Photoshop Elementsistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
mulla ei ole siellä patch toolia |O , ja se on se tärkein..
Vai enkö vaan muka löydä sitä, ei oo siellä työkaluissa.
Elements 7. Taitaa olla köyhän naisen photari kunnei ole edes patchia. vai onko? Ei.
Vittujenvittu.

tuosta en tiedä mulla 6 versio mutta saanko kysyä tähän ketjuun, että miten saa taustan pois. saan rajattua sen kuvan. mutta miten saadaan tausta siitä pois..

täällä ei ole kursseja tuosta photoshopista..

kaikkea olen koittanut mut ei toimi.. mitä pitäs tehdä että se tausta lähtis veks siitä kuvan takaa..

iso kiitos vastanneelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tuosta en tiedä mulla 6 versio mutta saanko kysyä tähän ketjuun, että miten saa taustan pois. saan rajattua sen kuvan. mutta miten saadaan tausta siitä pois..

kaikkea olen koittanut mut ei toimi.. mitä pitäs tehdä että se tausta lähtis veks siitä kuvan takaa..

Piilota/poista se taustalayer.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Sun pitää kääntää se valinta Inverse -työkalulla ja klikata deleteä, niin häviää tausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Elements 7. Taitaa olla köyhän naisen photari kunnei ole edes patchia. vai onko? Ei.
Vittujenvittu.

Mitä sä sillä tekisit... ei sitä tosiaan taida löytyä. Mut voisko sen korvata jollain muulla?

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Vittujenvittu.

Mitä sä sillä tekisit... ei sitä tosiaan taida löytyä. Mut voisko sen korvata jollain muulla?

No mitähän mahtasin, vaikka mitä helvetti. :'(
Sillä saa siis liikuteltua rajoja.. tai miten selittäsin. Esim tehtyä pottunokasta ohuen tai lihavasta laihan. Sitähän ne vallan käyttää mainoskuvissakin............. ois saanu kivoja juttuja helposti. :/

Vittujenvittu.

No mitähän mahtasin, vaikka mitä helvetti. :'(
Sillä saa siis liikuteltua rajoja.. tai miten selittäsin. Esim tehtyä pottunokasta ohuen tai lihavasta laihan. Sitähän ne vallan käyttää mainoskuvissakin............. ois saanu kivoja juttuja helposti. :/

Liquify... :heart:

mullon toi elements 6 ja kirjastosta löysin kirjan nimeltä Photoshop elements; temput ja vinkit. Kirjassa on "CS3:n jotakin keinoja tasojen valikoivaan piilottamiseen ja näyttämiseen" tuo oli suora lainaus ko. kirjasta. saattaa olla jotakin muita kivoja juttuja joita voisit ehkä hyödyntää, itse en ole vielä ehtinyt tarkemmin perehtyä kunnolla kirjaan, mutta tosi mielenkiintoisia temppuja näyttää olevan valikoimissa.

Tän kirjan tekijät on David Asch ja Steve Caplin, jos kiinnostuit.

Piipi ja Vispilä, mitkä photarit teillon?

Mullon sekä vanha elements ja vähemmän käytettynä joku vanha, oisko 4 perus Photari toisella koneella. (molemmat ainakin 5 vuotta vanhoja)

Onko niissä patch?

Muistaakseni siitä täysversiossa on, mutta se on suomenkielinen, niin en muista millä nimellä se siinä on. Tosin vähän käytän sitä täysversioo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mullon toi elements 6 ja kirjastosta löysin kirjan nimeltä Photoshop elements; temput ja vinkit. Kirjassa on "CS3:n jotakin keinoja tasojen valikoivaan piilottamiseen ja näyttämiseen" tuo oli suora lainaus ko. kirjasta. saattaa olla jotakin muita kivoja juttuja joita voisit ehkä hyödyntää, itse en ole vielä ehtinyt tarkemmin perehtyä kunnolla kirjaan, mutta tosi mielenkiintoisia temppuja näyttää olevan valikoimissa.

Tän kirjan tekijät on David Asch ja Steve Caplin, jos kiinnostuit.

OK. Jotain täytyykin keksiä. Ehkä lainaan ton.

Yhteistyössä