Peyote, mikä olisi ensimmäinen ajatuksesi, jos

"Wieras"
Peyote, etkö sä nää että tää "stalker" vedättää sua kymmenen- nolla.
Älä anna sen kiusata sua muka mielistelevällä tyylillään.

Oot hieno ihminen ja palstan piristys!
 
[QUOTE="Wieras";28857068]Peyote, etkö sä nää että tää "stalker" vedättää sua kymmenen- nolla.
Älä anna sen kiusata sua muka mielistelevällä tyylillään.

Oot hieno ihminen ja palstan piristys![/QUOTE]

Mä oon täysin samaa mieltä tosta vikasta lauseesta. Mutta näitä vedätys kommentteja mä en ymmärrä? En ole ketään mitään vedättänyt. Toki kirjotan pieni pilke silmäkulmassa, mutta kyllä Peyote vaikuttaa oikeesti mun mielestä aivan mahtavalta tyypiltä, eikä tässä todellakaan oo mitään ilkeilyä tai vedätystä takana. :D
 
"vieras"
Mä oon täysin samaa mieltä tosta vikasta lauseesta. Mutta näitä vedätys kommentteja mä en ymmärrä? En ole ketään mitään vedättänyt. Toki kirjotan pieni pilke silmäkulmassa, mutta kyllä Peyote vaikuttaa oikeesti mun mielestä aivan mahtavalta tyypiltä, eikä tässä todellakaan oo mitään ilkeilyä tai vedätystä takana. :D
Joo, kiva. Keksi nyt jotain muuta tekemistä.
 
"Wieras"
Mä oon täysin samaa mieltä tosta vikasta lauseesta. Mutta näitä vedätys kommentteja mä en ymmärrä? En ole ketään mitään vedättänyt. Toki kirjotan pieni pilke silmäkulmassa, mutta kyllä Peyote vaikuttaa oikeesti mun mielestä aivan mahtavalta tyypiltä, eikä tässä todellakaan oo mitään ilkeilyä tai vedätystä takana. :D
Ei, tietenkään ole. Puhtain paperein aloit tekemään näitä aloituksia, mitä nyt välillä käyt harmaana vittuilemassa muissa ketjuissa. Sitten kipinkapin kirjautumaan ja tekemään aloitus mustana jossa lohdutat ja kehut.... Aika kaksinaamaista.
 
[QUOTE="Wieras";28857087]Ei, tietenkään ole. Puhtain paperein aloit tekemään näitä aloituksia, mitä nyt välillä käyt harmaana vittuilemassa muissa ketjuissa. Sitten kipinkapin kirjautumaan ja tekemään aloitus mustana jossa lohdutat ja kehut.... Aika kaksinaamaista.[/QUOTE]

No en ole rekisteröitymisen jälkeen kirjoittanu tänne yhden yhtä viestiä harmaana. Joskus aikaisemmin toki, mut en mitään Peyoteen liittyvää.
 
Peyote
[QUOTE="Wieras";28857068]Peyote, etkö sä nää että tää "stalker" vedättää sua kymmenen- nolla.
Älä anna sen kiusata sua muka mielistelevällä tyylillään.

Oot hieno ihminen ja palstan piristys![/QUOTE]

Ehkä vedättää tai ehkä ei. Ei se mua niin kauheesti haittaa. Se tietty vähän haittaa, jos joku on ilkeä, mutta ei tää stalkkeri ainakaan mustana ole ilkeä ollut.
 
Peyote
No miten voi tarkistaa ja kuka voi tarkistaa? Tehkää se niin totuus tulee ilmi. :D Vilpittömästi oon liikenteessä.
Ei oikeesti muut voi, kun modet. Eikä sille vissiin edes mitään tehdä, jos ei laita nimenomaan samaan ketjuun mustana ja harmaana, esiintyen eri ihmisinä. Tietty pahimmat solvaukset poistellaan, mutta nekin varmaan yleensä jos joku niistä valittaa. :)
 

Yhteistyössä