Mä sain kuulla kaverin kaverin kertoneen avokkini pettäneen mua pitkään. Tässä kohtaa olin siis jo "jättänyt" tuon miehen, tai siis oikeastaan oltiin "tauolla". Suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta epäilys pettämisestä myös oli ollut pitkään. Äijä esim. poisti aina kaikki tekstarit heti, joskus olan yli olin nähnyt vilaukselta jonkun naispuoleisen kaverin herutteluviestejä, sitten alkoinkin stalkkaamaan sen puhelinta, mutta ei siellä tosiaan ollut koskaan yhtään viestejä tallessa, vaikka piip piip -kyllä kuului aina välillä. Toinen epäilyksenherättäjä oli ainaiset bänditreenit toisella paikkakunnalla, siellä yöpyminen ja puhelimen sulkeminen siksi aikaa.
Lopulta löysin fb:stä kyseisen naisen jonka väitettiin paneskelleen miestäni. Hän myönsi näin tapahtuneen, tosin vain kerran sitten meidän seurustelun, ja ei tosiaan ollut tiennyt miehen seurustelevan edes. Ennen meidän suhdetta heillä oli ollut silloin-tällöin-kännissä-tyyppinen seksisuhde, ja kännipanohan tuo pettäminenkin sitten oli ollut. Mies pysytteli loppuun asti kannassa, että ei tuota lasketa pettämiseksi koska hän oli niin kännissä ettei muista mitään. Taisipa kuvailla sitä peräti raiskaukseksi. Just joo.
Sitten yks aiempi ex myös petti, parikin kertaa. Molemmat jutut paljastuivat myöskin piakkoin eron jälkeen, molemmat siten, että partnerina ollut naikkonen tuli asiasta minulle "ohimennen" kertomaan jossain bileissä.