Pettämisestä

Paras ystävä soitti lauantai aamuna klo5, että mies on pettänyt. Tai kuulemma vain "pussaillut" vieraan naisen kanssa kuten mies oli väittänyt. Inhottava tilanne, ystävä kysyy minulta neuvoa ja tukea. Vaikea siinä on tukea kun oma asenne pettämiseen on "kerrasta poikki" ja ystävä ja mies kai kuitenkin haluavat jatkaa yhdessä. En olis kyllä siitäkään miehestä koskaan uskononut! Meidän pojan kummisetä vielä...

Suzu
Suosittele mietintätaukoa, ja erilleen muuttamista. Miehelle on terveellistä huomata, että asiasta seuraa jotain muutakin kuin se, että vaimo itkee pari päivää ja antaa anteeksi.
Itse olen nähnyt niin monia pettämistapauksia, että aina kun ystävä soittaa, ja itkee näin käyneen, sanon, että vika ei ole sinussa. Ja 99-prosenttisesti tiedän puhuvani totta. Syrjähyppyjä ei tehdä siksi, että oma nainen ei ole tarpeeksi kaunis, seksikäs, halukas.. ne ovat niitä kuuluisia tekosyitä.
Tavallisin syy hypätä vieraissa on miehellä se, että "näin jotain ja halusin sen. Otin kun sain, enkä miettinyt seurauksia. Nyt haluan takaisin kotiin."

Ovat tavallaan asuneet erillään tässä joitakin viikkoja kun emäntä on ollut ikäänkuin töissä muualla niin että on ollut viikot parin sadan kilometrin päässä. Ovat kaiketi asiaa selvitelleet ja siitä jotenkin yli kai pääsevät. Tuntuu vaan hirveältä kun en voinut olla samalla ajattelematta että mitä jos itse joutuisin samaan tilanteeseen. Kun en tosta ihanasta miehestä haluais koskaan eroon mutten kyllä petturinkaan kanssa vois olla! pisti ajattelemaan että voiko tosiaan kuka tahansa mies pettää? :ashamed:

Yhteistyössä