Pidenpään haaveilleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Osa 2

Vieras
Saan kunnian aloittaa jälleen uuden ketjun, hienoa. Olemme olleet ahkeria... Jatketaan samaan malliin, mutta toivotaan tähän kakkososaan paljon paljon plussia....

Tervetuloa mukaan myös kaikki uudet, jotka tunnette kuuluvanne tähän ""kastiin"". Vauvahaaveilua siis takana jo jonkin verran ja ainaiset pettymiset menkkojen alkaessa on tuttua -> mukaan vaan :).

huhuu sunny, mikä on tilanne??? annapa taas raporttia voinnista ym. jänskään täällä nyt aivan kympillä puolestasi :)

täällä alkaa hiljalleen olemaan sellaisia nipistyksiä masussa, että täti todennäköisesti saapuu lähipäivinä :( oon ollut tänään jo kauheessa masiksessa, mutta nyt päätin, että haaveilen marrasvauvasta niin kauan kuin voin ja tipahdan sitten kerralla korkealta ja kovaa.

missäs vaiheessa muut on? onko muilla tällä viikolla jännät paikat?

Heippa!
Minäkin olen käynyt vähän väliä katsastamassa, että olisiko Sunny laittanut päivitystä... jännättää täälläkin...
Mulla ovis oli ja meni ja nyt vain odotellaan. Jotenkin tuntuu taas vain siltä, ettei nytkään tärppi käynyt. No, elämä jatkuu silti.
Pidetään Mantalle peukut ja varpaat pystyssä, että täti jättäisi tulematta. ;)

Huomasin tässä että olen tullut teistä jo miltei riippuvaiseksi... tänne kun on niin helppoa tulla kertomaan ajatuksistaan. Kiitos että olette olemassa.
Mukavaa naistenpäivän loppua rakkaat nettiystävät!

Huomenta!

Mäkin tulin tänne katsomaan josko Sunny olis jo tullut kertomaan hyviä uutisia ;)

Täällä odotellaan tädin tuloa sunnuntaiksi, tai siis tottakai toivotaan ettei tulisi. Mulla ollut alavatsassa outo olo jo usean päivän ja nyt sellasia nipistyksiä vuoronperään molemmin puolin, ehkä vähän enemmän oikealla. Toivon niin hartaasti...

Mantalle kanssa tsemppiä kovin ja puuh++++

Tuotan teille pettymyksen, kun en vieläkään ole testannut. Mulla on ihan älytömän pitkät työpäivät nyt ja muutenkin kiirettä. Toisaalta hyvä niin, koska muistelin tossa just viime kesän raskautta eli silloin mulla oli verestä otettuna hCG jo n.200 ennenkuin alkoi edes näkymään testissä. Parempi siis etten kiirehdi testin tekemistä, toi on kai sit niin yksilöllistä. Mullahan tänään vasta pitäis menkatkin alkaa.

Oireita edelleen on, jotka saa mut itsenikin välillä uskomaan, että joo raskaana ollaan, mut sit jokin kuitenkin mättää. Luulen että tästä tulee taas vaan joku hehtopitkä kierto tai mä olen muuten vaan vakavasti sairas. Toivottavasti en kuitenkaan kumpaakaan noista. Huomenna menen töiden jälkeen ostamaan testin tai pari ja ilmoittelen itsestäni niiltä osin viikonloppuna tai viimeistään maanantaina. Ihana kun täällä niin kovasti myötäelätte, mut älkää nyt liikaa odottako...

Iisallakos kanssa oli tosi lupaavia oireita mahan nippailuineen? Oikein lämpöisiä plussatuulia kaikille jännääjille.

Onpa täällä monella kierto samassa tahdissa :) No sitä hauskempaa on kun voi yhtäaikaa jännätä! Mul on kanssa 29 päivää mittarissa ja on kyllä mahanpohjassa juilinut silleen et todennäköisesti on menkat ajallaan alkamassa. Rinnat on vähän kipeet, mutta liittynee kans menkkojen alkamiseen, tai sit on vaan kuvittelua...

Manta, Iisa ja Sunny ja tietty kaikki muutkin: tsemppiä loppuviikkoon!

Huomenta..

