Pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
mistä tietää pettääkö mies vai ei? Tiedän että on soitellut työkaverin kanssa..ei myönnä mutta kuulin. Tänään kun tulin kotiin niin puhui puhelimessa ja pelästyi ja lopetti heti puhelun. Kysyin että kenen kanssa puhuu ja väitti että yks mies kaveri sanoi nimen. Mutta sitten pyysin että näytä puhelimesta niin ei suostunut näyttää ja lähti yläkertaan,menin heti perään ja huomasin että rassasi puhelimen, elikkä epäilen että poisti numeron sieltä. Ei myönnä mitään!!!! MITÄ TEEN? Mistä saisin tietää mitä se puhaa mun selän takana?Tietää itse jos pettää tulee ero.

Ei hyvältä kuulosta.
Mut aika läpinäkyvää jos oikeesti pettää.
Eikö vois salata paremmin??

Soita ja tilaa puhelinerittelyt...siitä näkee ainakin suunnilleen mihin numeroihin on pääasiassa keskustellut.
Ja sitten tilille vaan jos outoja numeroita,outoihin aikoihin!

Puhelimen yms tonkiminen... Yksityisyyteen kajoamista, törkeää ja tuomittavaa ainakin moraalisesti.. En ainakaan itse haluaisi että mun puhelinta tongitaa. Ei siks ettäkö siel olis mitään salattavaa vaan siellä voi olla myös joltain ystävältä jotain todella yksityistä asiaa.
Ja uteliaat akat varsinkin lukee myös semmosetkin... itellä periaate kysymys. Toisen yksityisyyteen ei kajota vaikka mikä olis. Jos ei luotto pelaa tai asiat selviä puhumalla niin parempi lähteä sitten kokonaan muille maille.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Ei hyvältä kuulosta.

Soita ja tilaa puhelinerittelyt...siitä näkee ainakin suunnilleen mihin numeroihin on pääasiassa keskustellut.

Ajattelin samaa asiaa, mutta liittymä ei ole mun nimellä elikkä en saa tietoja. Pelottaa ihan kauheasti, taidatte olla oikeassa.

Jos mun mies pyytäisi mua näyttämään kännykästä kenen kanssa puhuin, niin en periaatteestakaan suostuisi siihen. Ei mulla mitään salattavaa oo, mutta se periaate, se periaate....ei pidä alkaa kyyläämään toisen tekemisiä.

Jos mies pettää, niin kai sillä sen verran älliä on, että tekee sen fiksummin?

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ei hyvältä kuulosta.

Ajattelin samaa asiaa, mutta liittymä ei ole mun nimellä elikkä en saa tietoja. Pelottaa ihan kauheasti, taidatte olla oikeassa.

tä nyt on tosi alhaista mut voithan sä pyytää jotain miespuolista soittamaan ja tilaamaan se rittely...ei tarvii tietää kun sotu.ja sen varmaan tiiät.

Se on kyllä aika alhaista,mut tiiän tuntees,jostain pakko saada varmuus.

Puhua voisitte tietty ihan suoraan.Kysy siltä onko sulla suhde.
KAto nassua.
Toiv ei olis mitään mutta epätieto on kaameeta.

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Puhelimen yms tonkiminen... Yksityisyyteen kajoamista, törkeää ja tuomittavaa ainakin moraalisesti.. En ainakaan itse haluaisi että mun puhelinta tongitaa. Ei siks ettäkö siel olis mitään salattavaa vaan siellä voi olla myös joltain ystävältä jotain todella yksityistä asiaa.
Ja uteliaat akat varsinkin lukee myös semmosetkin... itellä periaate kysymys. Toisen yksityisyyteen ei kajota vaikka mikä olis. Jos ei luotto pelaa tai asiat selviä puhumalla niin parempi lähteä sitten kokonaan muille maille.
helppohan se on tuomita, mutta luulenpa että sinäkin tonkisit sen aviopuolison puhelimen, jos alkaisit epäillä, että aviopuoliso pettää

Ei hyvältä kuulosta.

Älä hätiköi!!! Ei toi ole mun mielestä välttämättä pettämisen merkki!!
Puhu miehen kanssa,ja huomaat kyllä jos toinen valehtelee!! :|

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Ei hyvältä kuulosta.

