Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:En pidä, viimeksi minun uuniperunani ei ollut uunia nähnytkään ja miehen ruoassa oli vihannesten seassa muovipussin kulmaHuoltsikkaruoan tasoista.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Pannupitsat on hyviä, ja pihvit+lisukkeet. mut pastat on ällöjä :x
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Jaiks :x
Minä olen nimittäin niin sivistymätön, että olen vissiin elämäni aikana vain kerran käynyt Rossossa, vaikka se tuossa lähellä seisookinJotenkin onnistunut aina kiertämään kyseisen paikan.
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Pannupitsat on hyviä, ja pihvit+lisukkeet. mut pastat on ällöjä :x
Mun mielestä taas se vuohenjuustopasta on ihan best!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Pannupitsat on hyviä, ja pihvit+lisukkeet. mut pastat on ällöjä :x
Mun mielestä taas se vuohenjuustopasta on ihan best!![]()
miusta broileripasta oli ennen hyvää mut nyt muuttivat sitä ja ei enää niin maukasta..
yleensä kyllä tykkään rosson pöperöistä..varsinkin alkusalaatti ja sen kanssa se sinappisalaattikastike![]()