Tätäkin foorumia luettuani ja vähän elämää katselleena ihmisenä.. Tosin tää pitäis kyllä kysyä miehiltä. Mutta pettääkö todella niin suuri osa miehistä kuin minkä kuvan olen saanut? Oma suhde tuntuu uskomattoman hyvältä ja olemme erittäin avoimia ihmisiä. Asiat voidaan puhua kyllä, joskin mies on niin kiltti ettei tahdo mua loukata ikävämmillä jutuilla. Silti nekin tahtoisin tietää. Tiedän senkin, että mieheni on helppo houkutella vällyjen väliin. =) Hän on ennen suhdettamme sortunut naisten kavaliin juoniin todella helposti, heh. (Ja naisethan VOI olla todella ovelia) En mä kovin huolissani ole että hän menisi mua pettämään, varsinkin kun ei olla kumpikaan kovin mustasukkaisia ja katsellaan varmaan maailmaa muutenkin vähän eri vinkkelistä kuin ihan tavikset. Mutta niin moni nainen kirjoittaa ja juttelee, kuinka pettämisen paljastuminen oli täysi yllätys. Voiko tosiaan näin olla, eli suhteessako ei ole mitään vikaa ollut aiemmin? Eli periaatteessa pettämistä "ilman syytä". Entä onko pettäminen miehille helpompaa kuin naisille, vaikka sitä määrällisesti yhtä paljon olisikin?
Ihan vaan mielipiteitä ja ajatuksia haen.. =)
M, fingers crossed