Arvaa olenko yrittänyt puhua,suuttuu jos utelen asioista. Niinkuin alussa kirjoitin niin ei uskalla varmaan myöntää mitään kun tietää että ero olisi tiedossa. Eikö se suuttumisen merkki ole että pettää ja ei pysty puhumaan asiasta asiallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Ei hyvältä kuulosta.

Arvaa olenko yrittänyt puhua,suuttuu jos utelen asioista. Niinkuin alussa kirjoitin niin ei uskalla varmaan myöntää mitään kun tietää että ero olisi tiedossa. Eikö se suuttumisen merkki ole että pettää ja ei pysty puhumaan asiasta asiallisesti.

Ei aina suuttuminen ole merkki että pettää.Voi olla että on väsynyt siihen,luuletko usein että pettäis?
Siihenkin kyllästyy ja suuttuu jos tuntuu että toinen AINA epäilee...

ja millanen on muuten,puhuuko kaikesta ja mieluusti?Jos ei niin tuo ei kovin epätavallista ole sellaselta ns.mykkäeemeliltä...

Se voi olla myös ärsyyntymistä siitä, että kyselet asiasta hänen mielestään liian usein. Ja pettymystä siihen, ettet luota häneen.
Mun kokemuksen mukaan pettäjät vakuuttaa rakkauttaan puolisoonsa, sanovat että tietenkään en ikinä pettäisi, ja joskus ovat yltiömustasukkaisia puolisostaan.
Jos mun mies kysyisi että petätkö sä mua, niin tuhahtaisin varmaan että v*ttu joo, mitäs luulisit?

siitä sen tietää ku kertoo sulle. eikä mistään muusta, ellei nyt jää rysän päältä kiinni. parisuhde perustuu luottamukseen ja jos sä kysyt siltä suoraan että pettääkö ja se vastaa ettei, ni siihen sun pitää vaan luottaa. onko siinä vaihtoehtoja?

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
helppohan se on tuomita, mutta luulenpa että sinäkin tonkisit sen aviopuolison puhelimen, jos alkaisit epäillä, että aviopuoliso pettää

En ole koskaan niin tehnyt vaikka kiusauksia on ollut matkan varrella aikasempien kumppaneiden kanssa. Eikä ole tilaisuuskaan tehnyt varasta.

En kyllä kysele jatkuvasti, kesällä viimeksi kun kuulin että puhui tän naisen kanssa. Elikkä mun pitää sitten vaan luottaa siihen. Lähti tänään illan viettoon "kavereitten" kanssa. Tänään kun oli puhelimessa ja eis uostunut näyttää kenen kanssa puhui niin sanoi tälle henkilölle että nähdään tänään. Elikkä joko on sen naisen kanssa ulkona tai kavereitten kanssa.

Ma katsoisin ihan saletisti tossa tilanteessa soitettujen/vastattujen puheluiden tiedot. Jos sielta loytyy puhelu sille miespuoliselle kaverille, jolle sanoi puhuneensa, siihen aikaan kuin tulit kotiin, niin sitten voinet olla huoletta. Jos sellaista puhelua ei loydy, niin sitten arvelisin, etta soitti sille naiselle, mutta pyyhki sen puhelun tiedot.
Minka ikaisia olette? Kauanko olette olleet yhdessa?

Soitellahan vois viattomastikin, mut sehan oli sanonut puhelun lopussa et 'nahdaan tanaan'. Ei toi nyt kovin viattomalta kuulosta, jos sen naisen kanssa soitteli ja illalla haipyy matkoihinsa jattaen AP:n kotiin.

Ei hyvältä kuulosta.

Pettäjät on usein niin hölmöjä ja läpinäkyviä, että jäävät melko selvästi kiinni. On toki oveliakin, mutta usein se on just noin kuten ap kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja asdfsrte:
Ma katsoisin ihan saletisti tossa tilanteessa soitettujen/vastattujen puheluiden tiedot. Jos sielta loytyy puhelu sille miespuoliselle kaverille, jolle sanoi puhuneensa, siihen aikaan kuin tulit kotiin, niin sitten voinet olla huoletta. Jos sellaista puhelua ei loydy, niin sitten arvelisin, etta soitti sille naiselle, mutta pyyhki sen puhelun tiedot.
Minka ikaisia olette? Kauanko olette olleet yhdessa?

Ei pettämisellä ikää katota eikä kauanko ollaan oltu yhdessä,mutta vastaus ollaan molemmat kolmekymppisiä ja ollaan oltu 10 vuotta yhdessä.

Yhteistyössä