Pettämisestä vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemusta on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemusta on

Vieras
Mikäköhän siinä on,että kun mies käy vieraissa,tai ellei käy vieraissa mutta ,esim baarireissu venyy aamuun asti,niin ei ymmärrä tehneensä mitään väärää??Vaikka oisit koko yön valvonut ja odottanut ja hoitanut lapset siinä sivussa ja känny ei vastaa.
Pettäminen on miehelle vain yksi suoritus ja baarireissun venyminen taas muuten vaan poikien kanssa pitkäksi venynyt ilta.
Mutta teeppäs itse naisena sama,niin jo maailmanloppu häämöttää.
Naisella "aina"tunteet pelissä,ja vaikka kuinka sanoisit olleesi jatkoilla tyttöjen kanssa niin, läpi ei mene.
Heti ollaan laittamassa kämppää myyntiin yms.Ja sille v...lle ei tahdo loppua tulla.

Elät narsistin kanssa, todennäköisesti tilanteet vaan pahenee eikä parane, ennenkuin olette käyneet terapiassa. Valitettavasti kuvailemasi henkilö pitää itsestään niin paljon, ettei häntä ole helppo saada keskustelemaan tilanteesta ammattilaisen kanssa. Voimia sinulle, ja keskustele lähimmäistesi kanssa, sillä tarvitset myös tukea.

Kiitos,toi kohottikin itsetuntoa roppakaupalla.
Aivan samaan tulokseen olen tullut,mietteissäni.
Mutta olen kyllä saanut ukkokullan puhumaan ja näyttämään mustasukkaisuutensa,tekemällä ja näyttämällä,että minullakin voi se baarireissu joskus venyä aamutunneille saakka.
Koskaan ei kylläkään ole vielä jäänyt pettämisestä kiinni,mutta se öinen odottelu kun sumentaa aivot ja saa mielikuvituksen laukkaamaan ihan uusiin ulottuvuuksiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 08:56 Mister X kirjoitti:
Mistä mahtaa johtua, ettei luottoa löydy puolin eikä toisin??

Hyvä kysymys??
Mulla toi pitkäksi venynyt baarireissu oli siis todellakin ihan piruuttaan ja kokeilumielessä tehty(ja tilaisuus teki varkaan),jotta toi ukkokultakaan ei pitäisi minua ihan ittestään selvyytenä.
Kumpikaan meistä ei todellakaan käy usein missään,yleensä ne viikonloput menee kotipiirissä lasten kanssa.
Mutta tolla ukolla on joskus sillointällöin niitä "peliporukoitten" saunailtoja,eikä nekään todellakaan aina veny.
Mutta vasta mun "kokeiluni" jälkeen saatiin pelisäännöt selviksi,elikkä jos ns.jatkot kiinnostaa enemmän kuin koti ja siellä odottava perhe,niin silloin tietää molemmat,ilman mitään lisäselvityksiä,että paluuta entiseen ei ole!!
Mutta miks toi ukkoseni ei ole tajunnut tätä ennen (omien reissujensa jälkeen)??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 11:00 tarantula kirjoitti:
meillä se on taas nainen joka palaa kotiin aamulla (jos silloinkaan) baarireissun jälkeen huonojen selitysten kera. Lutka mikä lutka.

Onks tää sitten yhtään hyväksyttävämpää,oli se sitten mies tai nainen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 11:00 tarantula kirjoitti:
meillä se on taas nainen joka palaa kotiin aamulla (jos silloinkaan) baarireissun jälkeen huonojen selitysten kera. Lutka mikä lutka.

En yhtään ihmettele jos baarireissut venyy kun "lutka mikä lutka". :kieh: :kieh:
Eipä ole äijässäkään kehumista!!!!!!!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 13:31 Anni kirjoitti:
Samoilla säännöillähän sitä pitäisi pelata. Jos mies voi tulla kotiin aamulla, silloin myös Sinulla on oltava sama "oikeus"!