Tuun nyt sitten heti tuomaan huonot uutiset... kp 26 vaihtui ilmeisesti nyt sitten 1:ksi....... (tuhrua ilmestynyt eikä se kai muusta voi kertoa)

Tekis mieli raivota ja huutaa ja itkeä mut kun oon töissä niin ei oikein voi kun käpertyä oman pöydän ääreen ja olla niin kuin ei oliskaan.

Noi nippailut ja muut oli niin outoja. Mulla kun ei aiemmin oo pms-oireita ollut kuin päänsärkyä vuotoa edellisenä päivänä. Näin se sitten taas meni.

Otan osaa Iisa... Niin se vain on... Mullakin oli tässä kierrossa vaikka ja mitä oireita ja olin jo lähes varma, että kyllä nyt on käynyt tuuri... Ei sitten ollut. Tuntuu, että enää en mainitse mistään oireista, kun tekaistujahan ne näyttää olevan, tai siis olen siinä vaiheessa hyvilläään, kun mitään nippailuja ja nappailuja ja pahoinvointia ei ole... Mutta kuitenkin on kiva, kun täällä voi tuntojaan purkaa ja oireista (?) kertoa ja kaikki ymmärtää...

Mulla on nyt kp5/28 ja täti on pikkuhiljaa painumassa taka-alalle. Kiva, kun tänään on siskoni poikaystävänsä kanssa ja isä ja äiti tulossa käymään. Sisko on lomalla käymässä kotopuolessa. Tulevat sitten kakkukahville, kun minä tässä viikonloppuna vanhenen taas vuodella. Pitää vissin töiden jälkeen jotain kakkua sitten kehitellä... Eilen jo vähän pohjaa paistelin. Saa nähdä mikä väkerrys siitä saadaan aikaan sitten... :/

Mies ei oo vielä saanut mitään tuloksia sieltä simppatestistä. Yhdessä ketjussa meinasivat, että pitäisi tulla kirjeen muodossa tulokset kotiin. saa nähdä sitten... Ja kuulemma n. viikossa. Tänään tulee simppatestistä kuluneeksi viikko, että josko ne kotona postilaatikossa tulokset vaikka odottais... Hiukan on pelottavaa odotella tuomiota... Kovasti oon myös kaivanut tietoa, että mitä ne niissä oikein tutkii ja mitkä on millekin ne raja-arvot, että voidaan arvostella laatu/määrä huonoksi/hyväksi.

Mutta nyt takaisin töiden pariin...

voi pahus iisa! ymmärrän 100 %:sti tunteesi. on se niin väärin, että joutuu pettymään kuukausi toisensa jälkeen ja toisille vauvoja syntyy ""vahingossa"".

myös täällä olo on pessimistinen, jotenkin tuntuu siltä, että pää ei enää kestä tädin vierailua. pelkään aivan sairaasti joka vessareissua. mitään oireita ei ole puoleen eikä toiseen. mahaa vähän nipistelee ja ""valkkaria"" vuotaa välillä oikein kunnolla, mutta näitä oireita on aina ennen menkkoja. olo on jotenkin vain niin surullinen, vaikka eihän tässä vielä ole heitetty kirvestä kaivoon....

Pahoittelut Iisalle tädin tulosta. tuttu tunne:(
Kävin eilen gynellä ja sain miehelle lähetteen simppatestiin. Kävi heti aamulla antamassa näytteen ja sanoivat että tuloksiin menee noin 10 päivää. Tulokset tulee postissa ja kirjeessä on selitys mukana. laboratoriolla on myös ilmainen puhelinaika eli voi kysellä tuloksista jos ei lapusta ymmärrä. Nyt kyllä jännittää!

Gyne sano että jos simpoista löytyy jotain poikkeavaa, niin seuraavaksi siirryttäisiin sitten jo lapsettomuusklinikalle ja jos ei löydy niin sitten aletaan tutkia tarkemmin minun kiertoa ja ovuloimista. Kerroin lääkärille että en ole saanut tikuttamalla ovista näkyviin kuin kerran ja siihen lekuri sano vaan että jätä ne tikuttamiset pois. Kun se oliskin niin helppoa!!!

tulipas taas tuijotettua omaan napaan. ihanaa viikonloppua kaikille ja positiivista mielialaa lähettelen täältä:)))

Hei!
Iisalle heti ensimmäiseksi pahoittelut, tiedän tunteen kun pettyy :( Ja aina sitä pettyy vaikka koittaisi kuinka olla edes yhden kierron ns. lomalla vauva- ajatuksista.

