Pettäminen

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Haluaisin kuulla pettämis kokemuksista.
oletko ollut petetty,pettäjä tai se kolmas.
mieheni petti minua juuri ennen kuin menimme naimisiin.
kysyin syytä ja hän ei osannut vastata.
sanoi ettei koskaan enään toistu.
keskustelu aiheesta oli hänelle todella raskas ja vaikea enkä tahtoisi turhaan epäillä tai tentata häntä aiheesta.
en usko että hän enään uskaltaa minua pettää mutta mistä voin olla varma ?
 
njoo
olen ollu pettäjä ja petettävä ja jopa se 3mas osapuoli kaikki tämä villssä nuoruudessani. itse pettäjänä en osannut ainakaan lopettaa suola janottaa äkkiä, itse en hyväksyisi mieheni pettämistä varmaan tietty riippuisi olisiko kyse seksistä vai suudelmasta. menit kumminkin jo naimisiin vaikka tiesit pettämisestä? nyt se on sun päätännässä luotatko vai etkö luota
 
2v sinkkuna
Minua petti viimeisin miesystävä ja jumalauta se sattu. Koko ajan sitä sisimmässäni odotin, oli se sen eksä koko ajan yrittämässä tätä mun miestä. Ja lopulta mies lankesi.

Jälkeenpäin muistelin kuinka mies tutustumisvaiheessa kertoi pettäneensä jotain eksää ja olevansa nykyään parempi mies. Yeah right.

Seuraavan kerran ku joku sulhasehdokas tuollaisia paljastelee, lentää mun mono persiissä pihalle.
 
dera
[QUOTE="hmm";29181360]luen kaikki miehen viestit ja vastaan puhelimeen sekä tarkistan puhelimen tiedot.
mitään ei ole naimisiin menon jälkeen löytynyt.
silti välillä epäilen...[/QUOTE]

"Ihana" kyylämuija <3
 
Kokemuksia löytyy
No valitettavasti löytyy kokemuksia oikein huolella. Eka oikea tyttöystävä oli kunnon lutka, mutta en minäkään sanattomaksi jäänyt, kun se petti mua kerran, petin kostoksi kaksi kertaa, tuhlasin siihen touhuun, taukojen kera n.3 vuotta! Pikkasen pännii jopa näin lukuisien vuosien jälkeen!
 
vierailija
Tästä voisi olla apua myös. Nimettäin epärehellisyyttä, vilppiä, uskottomuutta, pettämistä ja salailua voidaan selvittää valheenpaljastustestissä. On myös mahdollista todistaa rehellisyyttä, uskollisuutta, lojaalisuutta ja avoimuutta, kun epäily on perusteeton. Testit tehdään Lahdessa israelilaisilla tutkintaa varteen kehitetyillä LVA6.50-analysaatorilla, ks. https://www.suomi.east-riskmanagement.com/valheenpaljastustestit/
 
Voimaantunut_female78
Kaikki roolit on koettu. Ihmiset ottavat nää täällä Suomessa vaan liian vakavasti. Kai se on se protestanttinen etiikka. Parempi olisi kun antaisi pikkuhairahdusten olla... toki mä sen tiedän omasta kokemuksesta, miten karmivaa on saada selville, että mies pettää.

Nuorena tuli sekoiltua suuntaan jos toiseen. Ite tosiaan 17v juhannuksena löysin poikaystäväni festareilla teltassa panemassa jotain pikkutyttöä (siis alta 15v). Siihen se loppui.

Mun mies tekee paljon työmatkoja, voin vaan kuvitella, että kyllä siellä kaikenlaista tapahtuu. Tietyissä maissa esim. huorat kuuluu kuvioon, harva mies jättää väliin kun tulee kuumia naisia kiehnäämään... En halua edes ajatella.

Ja on mullakin ollut hairahduksia. Kivoja kokemuksia pääosin. Ei paina mieltä.
 

Yhteistyössä