Just joo... MOLEMMILLA ON VELVOLLISUUS TULLA KOTIIN AJOISSA REISSUILTAAN. Mitä mieltä muuten koko perhe-elämässä on?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 13:35 Niin kirjoitti:
\
Samoilla säännöillähän sitä pitäisi pelata. Jos mies voi tulla kotiin aamulla, silloin myös Sinulla on oltava sama "oikeus"!

Just joo... MOLEMMILLA ON VELVOLLISUUS TULLA KOTIIN AJOISSA REISSUILTAAN. Mitä mieltä muuten koko perhe-elämässä on?

No ei se kyllä velvollisuus musta ole: siis toki mä toivon niin (useimmiten), mutta jos asiasta ollaan etukäteen keskusteltu ei meidän suhde loppuisi siihen että miehellä ilta venähtäisi aamun tunneille. On osoittanut olevansa kaikin tavoin fiksu oli sitten selvistäpäin liikenteessä tai humalatilassa, joten luottoakin on. Toisaalta jos sitä ei olisi, tilanne olisi tod näk eri, toisaalta näkisin ilman luottoa parisuhteessa elämisen sellaisena umpikujana, että siihen olisi kaiketi parempi lopettaa, varsinkin jos yrityksistä huolimatta mikään ei muuttuisi. Molemmille parempi niin.

Mun mielestä perhe-eloon ei olennaisesti vaikuta muutama venähtänyt baarireissu tai saunailta, jos niitä nyt ei joka viikonloppu työkseen harrasta.

Omasta mielestäni venyneet raflaillat eivät kuulu perheeseen jossa on lapsia. Voin olla vanhanaikainen tiukkapipo tässä suhteessa. Meillä mies voi harrastaa poikien iltoja silloin kun on koko viikonlopun kotoa poissa ystävänsä luona (2-3 krt/ vuosi) Samoin itse pidän tyttöjen viikonloppuja ja olen poissa kotoa muutamia kertoja vuodessa.. Kummankaan ei tarvitse kotona kytätä tuleeko avokki ajoissa kotiin. Suhteessamme luottamus pelaa, joten vapaat viikonloput toimivat hyvin. Emme tartte sitten haistella mahdollisesti viinalle haisevaa kumppania vieressä ja koko prhe nukkuu yönsä hyvin ;)

No meillä ei edes ulkoilla ilman toista osapuolta!!!
jos liikenteeseen lähdetään,ni kahdestaan mennään ja jos muksut kotona hoitajan kanssa,ni otetaan vaan pari ja jos ovat muualla hoidossa voidaan ottaa kunnolla.
Ehkä meillä ollaan nipoja,mut tyytyväisiä ollaan kumpikin näihin sopimuksiin! eipä tarvitse pe iltana miettiä kumpi lähtee vai lähteekö kumpikaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 23:06 Kaukomaija harmaana kirjoitti:
Omasta mielestäni venyneet raflaillat eivät kuulu perheeseen jossa on lapsia. Voin olla vanhanaikainen tiukkapipo tässä suhteessa. Meillä mies voi harrastaa poikien iltoja silloin kun on koko viikonlopun kotoa poissa ystävänsä luona (2-3 krt/ vuosi) Samoin itse pidän tyttöjen viikonloppuja ja olen poissa kotoa muutamia kertoja vuodessa.. Kummankaan ei tarvitse kotona kytätä tuleeko avokki ajoissa kotiin. Suhteessamme luottamus pelaa, joten vapaat viikonloput toimivat hyvin. Emme tartte sitten haistella mahdollisesti viinalle haisevaa kumppania vieressä ja koko prhe nukkuu yönsä hyvin ;)

