pettäminen

  • Viestiketjun aloittaja aviomies
  • Ensimmäinen viesti
aviomies
Minä ainakin naureskelen aina minun toisille naisille.
Hohotamme kaveriporukassa, kuinka helppoja nakkeja he ovat. Vaimonikin nauraa minulle, kuinka typeriä sinkkuakat on. Antavat niin helpolla.
Onneksi meillä on vaimon kanssa niin kiinteä suhde, että hän ymmärtää minun harrastuksiani.
 
-ieva-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 09:44 kite-kat kirjoitti:
:D :D :D Yritätäkö vedättää???

Jos olet tosiaan noin typerä kuin ilmoitit... niin onnea sinulle ja vaimollesi...Olette toisenne ansainneet...
juuri näin! ei siin mitään jos homma toimii niin. Onnea vaan kun teil menee noin hyvin.
 
viima76
Taitaa olla vitsi... Tässä muuten huomaa sen et kun nainen "alkaa toiseksi naiseksi" niin heti haukutaan #&%£$!* ja perheen rikkojaksi yms. ja viestejä tulee monia kymmeniä! Ja sit kun mies laittaa viestiä, että hän on naimisissa mut käy hoonaamassa toisia naisia, niin viestit on et olette ansainneet toisenne ja blaa blaa blaa.. Ei pahemmin haukuta eikä uhkailla turpiin vetämisillä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 12:03 viima76 kirjoitti:
Taitaa olla vitsi... Tässä muuten huomaa sen et kun nainen "alkaa toiseksi naiseksi" niin heti haukutaan #&%£$!* ja perheen rikkojaksi yms. ja viestejä tulee monia kymmeniä! Ja sit kun mies laittaa viestiä, että hän on naimisissa mut käy hoonaamassa toisia naisia, niin viestit on et olette ansainneet toisenne ja blaa blaa blaa.. Ei pahemmin haukuta eikä uhkailla turpiin vetämisillä..
Tuskin tässä on nyt kyse siitä. Vaan siitä että jos toisen seläntakana vehtaa ja pettää, se on tosi halpamaista molemmilta (pettäjältä sekä uudelta poika/tyttöystävältä). Mutta kuten tässä tapauksessa miehen vaimo on tietoinen asiasta, niin mitä me siitä sitten enää?? Vaimon oma ongelma jos jaksaa ukkoaan silti katsella. Ei tuollaiset kusipäät mitään opi, jos saavat tehä niinkuin tykkäävät ja vaimo taputtaa päälaelle. Tai ehkä niillä on molemmin puoleinen vapaasuhde? Ehkä ovat onnellisia yhdessä, ja sopivat näin ollen toisilleen kun molemmat saavat tehdä mitä tykkäävät.
 
Mikäs ssinä jos tosiaan molemmat osapuolet ovat asian hyväksyneen ja haluavat tälläidsessä liitossa elää mutta todella "pettämistähän"on se että toisen selän takana tekee!Tuota ei voi pettämiseks kutsua.Laittaisit mielumminen otsikoks; vieraissa juoksemisen hyväksyntä avioliitossa.
 
Snoopi
Joo,ei tota voi pettämiseksi sanoa jos kerran hyväksyntä on noinkin vahva että oman vaimon kanssa nauratte näille sinkuille.Tuotahan sanotaan yksinkertaisesti vapaaksi suhteeksi.Mutta uskoisin että pidemmän päälle se ei kyllä oikein toimi vaan rupeaa syömään suhdetta pakostikin.
 
viima76
Viittaan vaan nimimerkkiin pettäjä joka täällä on kirjoitellut että hän on toinen nainen niin sai kyllä niin paljon paskaa niskaansa vaikka miehen vaimo tietää suhteesta.. Että näin.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 15:49 viima76 kirjoitti:
Viittaan vaan nimimerkkiin pettäjä joka täällä on kirjoitellut että hän on toinen nainen niin sai kyllä niin paljon paskaa niskaansa vaikka miehen vaimo tietää suhteesta.. Että näin.. :whistle:
[/quote
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 15:49 viima76 kirjoitti:
Joo,mutta käsittääkseni siinä toisessa jutussa vaimo ei kai aluksi ollut tiennyt tästä suhteesta vaan mies oli jäänyt kiinni,eikä tilanne ollut hyväksytty lainkaan.
Tässä tapauksessahan 2 aikuista ihmistä on tehny diilin että mies voi juosta vieraissa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 07:18 aviomies kirjoitti:
Minä ainakin naureskelen aina minun toisille naisille.
Hohotamme kaveriporukassa, kuinka helppoja nakkeja he ovat. Vaimonikin nauraa minulle, kuinka typeriä sinkkuakat on. Antavat niin helpolla.
Onneksi meillä on vaimon kanssa niin kiinteä suhde, että hän ymmärtää minun harrastuksiani.
:) =) \|O :D :D :D :D
Tuntuu kyllä aika kummalliselta, ettei "kiinteässä suhteessa" kanssasi elävä vaimo tyydytä tarpeitasi :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 07:18 aviomies kirjoitti:
Minä ainakin naureskelen aina minun toisille naisille.
Hohotamme kaveriporukassa, kuinka helppoja nakkeja he ovat. Vaimonikin nauraa minulle, kuinka typeriä sinkkuakat on. Antavat niin helpolla.
Onneksi meillä on vaimon kanssa niin kiinteä suhde, että hän ymmärtää minun harrastuksiani.
ookkona tosissas
?? Miten muka voi olla noin varma että kyseessä on vain ja ainoastaan sinkkunaisia??? Naureskeletko sinä vaimolleski kuinka helposti sitä pääsee vieraat miehet kiksauttelee???

