petturiystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko aihetta suuttua... Hyvä ystäväni vuosien takaa, lapseni kummitädistä kyse... Nuorempana olin aivan silmittömästi rakastunut erääseen mieheen, meillä olikin suhde n 2.5v. En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta jostain syystä aloin jossakin vaiheessa ihmettelemään ystäväni käytöstä tätä miestä kohtaan... Tuntui että loukkaantui aina, kun meillä meni miehen kanssa hyvin jne.. Hän tuli aina mukaan, kun menimme jonnekin vaikkei kukaan olisi häntä sinne pyytänytkään. Jossakin vaiheessa sain päähäni ystäväni olleen sängyssä tämän miehen kanssa ja sanoinkin siitä hänelle, hän syytti minua mustasukkaseksi ja hulluksi... Unohdin asian mutta se jäi miettityttämään kuitenkin.... 1.5v sitten sain vahvistuksen että ystäväni oli kuin olikin silloin vuosia sitten (5v) ollut tämän miehen kanssa sängyssä.... Ystäväni mielestä minulla ei ole oikeutta loukkaantua noin vanhasta asiasta jota hän ei edes muista....
Tästä miehestä en ole enää mustis, suhde kaatui aikoja sitten omaan mahdottomuuteen, mutta ystävälleni olen vihanen... Hänen mielestä aiheetta. Mitä mieltä olette?
Kirjotukseni on sekava ja aivan varmasti täynnä kirjotusvirheitä, tuli vaan riideltyä ystäväni kanssa asiasta ja mieli on aivan maassa. :( :(

Täysi oikeus olla vihainen! Minä en voisi olla ystävä tuollaisen jälkeen. Järkyttävää, että ystäväsi on tavallaan nyt sitten 5 vuotta valehdellut sinulle päin naamaa :(

Ystäväsi on kyllä mielestäni käyttäytynyt oudosti. Mielestäni hän ei näin ole kovin läheinen ystävä sinulle ja en kyllä pystyisi olemaan kovin läheinen itsekään tuollaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Täysi oikeus olla vihainen! Minä en voisi olla ystävä tuollaisen jälkeen. Järkyttävää, että ystäväsi on tavallaan nyt sitten 5 vuotta valehdellut sinulle päin naamaa :(

Niinpä :(.
Hän puolusteli asiaa sillä, että hänellä olis silloin niin vaikeaa tms... Ei se oikeuta menemään sänkyyn miehen kanssa johon hyvä ystävä on silmittömän rakastunut, vaikka hän tiesikin ettei mies ole niin rakastunut minuun. Loukkaa tuhottomasti moinen käytös ja kuulemma minulla olisi ollut aihetta kertoa asiasta meidän yhteisille ystävillemme ja haukkua häntä.... Yksinkö pitäisi tämäkin kestää? :( Tai siis ei tästä asiasta ole kenenkään kanssa ollut puhe sen jälkeen, kun sain tietää asiasta... Ajattelin itsekin että aikaa on kulunut niin paljon ettei sillä enää väliä ja kun minulla ei kavereita paljon ole jne...

hah, ei sitä nainen unohda jos on sekstaillut parhaan ystävänsä miehen kanssa!!
Pysy tuttavana jos haluat.. mutta pidä huoli ettei vokottele nykyistä miestäsi.. enään en kyllä luottais tähän ns. ystävään.

Yhteistyössä