Pettämisen merkit

• Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti
epäilevä
Pettämisen merkit, mitäs niitä on??
Olisin kiitollinen jos tänne lueteltaisiin eri asioita mistä hoksata että puoliso ei ole uskollinen...

Mulla tulee ekana mieleen se, että jos toisella on kännykkä kiinni tai äänettömällä kotona ollessaan.
Toinen vois olla tietysti haluttomuus seksiin, tai että seksi vähenee huomattavasti.
Työpäivän piteneminen...?? Yms.

Itse pidän kännykkää usein kiinni kotona ollessa,koska haluan viettää aikaani perheeni kans. Tuskin se antaa aihetta ja epäilyjä herättää. Kyl luultavasti huomaat jos puolisosi pettää joitakin muutoksia varmasti tulee. Ja voithan sitä aina kysäistä.

-peukku-
Mä en jaksa epäillä. Epäily on turhaa. Vaikka epäilisit ja kyttäisit itsesi hengiltä, se ei muuta sitä tosiasiaa, että jos miehesi vieraissa päättää käydä, et asialle mitään voi :wave:

Sinuna keskittyisin epäilemisen sijasta suhteen laadun vaalimiseen; Jos pidät kotona miehestäsi oikeinhyvää huolta, tuskin hänellä on tarvettakaan vieraisiin lähteä ;)

Oletko ajatellut tätä? Vai oletko jo niin syvällä epäilyinesi, ettet ajattele enää mitään muuta? ;)

Riippuu varmasti miehestä, miten pettäminen mahdollisesti hänestä näkyy. Ja on niitä miehiä, jotka osavat niin sujuvasti sen pelin, ettei mitään merkkejä ja aavistusta partnerille tule... Jos mies on aiemmin pitänyt kännykässään äänet päällä ja yhtäkkiä se onkin aina äänettömällä ja mies kyttää puhelintansa, niin itselläni kyllä heräisi vahvat epäilyt siitä, mitä se nyt salailee. Jos mies muutenkin muuttuu käytökseltään ja tavoiltaan, niin sekin laittaisi miettimään. Minusta tuntuu että usein naiset haluavat viimeiseen asti uskoa, että mies ei petä ja kun naiselle sitten tulevat vahvat aavistukset ja epäilyt, niin harvoin hän väärässä on... Tokikaan se ei aina päde..

ois
kännykkää vahtii, alkaa kiinnittämään enemmän ulkonäköönsä huomiota, rahaa kuluu tavallista enemmän, tai sitä katoaa mystisesti, uuden mailiosoitteen tekeminen, seksihaluttomuus tai päinvastoin, viettää tavallista enemmän aikaa jonkun tutun luona muka, mahdollisten tulevaisuuden suunnitelmien tekemisen välttely, typerät selittelyt, liian yksityiskohtaiset tai toisaalta suurpiirteiset selitykset, kaveripiirin vaihtuminen, ylityöt, hermostuneisuus, ärtyisyys tai toisaalta liiallinen rakkaudenosoittaminen, seksitaudit(selvä merkki)...merkkejä on miljoonia!

santtu-72
kun luottaa omaan vaistoonsa niin pettämisen merkit tuntee...vedoten edelliseen,ittellä ukko rupesi kiinnittämään ulkonäköönsä melkoisesti huomiota,rahaa kuluu ja ryypätään.Ja aina mitä erikoisempia selityksiä...puhelin on aina vieressä,ei kylläkään äänettömällä,ja kun se soi ja se ei vastaa..niin tuntematon numero vain,varmaan joku lehtikauppias...voi että pitää ihmistä tyhmänä.....olen eroamassa tuollaisesta säälittävästä paskasta...meillä on kolme ihanaa lasta:poika 12,tytöt 7 ja 2!et silleen...se on loukannu mua niin paljon,olen antanut anteeksi enempi kuin ihmisen tarvis antaa...mutta tiedän että olen tosissaanki yrittäny,olen vahvempi ihminen elämään lasteni kanssa kaiken tämän jälkeen....tästäkin meidän elämän kaaresta vois kirjottaa kirjan joka satuttas ja panis miettimään ihmiset sitä asiaa et mitä tämä eläminen tosiaanki sisältää,mitä siihen kuuluu...siitä olen varma et mua ei kukaan ikinä tule enään loukkaamaan,eikä myöskään lapsiani!Pärjäilkää ihmiset!Elämä on loppujen lopuksi niin lyhyt! :hug:

Yhteistyössä