Pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja asewrret:
Luulin teita nuoremmiksi, jotka menee ja tulee oman mielen mukaan. Mikset mennyt miehen mukaan illanviettoon? Eiko halunnut sua mukaan?

Jäin kotiin lapsien kanssa, kyllä ehdotin ja naama vääntyi äijältä. Arvelin heti siitä. Mutta nyt huomasin kotona että puuttuu työ puhelin,joka on aina eteisen pöydällä ja nyt ei näy missään. Otti näköjään senkin mukaan, fiksu äijä.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja asewrret:
Luulin teita nuoremmiksi, jotka menee ja tulee oman mielen mukaan. Mikset mennyt miehen mukaan illanviettoon? Eiko halunnut sua mukaan?

Jäin kotiin lapsien kanssa, kyllä ehdotin ja naama vääntyi äijältä. Arvelin heti siitä. Mutta nyt huomasin kotona että puuttuu työ puhelin,joka on aina eteisen pöydällä ja nyt ei näy missään. Otti näköjään senkin mukaan, fiksu äijä.

Kuulostaa mun exältä.Tein itse salapoliisi työtä kuukausia kun selviä merkkejä näkyi,itse kielsi kaiken,ja kyllä tulosta tuli.
Sekä ero !

Kuulostaa ns. v*ttumaiselta miehelta. Itse selvittaisin pikavauhtia asioiden oikean tolan. Saattaisinpa jopa mainita miehelle hanen kaytoksensa olevan niin epailyttavaa, etta pelkaan pahinta, mutta muistuttaisin, etta mikali tilanne on se mita pelkaan, otan eron heti. Tama saattaisi ehka jaahdyttaa miehen menoa sen verran, ettei tuosta paase kehittymaan mitaan kriittista. Ja jos kehittyy, niin kylla se jossain vaiheessa selviaa. Itse en tosin hyvaksyisi, etta mies juoksentelee illanvietoissa kysymatta minua mukaan vaan itse tassa epailytilanteessa tuppautuisin vakisin mukaan katsomaan mika siella on meininki. Lasten kanssa on ehka vahan vaikeampi toteuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja asdwrewt:
Kuulostaa ns. v*ttumaiselta miehelta. Itse selvittaisin pikavauhtia asioiden oikean tolan. Saattaisinpa jopa mainita miehelle hanen kaytoksensa olevan niin epailyttavaa, etta pelkaan pahinta, mutta muistuttaisin, etta mikali tilanne on se mita pelkaan, otan eron heti. Tama saattaisi ehka jaahdyttaa miehen menoa sen verran, ettei tuosta paase kehittymaan mitaan kriittista. Ja jos kehittyy, niin kylla se jossain vaiheessa selviaa. Itse en tosin hyvaksyisi, etta mies juoksentelee illanvietoissa kysymatta minua mukaan vaan itse tassa epailytilanteessa tuppautuisin vakisin mukaan katsomaan mika siella on meininki. Lasten kanssa on ehka vahan vaikeampi toteuttaa.

Pitää yrittää huomenna keskustella asiasta, vaikka tiedän nyt jo ettei siitä tule mitään. Minä olen väärässä hänen mukaan kummiskin. Kuvittele että soitti tossa muutaman tunnin sitten ja raksiti missä olen ja onko kaikki hyvin. Tarkisti etten vaan liiku missään kaupungissa....vaikka mieli tekisi lähtee katsomaan jos näkyy jossain.

Onhan se mahdollista, että pettää, mutta mulla on kyllä ollut parikin työkaveria, jotka on käyneet ulkona yms. myös naispuolisen työkaverin kanssa ja salailleet sitä, vaikka eivät ole pettäneet. Ainakaan siis siinä varsinaisessa mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo salailu paha. Sitä vastoin itse puhun miespuolisen työkaverini kanssa päivittäin, en petä.

Salailu kurjaa kyllä. Miehet perustelevat salailevansa, koska puolisot eivät kuitenkaan uskoisi, ettei mitään sopimatonta tapahdu.

Olemme seurustellut 5 vuotta ja meillä yksi yhteinen lapsi. Mieheni on hokenut koko ajan että hän ei koskaan voisi pettää. Oikein häiritsevästi painottanut sitä. Nyt muutama päivä sitten, ihmettelin, miksi hän nukkuukin puhelimet vierellään. Hiivin nappaamaan puhelimet, kun hän nukahti. Ehdin selata vain muutaman viestin, kun jo näin naisen nimellä tulleen viestin. Avasin ja luin viestin tulevaisuuden suunnitelmista, yhteen muutosta ja perheen perustamisesta. Se riitti. Laskin puhelimen mieheni viereen. Sen yön valvoin. Aamulla mieheni tuli luokseni ja yritti halata. Työnsin hänet pois sanomatta mitään. Hän sitten vihaisena kyselee mitä on tehnyt. En tiedä, haluanko avata suuni vai annako vain anteeksi?

Keskustele miehesi kanssa. Vielä kaikki on pelastettavissa jos molemmat niin haluaa. Älä päästä heitä tekemään ennen päätöstä enempää suunnitelmia!

Yhteistyössä