Pettämisestä - miten saitte pettäjän kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tutkimus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tutkimus"

Vieras
Tai miten jäitte kiinni, jos olitte itse pettävä osapuoli?

Monestihan pettäminen yritetään pitää viimeiseen asti salassa, mutta usein totuus kuitenkin tulee jotain kautta kiinni. Miten tämä on tapahtunut? Sattumalta nähnyt FB viestit, sähköpostit, tekstiviestit? Kuullut kaverilta? Mikä oli se seikka, joka sai epäilemään?

Olen pettänyt monta kertaa. Toisinaan olen jäänyt kiinnikin, useimmiten kuitenkaan en. Kiinni kun olen jäänyt niin olen tehnyt amatöörimäisiä virheitä. Tuota käytöksen muuttumista pitää välttää. Kunnon pelinainen vetäisee suihinotot reissuilta palatessaan mieheltään, että unohtuu ne kyselyt siitä mitä teki ja missä oli. Nuorena jäin tosiaan kiinni niin kun järjestelin jutut liian läpinäkyviksi. Itse sitten myönsin kun en jaksanut alituista epäilyä. Toisen kerran jouduin myöntämään kun jäi koneelle viesti auki ja näkyviin. Nykyään pidän visusti huolen, että kaikki on salasanasuojattua ja varmasti vain minun käytössäni. Jos haluaa kaksoiselämää elää niin pitää osata olla kylmäverisesti välinpitämätön myös arjessa silloinkin kun epäilyille ei asiaa ole. Johdonmukaisesti sitten voi olla samaa kun on jokin reissu meneillään. Ei herätä epäilyksiä.

Mies jäi kiinni, kun luottokorttilaskussa oli 80€:n maksu hotellille. Yritti ensin äkistä, että onhan hän voinut vaikka käydä siellä vain syömässä, mutta myönsi sitten. En olisi ikinä uskonut tästä miehestä, ihme, että satuin laskun avaamaan, mies yleensä hoitelee laskut.

Tuttu sai tietää rakastajattaresta kun tämä synnytti pettäjälle lapsen. En tiedä ottiko rakastajatar suoraan yhteyttä vaimoon vai oliko neuvolakäyntejä plus synnytystä vaan muuten vaan miehen vaikea peitellä. Miehellä ennestään vaimo ja juuri pieni lapsi, lapsista tuli siis melkein samanikäisiä.

Paras ystäväni oli meillä viettämässä iltaa. Mua alkoi väsyttään aika aikasin ja meninkin nukkumaan. Heräsin parin tunnin päästä ja ihmettelin kun on niin hiljasta. Luulin, että mieheni ja ystäväni olisivat siihen aikaan hereillä. Menin vessaan ja ihmettelin kun kylpyhuoneen ovi oli lukossa. Koputin, ei vastausta. Koputin ja lopulta hakkasin ovea, että ulos sieltä! Tekosyitä yrittivät keksiä, mutta ei menny läpi. Lopulta kumpikin tunnusti, että panemassa olivat. :(

Lapsi oli kovasti erinäköinen kuin minä. Teetin salaa DNA-testin, muistin vaimon olleen kustantamallani lomamatkalla raskauden alkamisaikoihin. Testin tuloksen nähtyään vaimo tunnusti, mutta syy oli kuulemma minun. En ollut hänen lähtöpäivänään jäänyt aamulla sänkyyn peuhaamaan tunniksi, vaan olin itsekkäästi lähtenyt työhön. Hänelle oli sitten puute jäänyt päälle.

Petetty, osaan niin kuvitella sun tunteet!! Itse olen ollut lähes samanlaisessa tilanteessa, mutta ystävän tilalla oli vain hyvän päivän tuttu, nainen joka oli ihan kiva mulle jne... Toki tiesin että hän on melkoinen miestennielijä, mutten uskonut hänen nyt kavereiden miehiin koskevan. Eniten toki syytin tuossa tilanteessa miestäni, saahan ne vieraat naiset vikitellä mutta mies itsehän sen ratkaisun tekee pettääkö vai ei.

