pettämisestä???

minä en osaa määritellä mitään oikeaa rajaa missä kulkee. Itse olen ainakin hyvin tietoinen milloin alkaa mennä liika pitkälle ja on aika painaa jarrua ja oletan että toinen osapuoli tietää sen myös. Siksi en ala vahtimaan tai kyselemään tai luomaa mitään sääntöjä mitä saa tehdä ja mitä ei. Kun kuitenkin oon itse tämmöinen ihmisrakas immeinen ja tykkään kavereiden kanssa tanssia/halailla ja jopa pussailla :) kunhan ei huijaa itseään.. B)
 
Suloinen
Joo musta tuntuu ettei niit rajoi voi sanoo,mulla on sellainen tilanne et olen ihastunut jopa pikkasen rakastunut työtoveriini ja hän myös tuntee vetoa minuun.Me kyllä halitaan ja hänen kosketus saa jalat alta ja minut ihan heikoksi,en todellakaan tiedä rajoja mihin asti sitä pystyis menee jos olis tilaisuun,jota meille ei onneksi ole suotu.
Mutta mene ja tiedä mihin nuo rajat vedetään,jonkun mielestä jo toisen miehen katselu tai ajattelu on pettämistä saatika halaaminen tai pussailu.Minä nautin ainakin tämän miehenrutistuksesta!
olenko siis pettänyt jo miestäni?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 19:50 mari kirjoitti:
minä en osaa määritellä mitään oikeaa rajaa missä kulkee. Itse olen ainakin hyvin tietoinen milloin alkaa mennä liika pitkälle ja on aika painaa jarrua ja oletan että toinen osapuoli tietää sen myös. Siksi en ala vahtimaan tai kyselemään tai luomaa mitään sääntöjä mitä saa tehdä ja mitä ei. Kun kuitenkin oon itse tämmöinen ihmisrakas immeinen ja tykkään kavereiden kanssa tanssia/halailla ja jopa pussailla :) kunhan ei huijaa itseään.. B)
Mulla menee just niin pitkälle muiden kuin oman miehen kanssa, että juttuseuraa musta saa, mutta ei muuta. Ja jos toisen jutut ei kiinnosta, sanon sen suoraan... ja ei muuta kuin hyvää illanjatkoa!
 
Vanha Kääpä
Mihin se missäkin parisuhteessa on asetettu.
Yhteyden oton tarkoitus on oleellisempi kuin se, mitä tehdään. Jos pitää yhteyttä ihastumisen takia, vaikka ei mitään tapahtuisikaan, ollaan rajoilla, mutta ystävät toki voi halata, vaikka olis eri sukupuolta.
Minusta asia kannattaisi aina miettiä niin, että minkä hyväksyy puolisoltaan, voi tehdä itse.
 
niinpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 08:23 Vanha Kääpä kirjoitti:
Minusta asia kannattaisi aina miettiä niin, että minkä hyväksyy puolisoltaan, voi tehdä itse.
Mihinkähän raja sitten vedetään kun mies on ennen halaillu ja pussaillu muita jopa silmieni edessä, mutta ei hyväksy vastaavaa minulta vaan on heti nyrkit pystyssä ja haukku #&%?$!* ym muita nimittelyjä sekä kantaa kaunaa vuosia ja "muistuttaa" aina tilaisuuden tullen. Omia tekojaan ei "muista" eikä ne ole kuulemma mitään olleetkaan. Suoraakin suorempi putkiaivo ??
 
mepatzu
Mun mielestä pettämisen raja menee siinä,mitä hyväksyisit kumppanisi tekevän sulle ja minä sitä itte pitäisit.esim.pieni flirtti baarissa(usein harmitonta)suukko poskelle tms.(ei mielestäni pettämistä,jos et ole siinä antavana osapuolena)Mutta,kyllä suutelu ja erittäin lähekkäin tanssiminen voidaan jo lasea pettämiseksi,jos et pystyisi tekemään sitä kumppanisi silmien alla!
 

Yhteistyössä