai tohon välttämättä mitään oikeaa sääntöä ole et miten sen ilmoittaa; kunhan vain ajattelin et vanhassa vara parempiAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Ehkä, en tiedä. Miksi niiden pitäisi olla salaisia, että hakeminen kerhoihin on niin helevetin vaikeaa?? Laitan yynä sit jos kerran niin on ollut tapana.
pyytämällä salasanan ja sit haetaan jäsenyyttäAlkuperäinen kirjoittaja Molleri:No miten tohon kerhoon pääsee? Tai siis saa sen salasanan?
Kai se voikin olla...ei kai sitä kukaan koskaan ole kieltänyt.... ehkä mä vaan olen jumittunut vanhaan tapaan ja kuvittelen et se pitäis aina y viestillä laittaa ja et niin olis parempi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No mä sain salasanan ja hain jäsenyyttä. En oikeastaan ymmärrä, miksei salasana voi olla ihan avoimestikin esillä, kun kuitenkin jäsenyyttä on haettava ennen kuin sinne pääsee sisälle. No, mutta onnistui se näinkin. =)
Ihan hyvä tapa. Laitoin just Pesky Pixielle y-viestiä asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Kai se voikin olla...ei kai sitä kukaan koskaan ole kieltänyt.... ehkä mä vaan olen jumittunut vanhaan tapaan ja kuvittelen et se pitäis aina y viestillä laittaa ja et niin olis parempi :ashamed:
kirppiskerhon salasana ainakin on "julkista" tietoa. Helpompihan se tähän on laittaa,ku että joutuu monelle kirjotteleen yv:täAlkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Kai se voikin olla...ei kai sitä kukaan koskaan ole kieltänyt.... ehkä mä vaan olen jumittunut vanhaan tapaan ja kuvittelen et se pitäis aina y viestillä laittaa ja et niin olis parempi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No mä sain salasanan ja hain jäsenyyttä. En oikeastaan ymmärrä, miksei salasana voi olla ihan avoimestikin esillä, kun kuitenkin jäsenyyttä on haettava ennen kuin sinne pääsee sisälle. No, mutta onnistui se näinkin. =)
Ei ole kovin vaivalloista niitä y-viestejäkään pukata. Ja kirppiskerho lienee vähän erilainen kuin Pidetään huolta-kerho. Joten ihan järkevää jatkaa kuten on ennenkin tehty eli laittaa y-viestinä.Alkuperäinen kirjoittaja yv:kirppiskerhon salasana ainakin on "julkista" tietoa. Helpompihan se tähän on laittaa,ku että joutuu monelle kirjotteleen yv:tä
Tavasta varmaan päättää kunkin kerhon perustaja. Mutta lista perustajista ja kerhoista löytyy täältäAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mutta entä noi muut kerhot? Pitääkö niiden jäsenyyden hakua ensin huudella täällä, että löytää ihmisen, jolle laittaa yv:tä, että voi hakea jäsenyyttä kerhossa?