[QUOTE="Petetty";30294905]Paras ystäväni oli meillä viettämässä iltaa. Mua alkoi väsyttään aika aikasin ja meninkin nukkumaan. Heräsin parin tunnin päästä ja ihmettelin kun on niin hiljasta. Luulin, että mieheni ja ystäväni olisivat siihen aikaan hereillä. Menin vessaan ja ihmettelin kun kylpyhuoneen ovi oli lukossa. Koputin, ei vastausta. Koputin ja lopulta hakkasin ovea, että ulos sieltä! Tekosyitä yrittivät keksiä, mutta ei menny läpi. Lopulta kumpikin tunnusti, että panemassa olivat. :([/QUOTE]

Kamala tilanne :( Ihan kylmänväreet kävi kun luin tarinaa, niin pystyi samaistumaan miltä on mahtanut tuntua tuo tilanne.

[QUOTE="Petetty";30294905]Paras ystäväni oli meillä viettämässä iltaa. Mua alkoi väsyttään aika aikasin ja meninkin nukkumaan. Heräsin parin tunnin päästä ja ihmettelin kun on niin hiljasta. Luulin, että mieheni ja ystäväni olisivat siihen aikaan hereillä. Menin vessaan ja ihmettelin kun kylpyhuoneen ovi oli lukossa. Koputin, ei vastausta. Koputin ja lopulta hakkasin ovea, että ulos sieltä! Tekosyitä yrittivät keksiä, mutta ei menny läpi. Lopulta kumpikin tunnusti, että panemassa olivat. :([/QUOTE]

Toi ois ehkä pahinta, sekä puoliso että parasystävä kumpikin pettää. Varmaan on luottamisen kanssa ongelmia, joku osa luotosta ihan kaikkiin ihmisiin ei varmasti palaa ennalleen enää koskaan.

Vahingossa näin tekstarien otsikoita (=ensimmäisiä sanoja) kun asensin uutta luuria vaimolle. Epäilys heräsi=>sähköpostin hakkerointi=>totuus 10 vuoden panosuhteesta (+pari muuta lyhyempää) kaverini kanssa.

Annoin anteeksi (eli en eronnut) ja tässä sitä ollaan ja arki rullaa...

Niin, ja se käytös ei muuttunut millään lailla tuona aikana. Tosin kun oli noin pitkäkestoista niin vaikeahan se on muistaa alkuaikojen käytöstä. Mutta en osannut aavistaakaan...

Viimeksi muokattu:
Tuli tänne leveilemään kuinka oli mua pettänyt yli puolen vuoden ajan kolmen eri miehen kanssa. Satuin hoksaamaan viestin kun se minkä kirjoitat lähettäjäksi harmaana niin tallentuu sinne.

Niin, tiedän, ei olekkaan mistään fiksuimmasta päästä tää mun exä.

Joutui tunnustamaan kun sai klamydian ja minutkin piti varmuuden vuoksi lääkitä.Jollain vaistolla olin tiennyt jo pitkään ja esim kondomeita "katosi"" mutta vedenpitävät todisteet puuttuivat vielä tuohon asti.Enemmän yllätti se että mies oli niin hiton tyhmä ettei käyttänyt edes kumia.

Vaimo muuttui selkeästi etäisemmäksi.. ei tykännyt kosketuksesta ja työmatkat kummasti lisääntyi. Noh.. kun se oli taas kerran lähdössä työkeikalle ja reissu olisi vaatinut yöpymistä hotellissa niin kerroin tilanteesta ystävälle ja pyysin kaveria laittamaan vaimolle viestin, että "Sori.. ei onnistukaan nyt viikonloppuna. Olen tosi pahoillani. Selitän myöhemmin! <3 <3" Puhelin piippasi ja vaimo luki viestin ja laittoi vaan puhelimen takaisin laukkuun. Kysyin, että ai saitko viestin? äitisikö vai kuka? :)" johon vaimo vastasi vaan että joo äiti. Silloin tiesin kuvion.

