Pettynyt, taas tulee tyttö!

• Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Mä olen pettynyt, vihainen ja vattuuntunut. Mä en edes yrittän tulla raskaaksi ja sit ajattelin ok, jos se on nyt se meidän poika. Ja paskat. Kuulemma neljäs tyttö tulossa. Ärsyttää kuunnella ihmisten kyselyitä ja ilkeitä ilmeitä, kun kuulee et meille tulossa tyttö TAAS! Ja taas pääsee poikien äidit sössöttämään kuinka mulla on niin helvetin helppoa, kun on pelkkiä tyttöjä. Ja kun tytöt on niin helppoja että, lässyn lää.

älä oo pettynyt
Mulla 4 tyttöä ja olen kuulut tuota ihan samaa, anna olla toisten kommentit ihan omassa arvossa..näiden 4 tytön jälkeen tuli poika ja voin sanoa että hermot meni heti kättelyssä ulkopuolisten kanssa, sitä hössötyksen määrää ei voi sanoin kuvata..Nyt se poika vihdoin tuli ym...P*skaa!!! sain kuulla monta kuukautta ennen kun sitten lopuksi räjähdin ja annoin sanojien kuulla kunniansa =)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
no se on sun voi voi, et olis tehny niin ei olis tarvinnu pettyä..
Mä saan olla pettynyt jos haluan. Sehän on vaan tunne. Ja sen tunteen tietää vaan ne, joilla on kaikki lapset samaa sukupuolta.
No, en kyllä allekirjoita tätä....vaikkei neljää samaa sukupuolta olekaan, 3 on :/

-HS-
no höh! mulla on 3 tyttöö ja raskaana rv 22+4. ens viikolla olis 4d-ultra ja selvii onko tulossa neljäs. luulen niin ainakin ja toivonkin tyttöä. :heart:

se että muut jaksaa heittää kommentteja asiasta ei liikuta mua. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
"Ja taas pääsee poikien äidit sössöttämään kuinka mulla on niin helvetin helppoa, kun on pelkkiä tyttöjä. Ja kun tytöt on niin helppoja että, lässyn lää."

no just :LOL:
Niinpä!

5 poikaa ja kyllä nekin voi olla helppoja.
Mulla vaan on niinpäin etten tyttöä tahtoisi jos vielä tulisi lapsia.

äitikans
Mä saan olla pettynyt jos haluan. Sehän on vaan tunne. Ja sen tunteen tietää vaan ne, joilla on kaikki lapset samaa sukupuolta.
Halaus sinulle. On hyvä, että uskallat ääneen purkaa pettymystäsi. Sanot sen ääneen, mitä moni vain miettii mielessään. Muistan hyvin erään äidin, joka sai kahdeksannen tyttären...

Toisaalta uskon, että kun saat vauvan sitten syliisi, rakastat häntä estoitta, vaikka sukupuoli saattoikin alkuun olla pettymys.

hali sinulle
ap, tiedän tunteen, ei sille voi mitään kun se tulee :( älä näytä pettymystäs ulkopuolisille,koska sit kaikki säälii vaan enemmän. Oot vaan että ihanaa kun tulee taas tyttö,niin menee urputtajilla luu kurkkuun. Tulet kuitenkin rakastamaan myös neljättä tytärtäsi etkä häntä mihinkään vaihtaisi :)

tyttöjen äiti
Juuh. Tyttöjen kasvatuksessa ei kuulemma tarvita mitään taitoja. Ne on luonostaan helppoja. Ja sit mun appiukon vaimo taas alkaa aukoa. "sä se olet niin huono. Mikä näitä nuoria naisia vaivaa, kun eivät osaa poikia tehä". Voi vattu, sen kultapoju oli vielä neljävuotiaana vaipoissa. Mun tytöt on sata kertaa fiksumpia kun sen housuunsa paskova poika.

Kahden tytön äiti
En todellakaan ymmärrä... Itse odotan kolmatta ja en todellakaan olisi pätkääkään pettynyt jos tuleva vauvakin olisi tyttö. Itseasiassa jos olen rehellinen, niin ehkä vähän tyttöä toivonkin. Toki poikakin olisi tervetullut.

T: Kahden tytön äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
:0 no mielummin 4 tyttöä ku 4 poikaa..itellä 1 poika ja 1 tyttö ja poikakiintiö täynnä.
itse sanoisin toistepäin :D mun 4 poikaa ainaki maailman ihanimmat :heart:
Samoin :LOL:
Meillä ensin 3 poikaa ja nyt tää neiti hännänhuippu 1v on kyllä sellanen tinttaralla, että oksat pois :headwall: :LOL:

Juuh. Tyttöjen kasvatuksessa ei kuulemma tarvita mitään taitoja. Ne on luonostaan helppoja. Ja sit mun appiukon vaimo taas alkaa aukoa. "sä se olet niin huono. Mikä näitä nuoria naisia vaivaa, kun eivät osaa poikia tehä". Voi vattu, sen kultapoju oli vielä neljävuotiaana vaipoissa. Mun tytöt on sata kertaa fiksumpia kun sen housuunsa paskova poika.
voi voi.. aika ilkeesti sanottu toisen lapsesta "housuunsa paskova poika". ei nuokaan jutut aina niin yksiselitteisiä ole, mieti miten kiusallista sille pojalle.. huh huh.. :headwall:

Greippi
Ja sit mun appiukon vaimo taas alkaa aukoa. "sä se olet niin huono. Mikä näitä nuoria naisia vaivaa, kun eivät osaa poikia tehä". Voi vattu, sen kultapoju oli vielä neljävuotiaana vaipoissa.
What? On tainnut tuolla naisella jäädä biologian tunnit väliin, kun ei sukupuolen määräytymisestä sen enempää tiedä.

Yhteistyössä