raja on häilyvä mut mun mielestä siinä, kun ei enää voi toiselle osapuolelle kertoa mitä on tapahtunut.Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 14:47 mirva kirjoitti:mikä määritellään pettämiseksi ja mikä sen aiheuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 21:07 -peukku- kirjoitti:Mun mielestä pettämisen raja menee siinä, että tekee jotakin, mitä ei voisi puolisonsa läsnäollessa tehdä. :wave:
Esimerkkinä vaikkapa vieraan miehen kanssa tanssiminen: Saisin varmasti siihen mieheltäni "luvan", joten voisin likkaporukallakin liikkeelä ollessani tanssia jonkun miehen kanssa. Suutelua tai muuta eritekytkentäistä paritteluun tähtäävää liikehdintää ei mieheni varmaankaan hyväksyisi ( enkä minäkään sen puoleen ) joten se olisi sitten jo pettämistä.
Simple as that :wave:
Ja taas on teinipojat isin koneella...*huokaus* Ja kakarat nukkumaan \|OAlkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 22:50 mimi kirjoitti:mä petän miestäni joka baarireissulla.Maistuu seksikin sit paremmin oman kans kun pääsee välillä vieraisii...Ihanaa elämää...