Phoebsi ja Marilii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi joka tiesi liikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi joka tiesi liikaa

Vieras
Olen tullut siihen tulokseen, että Phoebsi ja Marilii ovat yksi ja sama henkilö. Profiloin hänet näin: Noin nelikymppinen, mielenterveysongelmainen, työtön ja ammatiton henkilö, jonka ainoa harrastus on nettisurffailu. Lapsia saati miestä ei luonnollisesti ole. Elää omassa, harhaisessa maailmassaan luoden nettiin itselleen sivupersoonia, joiden elämää elää.

Saa tyydytystä muiden haukkumisesta ja itsensä korostamisesta. Peesailee itseään eri nikeillä. Nyt hän on ottanut kynsiinsä WM:n. Tunnistitko itsesi? Suosittelen hakeutumaan hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21904081:
No ei ole Phoebsi ja marilii sama.

Takuulla on. Oikeasti tällä palstalla ei ole muita kuin Phoebsi. Sinä olet Phoebsi, minä olen Phoebsi, Aamuäree on Phoebsi, jopa se Wizard Mary, vai kuka se mummo sanasta loukaantunut nyt olikaan, on Phoebsi. Moderaattorit ja ylläpito on myös Phoebsi. Maailma on pelkkä Phoebsi ja pääset pois Phoebsista vain otettuasi punaisen vai oliko se sittenkin sinisen pillerin.

Tai sitten se oli Matrix.

Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä;21904279:
Takuulla on. Oikeasti tällä palstalla ei ole muita kuin Phoebsi. Sinä olet Phoebsi, minä olen Phoebsi, Aamuäree on Phoebsi, jopa se Wizard Mary, vai kuka se mummo sanasta loukaantunut nyt olikaan, on Phoebsi. Moderaattorit ja ylläpito on myös Phoebsi. Maailma on pelkkä Phoebsi ja pääset pois Phoebsista vain otettuasi punaisen vai oliko se sittenkin sinisen pillerin.

:laugh: Ou jee. Sä oot mun uusi suosikki. :D

Sun vastaukset näis keskusteluissa ovat piristäviä :D

:laugh::laugh:

HUomasitko, sulle tuli 666 viestiä just :p

Missasin juhlahetken
crying.gif

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä