Pettäjistä

  • Viestiketjun aloittaja Pimento
  • Ensimmäinen viesti
Pimento
Olen monesti seurannut, kuinka naiset oikein kyttäävät miestäni kun hänelä on somus sormessa. Monilla juhlilla naiset tulevat hakemaan miestäni tanssimaan.
Mieheni on aina kiusaantunut näistä huomionosoituksista ja kertoo, että ei olisi lähtenyt, mutta ei kehdannut kieltäytyä.

eräällä reissulla oli sitten sortunut. Olivat olleet työristeilyllä ja siellä oli eräs heitukka änkeytynyt seuraan ja juottanut väkeviä miehelleni. Ei ollut jättänyt rauhaan, vaikka mies oli sanonut olevansa naimisissa. Oli koko illan liimautunut kiinni ja suputtanut korvaan valheitaan.
Mies oli humaltunut liikaa ja niin oli tämä lunttu iskenyt kiinni ja vienyt mieheni hyttiinsä. Lopun arvaatte. Mies oli ollut liian humalassa ja ei kyennyt vastustamaan tämän luntun viekoituksia. Lunttu oli riisunut itsensä ja änkeytynyt mieheni viereen, vaikka tämä li yrittänyt kiellellä.

Käry kävi sen takia, että tämä lunttu ilmoitti, että odottaa lasta miehelleni. Mieheni sanoi, että oli se sen verran h***ra, että lapsi voi olla kenen tahansa. Oli kuulemma roikkunut kaikkien kaulassa.

Nyt tämä lunttu vaatii rahaa mieheltäni lapsen elatukseen. Mieheni kyllä sanoi, että ei maksa euroakaan eikä mene testeihin.

Tuollaiset ämmät, jotka tahallaan haluavat tuhota toisten perheen, pitäisi viedä saunan taakse ja lopettaa. Kuinka paljon tuskaa he aiheuttavat perheille. Olemme käyneet pitkän tien ja olemme päättäneet jatkaa. Ymmärrän miestäni, että hän ei halunnut loukata meitä. Hän haluaa pitää perheensä ja aiomme taistella yhdessä tätä lunttua vastaan. Hän ei tule saamaan senttiäkään meiltä äpärälleen. Hakekoot jokun muun maksajan.

Kriisi on vahvistanut liittoamme. Olemme keskusteleet miehen kanssa ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. Mieheni on sanonut, että näitä ukkomiesten iskijöitä liikkuu joka paikassa ja he oikein kyttäävät, että pääsisivät perheen rikkomaan ja saisivat siten jotain tyydytyksen tunnetta.
Epätoivoisia vanhojapiikoja, jotka haluavat saada maksajan lapselleen ja muutenkin saavat sairasta nautintoa kun saavat vietyä kunnon perheenisältä vaimon ja lapset. nauravat sitten rikkoontuneen kodin raunioilla.

Hävetkää avionrikkojat ja pysykää erossa ukkomiehistä.
 
Pimento
Jatkan vielä, että tämä nainen asuu samassa kaupungissa ja olen päättänyt, että jos tapaan hänet työntämässä lapsenvaunuja, aion näyttää hänelle, että hän ei ole saanut miestäni. Olemme miehen kanssa suunnitelleet, että jos hän tulee vastaan, aiomme halailla oikein rohkeasti hänen näkösillään, jotta hän ymmärtää pysyä pois näkyviltä. Lasta emme aio koskaan tavata. Pitäkööt itse omat tuotoksensa.
 
myy
Haluaisin vielä lisätä kirjoitukseesi kun puhuit epätoivoisista vanhoistapiijoista, jotka haluavat särkeä toisten perheet. On myös naisia jotka haluavat edetä urallaan keinoja kaihtamatta. Minua yököttää tuollaiset naiset jotka eivät pysty etenään urallaan oman päänsä avulla (tarkoitan siis yläpäätä) vaan siihen on käytettävä alapäätä.
 
joopa joo
HMMM:::::Laki on kyllä sellainen ,että on pakko mennä isyystestiin jos haastaa jonkun miehen.
Ja maksu sen mukainen ..eli elatusmaksu.
Lapsihan ei ole syyllinen vanhempiensa toilailuun .Olivat sitten humalassa tai ei.
Katua voi ,vaikka se onkin kamalaa...mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Minä olisin ainakin antanut persuksiin potkun ovea kohti miehelleni,jos oisin kuullut että on tehnyt muksun jollekkin "hutsulle" :eek:
 
pettäjä
Joo, kyllähän se näin on että pettämiseenkin tarvitaan kaksi... ei syy yksin naisen vaikka olisi viekoitellut miehesi.... Hän vain onnistui viekottelussa.... Että näin...

Ja se että aiotte tämän toisen naisen nähdessänne halaiilla ym. osoittaaksenne olevanne yhdessä... niin sehän vasta hassua onkin... miksi pitää todistaa mitään... jos olette yhdessä edelleen niin olette... ennenminkin tuollainen todistelu osoittaa vain epävarmuutta... Ja syytönhän se tuleva lapsi on...jos lasta on edes tulossa...

Ja olemalla miehesi rinnalla tätä naista vastaan... on minusta vain osoitus miehellesi.. että sallit "toisten naisten" viekottelut...ettei miehesi voinut estää"seisomasta" seisomasta... sinuakohan sitten ajatteli itse A.k.t.i.n aikana.... kysynpähän vaan...
 
HMM
tiukkaa tekstiä tulee, mutta minä ymmärrän kirjoittajaa täysin!
Uskon että rankkaa on ollut ja noita kieroja naisia kyllä löytyy, totta, känni ei ole selitys pettämiselle mutta uskokaa pois, on miehiäkin raiskattu.. enkä tarkoita että tässä tapauksessa, mutta kyllä ne naiset keinot keksii jotta kalu tarpeeksi ylös saadaan!! :)
No joo, eiköhän miehessäkin nyt ollut vika, mutta kyllä ton naisen toilailut mun mielestä ton miehen toilailut voittaa... on siinä kunnon noita-akka joka yrittää perheen rikkoa, ja vielä sitten lapsenkin pitää ja vaatia vielä rahoja! Aivan kun lapsi rahan takia tehtäis!! päinvastoin, lapsiinhan ne rahat menee!!


MUTTA pimento, voimia ja kaikkea hyvää teille!!!!!

ps. ja se kiehnääminen, joo voi olla että tois esille epävarmuutta, mutta uskompa että naista harmittaa silti ja itse tekisin varmasti samoin!!! :)
=)
 
pettäjälle
pettäjälle joka täällä leuhkit täällä surkeilla saavutuksilla.perusta ilmaisten huorien talo niin voit jakaa kaikille ohikulkijoille,sitähän sä kaipaat,saat halusi tyydytetyksi.
 
Joo joo
Tämän aiheen aloittajalla ei ole tulevaisuutta kirjailijana.Sen verran tökerösti kirjoitit,ettei ole mitään mahiksia saada suurempaa lukijakuntaa.Kannattaisi lukea enemmän.Se auttaa kirjoittamaan uskottavia,mukaansa tempaavia tarinoita.
 
Ap voin olla täysin hakoteillä mutta eiköhän ole niin että miehen oisi syytä pysyä kännissäkin sen verta selvinpäin että tajuaisi itse pysyä erossa veiraiden naisten alushuosujen sisällöstä? En ainakaan antaisi anteeksi pelkästään siksi että toinen on ollut niin kännissä, ei se tee pettämisestä yhtään sen enempää oikeutettua.
 