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 07:18 aviomies kirjoitti:
Minä ainakin naureskelen aina minun toisille naisille.
Hohotamme kaveriporukassa, kuinka helppoja nakkeja he ovat. Vaimonikin nauraa minulle, kuinka typeriä sinkkuakat on. Antavat niin helpolla.
Onneksi meillä on vaimon kanssa niin kiinteä suhde, että hän ymmärtää minun harrastuksiani.
Uskomatonta, mutta onko totta????????Miten joku NAINEN voi tällaisen miehen hyväksyä. Taitaa olla miehellä RAHAA... ei kukaan fiksu nainen kattele tällaista miestä. Tai sit tää vaimo on samanlainen vieraissa juoksentelija. Nauravat sitten iltaisin keskenään saaliitaan.........voi, voi....kyllä on säälittävää touhua!!!!!
ja taudit senkun LISÄÄNTYY........ \|O \|O \|O \|O \|O
 
Pakko vielä sanoa että kyllä se useimmiten niin menee että suhteessa jossa toinen jatkuvasti pettää jossain vaiheessa se toinenkin osapuoli lähtee omille teilleen ja alkaa tekemään mitä huvittaa. Kyllä mahtaa siinä tilanteessa hymy hyytyä kun vaimo on pikkuvaimoa kotona, mutta paneskelee muiden miesten kanssa. hihhih!! ap:lle terveisiä!! ;) :D
 
sanna-cata
En ole yhtään näin älytöntä viestiä täällä lukenut kuin tämä sinun. No toivottavasti saat jonkin ikävän sukupuolitaudin ehkä se herättää sinut.. Ja vaikka harrastaakin yhdenyön juttuja niin en ymmärrä miksi naisia pitää sitten miesten kesken (sekä vaimon kanssa) halveksia ja morkata? Todella sikamaista käytöstä \|O Onko vaimossasi jokin vika kun hän ei riitä halujasi tyydyttämään?
 
viima76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 17:27 Sonja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 15:49 viima76 kirjoitti:
Viittaan vaan nimimerkkiin pettäjä joka täällä on kirjoitellut että hän on toinen nainen niin sai kyllä niin paljon paskaa niskaansa vaikka miehen vaimo tietää suhteesta.. Että näin.. :whistle:
[/quote
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 15:49 viima76 kirjoitti:
Joo,mutta käsittääkseni siinä toisessa jutussa vaimo ei kai aluksi ollut tiennyt tästä suhteesta vaan mies oli jäänyt kiinni,eikä tilanne ollut hyväksytty lainkaan.
Tässä tapauksessahan 2 aikuista ihmistä on tehny diilin että mies voi juosta vieraissa?
Joo ei aluksi vaimo ollut tiennytkään, mutta kun pettäjä tänne kirjoitti niin silloin vaimo jo tiesi ja jos vaimo ei ole edes eroamassa, niin eikö se ole myös hiljaista hyväksyntää miehelle ja toiselle naiselle? Ja mistä te tiedätte minkälaisia diilejä pettäjä, mies ja vaimo on tehnyt!?
 
FIFI
oletteko ajatellut,että nämä vaimot eivät ehkä hyväksykkään pettämistä,vaan jäävät odottamaan sitä järkiintymistä eli kun se ensi huuma häipyy,syyllisyys tulee tilalle ja kaikki maistuu puulta?ehkä hän toivoo että asiat korjaantuvat,myös pettäjät voivat muuttua,mutta sen pitää lähteä omasta itsestä ja halusta muuttua.ja rakkaudesta ihminen kestää yllättävän paljon paskaakin!
 

Yhteistyössä