Mä sain kuulla kaverin kaverin kertoneen avokkini pettäneen mua pitkään. Tässä kohtaa olin siis jo "jättänyt" tuon miehen, tai siis oikeastaan oltiin "tauolla". Suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta epäilys pettämisestä myös oli ollut pitkään. Äijä esim. poisti aina kaikki tekstarit heti, joskus olan yli olin nähnyt vilaukselta jonkun naispuoleisen kaverin herutteluviestejä, sitten alkoinkin stalkkaamaan sen puhelinta, mutta ei siellä tosiaan ollut koskaan yhtään viestejä tallessa, vaikka piip piip -kyllä kuului aina välillä. Toinen epäilyksenherättäjä oli ainaiset bänditreenit toisella paikkakunnalla, siellä yöpyminen ja puhelimen sulkeminen siksi aikaa.

Lopulta löysin fb:stä kyseisen naisen jonka väitettiin paneskelleen miestäni. Hän myönsi näin tapahtuneen, tosin vain kerran sitten meidän seurustelun, ja ei tosiaan ollut tiennyt miehen seurustelevan edes. Ennen meidän suhdetta heillä oli ollut silloin-tällöin-kännissä-tyyppinen seksisuhde, ja kännipanohan tuo pettäminenkin sitten oli ollut. Mies pysytteli loppuun asti kannassa, että ei tuota lasketa pettämiseksi koska hän oli niin kännissä ettei muista mitään. Taisipa kuvailla sitä peräti raiskaukseksi. Just joo.

Sitten yks aiempi ex myös petti, parikin kertaa. Molemmat jutut paljastuivat myöskin piakkoin eron jälkeen, molemmat siten, että partnerina ollut naikkonen tuli asiasta minulle "ohimennen" kertomaan jossain bileissä.

[QUOTE="petetty";30298839]Mä sain kuulla kaverin kaverin kertoneen avokkini pettäneen mua pitkään. Tässä kohtaa olin siis jo "jättänyt" tuon miehen, tai siis oikeastaan oltiin "tauolla". Suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta epäilys pettämisestä myös oli ollut pitkään. Äijä esim. poisti aina kaikki tekstarit heti, joskus olan yli olin nähnyt vilaukselta jonkun naispuoleisen kaverin herutteluviestejä, sitten alkoinkin stalkkaamaan sen puhelinta, mutta ei siellä tosiaan ollut koskaan yhtään viestejä tallessa, vaikka piip piip -kyllä kuului aina välillä. Toinen epäilyksenherättäjä oli ainaiset bänditreenit toisella paikkakunnalla, siellä yöpyminen ja puhelimen sulkeminen siksi aikaa.

Lopulta löysin fb:stä kyseisen naisen jonka väitettiin paneskelleen miestäni. Hän myönsi näin tapahtuneen, tosin vain kerran sitten meidän seurustelun, ja ei tosiaan ollut tiennyt miehen seurustelevan edes. Ennen meidän suhdetta heillä oli ollut silloin-tällöin-kännissä-tyyppinen seksisuhde, ja kännipanohan tuo pettäminenkin sitten oli ollut. Mies pysytteli loppuun asti kannassa, että ei tuota lasketa pettämiseksi koska hän oli niin kännissä ettei muista mitään. Taisipa kuvailla sitä peräti raiskaukseksi. Just joo.

Sitten yks aiempi ex myös petti, parikin kertaa. Molemmat jutut paljastuivat myöskin piakkoin eron jälkeen, molemmat siten, että partnerina ollut naikkonen tuli asiasta minulle "ohimennen" kertomaan jossain bileissä.[/QUOTE]

Rock-muusikon tehtävä on juoda kaikki maailman viinat ja tyydyttää kaikki maailman naiset.

Yhteistyössä