no johan on
Usko sinä miestäsi, hän ei varmasti halunnut sitä naista. Ukko raukka peloissaan sepittää sinulle moista ja taatusti on ollu #&%£$!* ojossa kun nainen on vähän vihjaillut. Se mitä miehesi on sinulle sepittänyt, että horatsu ihan väkisin otti on niin silkkaa paskaa, että tyhmäkään ei voi sitä uskoa.
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 17:33 no johan on kirjoitti:
Usko sinä miestäsi, hän ei varmasti halunnut sitä naista. Ukko raukka peloissaan sepittää sinulle moista ja taatusti on ollu #&%£$!* ojossa kun nainen on vähän vihjaillut. Se mitä miehesi on sinulle sepittänyt, että horatsu ihan väkisin otti on niin silkkaa paskaa, että tyhmäkään ei voi sitä uskoa.
Kyllä mä olen samaa mieltä,ei sitä miestä väkisin saa seksiin johan siinä pistää pikkuveitikkakin hanttiin ja kieltäytyy toimimasta :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 17:33 no johan on kirjoitti:
Usko sinä miestäsi, hän ei varmasti halunnut sitä naista. Ukko raukka peloissaan sepittää sinulle moista ja taatusti on ollu #&%£$!* ojossa kun nainen on vähän vihjaillut. Se mitä miehesi on sinulle sepittänyt, että horatsu ihan väkisin otti on niin silkkaa paskaa, että tyhmäkään ei voi sitä uskoa.
Näinhän se on, että selittely alkaa kun kiinni jäädään...........känni ei todellakaan ole syy pettämiseen. Anteeks nyt vaan, mutta sun miehes yrittää pelastaa nahkansa.......toivottavasti oppii tästä jotain. Harmi, jos se lapsi joutuu "sotaan" hän on täysin syytön tähän.
 
PIMENTO, uskotko sinä kaikki tuon mitä miehes sulle suoltaa :( voi voi sinua raukkaa, miehes vedättää sua :( Ei kai se nainen vaan raiskannut miestäs, hah sanon minä :) :whistle: :p :p :whistle: Ei kuiteskaan niin humalassa ollut ettei pystynyt hommiin :whistle:
 
Kirjoitat miehestäsi niinkuin hän olisi joku lapsi tai aivoton rassukka. Niin on julman maailman ja katalien naikkosten vietävissä poika poloinen. :eek: Haiskahtaa siltä, että miehesi on saanut sinut aivopestyä ja luulet oikeasti hänen olevan vain joku viaton uhri. Tuskin hänellä olis edes ottanut eteen, ellei olis sitä halunnut. Avaa silmäsi ja näe.
 
Hyvi on onnistunu miehes selittelee sulle asiat jos tosiaan sitä uskot...
Jos miehes tosiaan on ollut NIIN kännissä ni tuskinpa itse hommasta on yhtään mitään tullut.
Älä usko ihan kaikkea jota sulle selitetään.
Ja isyystestiin sun miehes kyllä jotuu ja rahaakin maksamaan jos lapsi tosiaan hänen on. Elatusmaksut kun voidaan vaikka ulosotonkautta hakea jos ei muuten maksua kuulu...
 
-ieva-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 10:24 joopa joo kirjoitti:
HMMM:::::Laki on kyllä sellainen ,että on pakko mennä isyystestiin jos haastaa jonkun miehen.
Ja maksu sen mukainen ..eli elatusmaksu.
Lapsihan ei ole syyllinen vanhempiensa toilailuun .Olivat sitten humalassa tai ei.
Katua voi ,vaikka se onkin kamalaa...mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Minä olisin ainakin antanut persuksiin potkun ovea kohti miehelleni,jos oisin kuullut että on tehnyt muksun jollekkin "hutsulle" :eek:
tätä hyvä peesailla
 
kite-kat
Näin on!!!!

Ei miestä voi todellakaan väkisin sänkyyn viedä... Ja kyllä ukkos on ihan itse sinne sänkyyn naisen kanssa halunnut.... Ja mitä siihen lapseen tulee... Miehesi maksaa elatuksesta tavalla tai toisella jos lapsi on hänen... Hän nimittäin ei pysty pakenemaan isyystestiä jos nainen sen haluaa... Toivon vain ettei teillä ole lapsia, sillä lapsi häpeäisi tuollaisia vanhempia....
Tunteeton akka olet jos noin suoraan saan sanoa.... Olet siis miehesi ansainnut =)
 
viima76
Taitaa miehes olla tossun alla ja pahasti kun joutuu sulle tarinoita sepittämään.. Olis mies ja tunnustais asian oikean laidan.. Ja tommoset keskellä katua pussailut kostomielessä.. Kuulostaa ihan 15vee touhulta..
 
mieti vähän
ootko ihan varma miten ne tapahtumat siellä risteilyllä eteni... Saattaahan se miehes hädissään selittää et se tyrkytti itseään, mutta onko asiat pakosti niin... ja oliko ees välttämättä eka kerta kun petti...
 

Yhteistyössä