Pidättehän mulle seuraa tänä jussina?

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Se on juhannuspäivän puolella jo sitten :wave:
Tänään ahdettiin grilliruokaa massuun oikeen urakalla huh heijaa.
Mitäs te tänään teitte?
Olin tuolla kuuluisalla ;) piknikillä kaverini kanssa, ja sitten illalla käytiin perheen kesken juhannusajelulla. Syöty om täälläkin. Röyh.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mitäs te tänään teitte?
Olin tuolla kuuluisalla ;) piknikillä kaverini kanssa, ja sitten illalla käytiin perheen kesken juhannusajelulla. Syöty om täälläkin. Röyh.
No juu, teillä oli kännykälle käyttöä :/

Blue
Mitäs te tänään teitte?
Syötiin ekat uudet perunat, sillit ja savusiiat tälle kesälle ja maalattiin terassi miehen kanssa. Lapset viettivät päivän pihalla touhuten. Pienin oli illalla niin väsy että nukahti ennenkuin ehti peiton alla ryömiä. :heart:

Huomenna jos on ilmoja niin mennään mato-ongelle. =)

muoks. Ja niin, appivanhemmat tulevat huomenna syömään, joten grillataan hyvää heille.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Mitäs te tänään teitte?
Syötiin ekat uudet perunat, sillit ja savusiiat tälle kesälle ja maalattiin terassi miehen kanssa. Lapset viettivät päivän pihalla touhuten. Pienin oli illalla niin väsy että nukahti ennenkuin ehti peiton alla ryömiä. :heart:

Huomenna jos on ilmoja niin mennään mato-ongelle. =)
Ei ole totta???
Mites niin sattuikin et ihan samaa kuule mekin, uusia pottuloita ja silliä..tai no meillä lämminsavulohta :D niin ja kun saatiin lapset sänkyyn niin terassia maalattiin. Just sanoin miehelle siinä kun maalailtiin ettei varmaan kukaan vietä näin juhannusta mut olin väärässä :D

Yhteistyössä