Ajoin eilen aamulla peurakolarin.
Lääkärille taas, jäsenet jumisssa, ja särkee.
Lapset olivat kyydissä, ja kaikki kunnossa. Auton nokka rutussa, ja peura kuoli siinä rytäkässä.
Ajoin 80 tuntinopeutta, ja se oli silmänräpäys kun en edes kerennyt jarruttaa ajoissa. Peuran katse on jäänyt mieleen juuri ennen kun törmäsin. Peura jäi ihan alle, ja ajoin yli. Jarrutin mutta tuntui siltä että se ei tehonnut. Se ääni ja tunne kun peura jäi varmaan hetkeksi jumiin auton alle. Se oli kauheeta!
Mä tärisin ja itkin ja vapisin kun tarkastin että onko lapset kunnossa..
Tänään aamulla hyppäsin auton rattiin taas, ja päätin että menen töihi. Mä itkin ja jännitin ajaessani pimeässä samaa tietä.. Mielessä oli että mitä jos taas tulee eteen, ja miten seuraavkasi voi käydä?
Selvittiin nyt onneksi, hyvin vähin vammoin. Mutta mitä ois voinut käydä??
Vein lapset tarhaan, ja menin töihin. Töissä purskahdin taas itkuun monesti.
Jalka on ihan jumissa, ja töistä ei tullut mitään.
Mä olen ihan sekava, ja ajatukset ei kulje ihan normaalisti.
Lääkärille taas, jäsenet jumisssa, ja särkee.
Lapset olivat kyydissä, ja kaikki kunnossa. Auton nokka rutussa, ja peura kuoli siinä rytäkässä.
Ajoin 80 tuntinopeutta, ja se oli silmänräpäys kun en edes kerennyt jarruttaa ajoissa. Peuran katse on jäänyt mieleen juuri ennen kun törmäsin. Peura jäi ihan alle, ja ajoin yli. Jarrutin mutta tuntui siltä että se ei tehonnut. Se ääni ja tunne kun peura jäi varmaan hetkeksi jumiin auton alle. Se oli kauheeta!
Mä tärisin ja itkin ja vapisin kun tarkastin että onko lapset kunnossa..
Tänään aamulla hyppäsin auton rattiin taas, ja päätin että menen töihi. Mä itkin ja jännitin ajaessani pimeässä samaa tietä.. Mielessä oli että mitä jos taas tulee eteen, ja miten seuraavkasi voi käydä?
Selvittiin nyt onneksi, hyvin vähin vammoin. Mutta mitä ois voinut käydä??
Vein lapset tarhaan, ja menin töihin. Töissä purskahdin taas itkuun monesti.
Jalka on ihan jumissa, ja töistä ei tullut mitään.
Mä olen ihan sekava, ja ajatukset ei kulje ihan normaalisti.