Meilläkin edellisessä suhteessa oli näin miehen osalta, jos lähti niin lähti sitten selkeästi yöksi ja päiväksi vielä sen jälkeen yhteisestä sopimuksesta: kerta ei osaa viinaa asiallisesti ottaa mä en halunnut örveltävää ukkoa kotona katsella. Säästyttiin turhilta riidoilta. Mutta nyt on ääni kellossa eri, kun mies vaihtunut. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 22:48 NeitiNasu kirjoitti:
\
\

No ei se kyllä velvollisuus musta ole: siis toki mä toivon niin (useimmiten), mutta jos asiasta ollaan etukäteen keskusteltu ei meidän suhde loppuisi siihen että miehellä ilta venähtäisi aamun tunneille. On osoittanut olevansa kaikin tavoin fiksu oli sitten selvistäpäin liikenteessä tai humalatilassa, joten luottoakin on. Toisaalta jos sitä ei olisi, tilanne olisi tod näk eri, toisaalta näkisin ilman luottoa parisuhteessa elämisen sellaisena umpikujana, että siihen olisi kaiketi parempi lopettaa, varsinkin jos yrityksistä huolimatta mikään ei muuttuisi. Molemmille parempi niin.

Mun mielestä perhe-eloon ei olennaisesti vaikuta muutama venähtänyt baarireissu tai saunailta, jos niitä nyt ei joka viikonloppu työkseen harrasta.

Tuota. En ymmärrä venähtäneitä baarireissuja, en myöskään itselläni. Lauantaina olin kavereiden kanssa ulkona, lähdin seitsemältä kotoa ja tulin varttia vaille yksi takaisin. Viihdyin heidän kanssaan hyvin mutta halusin ajoissa kotiin, koska mielestäni kun ilta menee keskiyön puolelle, ei seurani anna kenellekään enää mitään lisäarvoa. Siinä on jo monta tuntia ehditty puhua ja koska itse otan vain muutaman siiderin, en edes viitsi kuunnella kenenkään, en tuttujen enkä vieraiden, örinöitä enää baarissa. Näin on.
Mun mielestä se on suhteessa ihan perusasia, että tullaan ihmisten ajoissa kotiin JA HALUTAAN TEHDÄ NIIN. Se on sitä kunnioitusta.
Mies on yleensä pilkkuun asti jos lähtee mutta on ainakin tähän asti tullut aina kotiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 12:53 Niin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 22:48 NeitiNasu kirjoitti:
\
\

Tuota. En ymmärrä venähtäneitä baarireissuja, en myöskään itselläni. Lauantaina olin kavereiden kanssa ulkona, lähdin seitsemältä kotoa ja tulin varttia vaille yksi takaisin. Viihdyin heidän kanssaan hyvin mutta halusin ajoissa kotiin, koska mielestäni kun ilta menee keskiyön puolelle, ei seurani anna kenellekään enää mitään lisäarvoa. Siinä on jo monta tuntia ehditty puhua ja koska itse otan vain muutaman siiderin, en edes viitsi kuunnella kenenkään, en tuttujen enkä vieraiden, örinöitä enää baarissa. Näin on.
Mun mielestä se on suhteessa ihan perusasia, että tullaan ihmisten ajoissa kotiin JA HALUTAAN TEHDÄ NIIN. Se on sitä kunnioitusta.
Mies on yleensä pilkkuun asti jos lähtee mutta on ainakin tähän asti tullut aina kotiin.
No mä en näe tätä parisuhteen kynnyskysymyksenä edelleenkään jos siis sitä ei työkseen kumpikaan tee (tarkoitan jatkuvaa, tarkoituksella toisen mieltä pahoittavaa toimintaa). Yleensä jos meillä venähtää, venähtää yhdessä, kauheasti ei edes käydä, ei yhdessä ja vielä vähemmän erikseen. :D Enkä mä näe mitään yhtäläisyyttä tämän asian ja kumppanin kunnioituksen välillä, kunnioitusta on käsitääkseni se että toimitaan yhdessä sovitusta, oli ne sopimukset sitten mitä tahansa. ;)

Yhteistyössä