Itse ajattelin olla tämän kierron vähän hillitympi ja koittaa olla ajattelematta mahdollisia oireita. Mutta tiedän sata varmasti että kun kierron loppu alkaa häämöttämään niin alan kuitenkin kuulostelemaan kaikkia erikoisia tuntemuksia.

Joku puhui vahingossa raskautumisesta. Tuli mieleeni tv:stä jokin aika sitten tullut juttu teinien aborttimäärien kasvusta, olisiko ollut joku tyyliin 14 vuotias neiti jolle oli tehty raskaudenkeskeytys KOLME kertaa?!? Ei sitä voi käsittää, kun itse on tilanteessa jossa tekee kaikkensa tullakseen raskaaksi, että jotkut käyttävät aborttia melkeinpä ehkäisykeinona...Tuntui todella pahalle katsella sitä pätkää.

Anteeksi nämä mun näin synkät jutut, mutta välillä pistää miettimään, kuinka epäreilua tämä joskus on.

Kaikesta huolimatta oikein aurinkoista viikonloppua kaikille.

Negaahan se testi näyttää tietenkin :(. Oireita on edelleen kaikki mitä on ollutkin, mut kai se on jotain muuta. Täytynee kohta hakeutua lääkäriin jatkuvasta oksetuksesta...
Alkais nyt sit edes ne menkat... Harmittaa!!!!

Toivo on taas ihan nollassa :`(.
Tsemppiä kuitenkin muille, joilla jännät ajat käsillä ja pahoittelut
tädin vierailun kohteeksi joutuneille.

Voi ei Sunny!!! Voihan se olla niin, ettei raskaus vielä näy testeistä. Teitkö tässä kierrossa ovistestejä ym., joka auttaisi tarkasti paikantamaan oviksen? Älä vielä masennu; toivoa on niin kauan kuin tätiä ei näy. olen paraskin puhuja ko. aiheesta....

Sunny, uskon että harmittaa älyttömästi, mutta manta puhuu asiaa, ettei se raskaus välttämättä vielä näy testeissä. Toivotaan kaikki oikein kovasti ettei täti löytäisikään Sunnya.
Voimia ja iso virtuaalihali Sunnylle.

*pirppa, hengessä mukana*

Iisalle tätipahoittelut ja Sunnylle negapahoittelut *halit*. Tsemppiä seuraaviin kiertoihinne!

Täällä on tilanne kääntynyt taas varsin mielenkiintoiseksi: eilen testasin Apteekin omalla selkeän punertavan viivan, joka tosin tuli näkyviin kunnolla vasta 15 min kuluttua testaamisesta. Menkat (jos ne nyt sellaiset on) ovat olleet todella niukat ja kivut lievät, siitä oikeastaan vielä intouduin varmistelemaan tilannetta. Huomenaamuna siis uusi testi! Hui kun jännittää...

Tsemppiä muillekin!

Pahoittelut Sunny negasta, mutta kuten sinulle jo sanottiin, älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon, kun oireitakin on! Olen seuraillut kirjoituksiasi aina silloin tällöin ja nyt kovasti jännitti puolestasi. Kyllähän se tuntuu kurjalta, että meillä olis nyt vauvat, jos oltais pysytty maaliskuisten kyydissä, mutta kun ei niin ei. Itse olen jo aikalailla luovutusfiiliksissä. Clomi- ja Luge-reseptit odottavat, mutta en ole vielä niitä aloittanut. En vielä tiedä, haluanko edes apuja, vai annetaanko tosiaan olla? Tsemppiä sinulle kovasti ja eiköhän se plussa sieltä vielä joku päivä irtoa!

riina-k:lle tsemppiä, toivottavasti masussa luuraa joku ;)

täällä on apeat tunnelmat. täti saapui yöllä oikein rytinällä ja itkuhan siinä pääsi. oviksesta menkkoihin kului taas 11-12 päivää, voisikohan ongelma olla tässä? nyt on kyllä sellainen olo, etten jaksa ajatella mitään vauva-asioita, enkä halua nähdä ketään ihmisiä. ehkä hautaudun viikonlopuksi sängyn pohjalle ja pyörin itsesäälissä oikein kunnolla....

