pettäminen?

• Viestiketjun aloittaja mirva
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä toi rajan määritelmä. Pelkään itsessäni sitä, että pystyisin vielä aivan kirkkain silmin elämään normaalia elämää eteenpäin, ilman että omatuntoni soimaisi. Siis etenkin siinä tapauksessa, jos todella olen saanut mitä olen halunnut. En ole siis vielä pettänyt, mutta musta se on kyllä melkeimpä vain ajan kysymys.

-peukku-
Mun mielestä pettämisen raja menee siinä, että tekee jotakin, mitä ei voisi puolisonsa läsnäollessa tehdä. :wave:

Esimerkkinä vaikkapa vieraan miehen kanssa tanssiminen: Saisin varmasti siihen mieheltäni "luvan", joten voisin likkaporukallakin liikkeelä ollessani tanssia jonkun miehen kanssa. Suutelua tai muuta eritekytkentäistä paritteluun tähtäävää liikehdintää ei mieheni varmaankaan hyväksyisi ( enkä minäkään sen puoleen :eek: ) joten se olisi sitten jo pettämistä.

Simple as that :wave:

no mutta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 21:07 -peukku- kirjoitti:
Mun mielestä pettämisen raja menee siinä, että tekee jotakin, mitä ei voisi puolisonsa läsnäollessa tehdä. :wave:

Esimerkkinä vaikkapa vieraan miehen kanssa tanssiminen: Saisin varmasti siihen mieheltäni "luvan", joten voisin likkaporukallakin liikkeelä ollessani tanssia jonkun miehen kanssa. Suutelua tai muuta eritekytkentäistä paritteluun tähtäävää liikehdintää ei mieheni varmaankaan hyväksyisi ( enkä minäkään sen puoleen :eek: ) joten se olisi sitten jo pettämistä.

Simple as that :wave:
:p ;) :D

-peukku-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2004 klo 22:50 mimi kirjoitti:
mä petän miestäni joka baarireissulla.Maistuu seksikin sit paremmin oman kans kun pääsee välillä vieraisii...Ihanaa elämää...
Ja taas on teinipojat isin koneella...*huokaus* Ja kakarat nukkumaan \|O

Yhteistyössä