Pidennetty viikonloppuloma Euroopassa miehen kanssa? Mutta missä?

matkat varaan netistä, yleensä lennot ja hotellit erikseen, hotelleihin lähettelen sähköpostia ja kysyn tarjouksia.
Tässä vaiheessa vuotta voisin lähteä vaikka jonnekin Saksaan missä olisi joulumarkkinat, vaikken mikään joulu- ja krääsäfriikki en olekaan. Joskus olen joulukuun alussa ollut Tukholmassa ja käynyt Skansenin joulumarkkinoilla.
Sadetta ja kylmää voi olla kaikkialla eli ei eurooppaan voi enää auringon ja lämmön perään lähteä vaikka joku Rooma tai Madrid voisi vähän lämpimämpi ollakin.
Riippuu siitä mitä halua tehdä, jos pubit ja olut kiinnostaa niin miksei vaikka Lontoo, Praha tai Munchen. Jos haluaa taidetta niin Pariisi ja Barcelona ja siellä Gaudin arkkitehtuuri.
Katso eka äkkilähdöt ja sen jälkeen jos ei mitään kivaa niin ihan vaan valitse pari kaupunkia ja katso vaikka vertaa.fi lentohintoja. Esim Ryanilla lentää halvalla Milanoon ja siellähän jo näkemistä olisi ja siitä sitten voi päiväsiltään piipahtaa Veronassa tai Venetsiassa.

Ajankohta olisi milloin?

Itse varaamme netista, hyodynnamme lentoyhtioiden bonuspisteita useinkin. Tai lentoyhtioiden tarjouksia.

Itse pidan Lissabonista, Barcelonasta, Malagasta, Madridista, Marseillesta, Nizzasta seka Biaritzista.

Yhteistyössä