No eipä ole täälläkään parempia uutisia, eli täysin blanco negatesti tehtynä. :( No can do, mutta onneksi sentään jonkinlainen raskaus on varmasti ollut. Muuten ei värillistä viivaa apteekin omaan olisi tullut. Tänään nimittäin samaisella testillä täysin puhdas nega. Eli se vuoto oli kuin olikin varhainen km, niukkuudestaan huolimatta. Ei muuta kuin uuteen yritykseen taas.

Voi teitä (siis meitä kaikkia...)... Otan osaa. Pitää varmaan aloittaa uusi ketju, kun näin paljon tähän tullut vaan huonoja uutisia... No, täältä pohjalta ei ole kuin yksi tie ja se on YLÖSPÄIN ja kohti ISOA MAHAA!!!

Täällä ollaan lähössä serkun valmistujaisiin. Aamupäivä meni nautiskellessa suksien päällä kauniista kevätpäivästä.

Viikonlopun jatkoja! Nauttikaa säästä ja... miehistänne;)

Rosa

No onpa roppakaupalla huonoja uutisia! Halauksia kaikille, joskaan ei ole minustakaan tuomaan toivoa tähän synkkään ketjuun. Tänään siis kp 1. Vaikka mitään oireita ei ollutkaan, ja siksi olin aika varma että täti on tulossa, niin silti aamulla kyllä meni maailma aika mustaksi kun sain heti ylösnoustua verta paperiin.

Positiivista on, että kierto on nykyään säännöllistynyt aika hyvin tuohon 30 kieppeille, nyt tasan 30, ja tikutetusta oviksesta 14 päivää. Seuraava ovis pitäisi osua keskelle talvilomaviikkoa, joten silloin ollaan ainakin saman katon alla yötä päivää...

Tsemppiä kaikille alkavaan kiertoon, ja ihanaa viikonloppua. Aurinko ainakin paistaa ja tuo toivottavasti hyvää mieltä mukanaan.

No, ei tosiaan hyvin mene täällä kellään... Pahoittelut siis myös Hipalle menkoista. Onneksi näet kuitenkin positiivisenkin puolen kp.1:ssä, säännöllinen kiertohan olis kaiken a ja o. Tuo ominaisuushan puuttuu itseltäni kokonaan.

Mut joo mukavaa lauantai-iltaa, taidan tästä lähteä vähän ulkoilemaan....

Maanantaita tytöt!

Nostelenpa meitä vähän ylöspäin.
Tuli ihan pahamieli myötätunnosta, kun luin teidän kirjoituksianne.
Tämä likka on ottanut tosissaan sen ettei tässä kierrossa edes funtsi näitä vauvajuttuja. En rehellisesti sanoen edes tiedä mikä kp menossa ja liian laiska olen enkä taida katsoakkaan kalenterista... :)
Oviksen aikaan tuli kuitenkin touhuttua (yhtenä päivänä) eikä sen jälkeen ole kamalasti edes napannut pupuilu... paria poikkeusta lukuunottamatta.
Mitäs sitä stressaamaan, vai mitä?
Joko Rosa sai miehensä kanssa simppatestien tuloksia?
Toivotaan että kaikki oli okei.
Kertokaahan kuulumisia...

*pirppa*

sunny: mikä on tilanne? vieläkö on paha olo ym. oireita? oletko jo testannut uudestaan?

täällä kp 1 otti tosiaan aika koville. oltiin viikonloppuna mökillä; kuljin päättömästi jäällä ja itkin naama punaisena. onneksi ei naapurit nähnyt... nyt tuli ensimmäistä kertaa todella toivoton olo ja kamala inho omaa kroppaa kohtaan. en tiedä miten sitä saisi tsempattua niin, ettei tää ottaisi niin koville. se on vain niin vaikeaa, kun olen jo haaveillut vauvasta useita vuosia ennen kun mies lämpeni ajatukselle ja yritystäkin on takana kohta vuosi ilman mitään tulosta. odottavan aika on pitkä....

Pahoittelut manta, ymmärrän täysin miltä susta tuntuu. Täällä myös ihan p.ska tilanne. Menkat ei ole alkanut, oireet jatkuu, mutta testi näyttää negaa. Olen tästä kohta just lääkäriin lähdössä....

Ottaa päähän ihan älysti, voisko tää elämä joskus olla edes helpompaa, tulis edes ne menkat....

Yhteistyössä