Otan osaa Iisa... Niin se vain on... Mullakin oli tässä kierrossa vaikka ja mitä oireita ja olin jo lähes varma, että kyllä nyt on käynyt tuuri... Ei sitten ollut. Tuntuu, että enää en mainitse mistään oireista, kun tekaistujahan ne näyttää olevan, tai siis olen siinä vaiheessa hyvilläään, kun mitään nippailuja ja nappailuja ja pahoinvointia ei ole... Mutta kuitenkin on kiva, kun täällä voi tuntojaan purkaa ja oireista (?) kertoa ja kaikki ymmärtää...
Mulla on nyt kp5/28 ja täti on pikkuhiljaa painumassa taka-alalle. Kiva, kun tänään on siskoni poikaystävänsä kanssa ja isä ja äiti tulossa käymään. Sisko on lomalla käymässä kotopuolessa. Tulevat sitten kakkukahville, kun minä tässä viikonloppuna vanhenen taas vuodella. Pitää vissin töiden jälkeen jotain kakkua sitten kehitellä... Eilen jo vähän pohjaa paistelin. Saa nähdä mikä väkerrys siitä saadaan aikaan sitten... :/
Mies ei oo vielä saanut mitään tuloksia sieltä simppatestistä. Yhdessä ketjussa meinasivat, että pitäisi tulla kirjeen muodossa tulokset kotiin. saa nähdä sitten... Ja kuulemma n. viikossa. Tänään tulee simppatestistä kuluneeksi viikko, että josko ne kotona postilaatikossa tulokset vaikka odottais... Hiukan on pelottavaa odotella tuomiota... Kovasti oon myös kaivanut tietoa, että mitä ne niissä oikein tutkii ja mitkä on millekin ne raja-arvot, että voidaan arvostella laatu/määrä huonoksi/hyväksi.
Mutta nyt takaisin töiden pariin...