Saara
töitä teen 38,15h viikossa. klo 6.30 - 17.00 välisenä aikana. Viikonloput vapaat.
käteen jää verojen jälkeen 1297.45?
käteen jää verojen jälkeen 1297.45?
Olen lähihoitajana päiväkodissa ja brutto on 1697,40?Alkuperäinen kirjoittaja mie:ei se netto paljon kerro, kun kukaan ei teidä sun veroprossaa. Paljonko on brutto? Ja riippuu töistäkin, jos on kevyttä toimistotyötä tai aulassa puhelinvastausta yms. vastaava niin taita olla ihan normaali liksa?
tätä mieltä määkin olenAlkuperäinen kirjoittaja mie:ei se netto paljon kerro, kun kukaan ei teidä sun veroprossaa. Paljonko on brutto? Ja riippuu töistäkin, jos on kevyttä toimistotyötä tai aulassa puhelinvastausta yms. vastaava niin taita olla ihan normaali liksa?
Se minuakin kiinnostaisi. Missä naisvaltaisilla aloilla pääse bruttona siihen 2500??Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mutta tässä taas herää kysymys että missä on ne keskiverto naiset jotka tienaa bruttona 2500???
Mitä toimistotyötä teet?Alkuperäinen kirjoittaja Nina:Mä tienaan toimistos 2473e bruttona..Ja pidän palkkaani kohtuullisena..mut ei mikään hyvä ole.
Miksi sen pitää olla naisvaltainen ala?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se minuakin kiinnostaisi. Missä naisvaltaisilla aloilla pääse bruttona siihen 2500??Alkuperäinen kirjoittaja viima80:mutta tässä taas herää kysymys että missä on ne keskiverto naiset jotka tienaa bruttona 2500???
Itse olen kirjanpitäjä isossa yrityksessä, 5v kokemus ja itsenäinen, vastuullinen työ ja brutto nippa-nappa 2200?/kk.....
eikö ne lähihoitajat tienaa enempää?mä saan saman hommasta johon ei edes tarvii koulutusta...Alkuperäinen kirjoittaja Saara:Olen lähihoitajana päiväkodissa ja brutto on 1697,40?Alkuperäinen kirjoittaja mie:ei se netto paljon kerro, kun kukaan ei teidä sun veroprossaa. Paljonko on brutto? Ja riippuu töistäkin, jos on kevyttä toimistotyötä tai aulassa puhelinvastausta yms. vastaava niin taita olla ihan normaali liksa?