Peurunka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsi65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on semmoinen pienehkö urheilu- ja kuntoutuskeskus Jyväskylän lähellä, siellä on uimahalli, voi pelata sulkista ja kai tennistä, kesällä golf-rata lähellä (tai onhan se tietty talvellakin lähellä, mutta :D ). Siellä on kuulema hyvä ruoka. Siellä pidetään tämmöisiä kuntoutuskursseja yritysten työntekijöille ja teemapäiviä sun muuta sekä veteraaneille myös. En ole siellä itse käynyt, mutta näin olen kuullut kerrottavan, mikään menomesta se ei ole =)

Minusta Peurunka on kivan oloinen paikka (ainakin urheilumahdollisuudet ovat hyvät), lisäksi uimahallipuoli on mukavan oloinen. Varsinaisesta hotellista ei minulla ole kokemusta, mutta pari tuttavaa on ollut siellä kurssilla ja kuntoutuksessa ja ovat tykänneet.

Ihan ok paikka jos tykkää ulkoilusta ja urheilusta. Uimahalliin ei kannata suuria toiveita ladata, aika onneton oli. Hotellihuoneet on vähän vanhan oloiset, siistit kuitenkin. Aamupala oli aika onneton verrattuna muihin hotelleihin, joissa olen vieraillut. Mun mielestä hinta/laatu suhde ei ole ihan kohdallaan.

Kantsii muuten käydä Kuusaan koskella, joka on aika lähellä Peurunkaa. Kaunista aluetta!

Peurungan hotellia en ole koskaan kokeillut ja muutenkin viime käynnistä on aikaa (asuin ennen Laukaassa), mutta mukava paikka se on. Kiertävä uimarata missä myötä/vastavirta, yks syvempi uima-allas jossa hierovia suihkuja, lasten allas ja kylmäallas. Punttisali. Juoksurata (se oli kiva pentuna) ja sulkapallo ym mahdollisuus. Siellä saa hierontoja ja kosmeettisia palveluita. Pururatakin on, jossa voi hiihtää jos on lunta. Yhdesti siellä syönyt, ihan hyvää mun mielestä. Joskus on aika paljon veteraaneja. Laukaan keskusta ei oo kummonen, mutta Jyväskyläänhän ei oo hirvee matka jos haluaa käydä. Ihan kiva siis ja rauhallinen.

Yhteistyössä