Philippe Starkin Ghost-tuolit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluaa tuolin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen. Istun tällä rakkaimmalla aarteellani nytkin. Mulla on Victoria Ghost, kirkkaana. Tämä on aivan ihana. Rakastan Kartellin tuotteita :heart:

Maksoi muistaakseni toista vuotta sitten oululaisessa sisustustavaraliikkeessä 189?.

Haaveilen edelleen, että joskus mulla on kaikki ruokapöydäntuolit jompaa kumpaa, nyt tämä käsinojaton versio kun työpöytä vaihtuu aina mielialan mukaan, niin sopii kaikkien alle. Mutta käsinojallinen on kyllä niin mahtava!

Niin ja jos mietit väriä, niin suosittelen tätä kirkasta. Sopii AINA sisutukseen, voi päivittää vaikka alaselkätyynyllä. Mulla myös tuo maailman ihanin Kartellin lamppu on kirkasta muovia. Mun kaks rakkainta esinettä perintösenkin lisäksi. Miehelle näistä pleksitavaroita vaan tulee mieleen jääkiekkokaukalo. Mutta koska olen alan ammattilainen, saan tahtoni läpi ;)

Kiitos neiti Apila. Minulla on haaveissa hankkia myös Victoria tuoli. Ajattelin, että tuo käsinojaton tuoli sopisi paremmin. Toivottavasti tuolia olisi myynnissä jossain liikkeessa Kuopiossa.

Joo stokkalta löytyy ja sitten nettihuutokaupoissa on myös. eBayssa ainakin olen huomannut.. mut nousee se hinta aina niin nopeesti (ja ylös), että ei oikeestaan kannata sieltä huutaa.

Ja oikeasti, joojoo, materialismi on itsekästä eikä pelasta ainakaan maailmaa, mutta tämä tuoli tuottaa mulle iloa joka päivä. Tämä on halvempi ratkasu pitemmässä kuusessa kun vaikka mielialalääkkeet, hehe!

Mun filosofiaan kuulukin, että pitää olla kotona sellaisia tavaroita jotka tuottaa iloa. Yksikin sellainen riittää. Ja oho, oon näköjään toooosi rakastunut tähän mun tuoliin, ihan alkaa pelottaa jo ittiäki :laugh:

VIeläkö Helsingissä on Kartellin liike? Oli muistaakseni jossain Erottajalla... Tuoli tulee näppärästi Matkahuollon kautta. Minä olen tilannut mm. keittiöntuolit Wandasta tänne periferiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
pistäkää kuvaa...en oo ikinä kuulukkaan tommosesta. =)

http://common.csnstores.com/common/products/KTL/KTL1010_a.jpg

Pelaakohan tuo. Googlaa ja laita kuvahaku niin löytyy - rakkautta on :heart:

jotain tommosta ajattelinkin. nätti. =)

Kiitos kuvasta neiti Apila. Oikein silmä lepää tuossa kuvassa. Pitääpä tutkia tuota Kartellin liikettä, jos sieltä saisi matkahuollon kautta. Se olisi kyllä tosi mahtavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Haluaa tuolin:
JES! Täältä toimittava kaukokiidon kautta ympärimaan http://www.formverk.fi/palvelut.php

Voi damn! Tuo Mademoiselle on kanssa niin mahtava.. makkariin "vaateripustimeksi" eikös ;) Huoh, antakaa se lottovoitto.

Hey, saatat saada Finnairia mukaillen tuolin jouluksi kotiin :D

Yhteistyössä