saako sinetti pidennyksen itse millään konstia pois otettua?
neiti Apila 22.01.2009 #3 Repimällä? Mulla niitä lähti sitten ajan kanssa itsestään, tipahteli kun harjasin hiuksia.
Klonkku 22.01.2009 #4 Nypit ne omat hiukset sieltä sinetin sisältä pis. Vie paljon aikaa, mut on hellempi hiuksille kuin sinetin pehmentäminen asetonilla =)
Nypit ne omat hiukset sieltä sinetin sisältä pis. Vie paljon aikaa, mut on hellempi hiuksille kuin sinetin pehmentäminen asetonilla =)
Timangi- 22.01.2009 #5 Reilusti hoitoainetta sinettehin ja anna olla yön yli. Toista tarvittaessa. Liukastaa ja lähtee suurinpiirtein vetämällä.
Reilusti hoitoainetta sinettehin ja anna olla yön yli. Toista tarvittaessa. Liukastaa ja lähtee suurinpiirtein vetämällä.
tympii 22.01.2009 #8 kiitos kiitos..kokeilen vinkkejänne oon lopen kyllästynyt tähän takku päähäni ja oishan tota uus kiva leikkauskin mielessä
kiitos kiitos..kokeilen vinkkejänne oon lopen kyllästynyt tähän takku päähäni ja oishan tota uus kiva leikkauskin mielessä
Eestlanna Savanna 22.01.2009 #10 mä otin pois sellaisella jutulla joka suorista hiuksia,siis se kuuma juttu,en tiedä suomeks :ashamed:
mä otin pois sellaisella jutulla joka suorista hiuksia,siis se kuuma juttu,en tiedä suomeks :ashamed: