Pettäjistä

  • Viestiketjun aloittaja Pimento
  • Ensimmäinen viesti
Usko sinä miestäsi, hän ei varmasti halunnut sitä naista. Ukko raukka peloissaan sepittää sinulle moista ja taatusti on ollu #&%£$!* ojossa kun nainen on vähän vihjaillut. Se mitä miehesi on \
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 17:33 no johan on kirjoitti:
sinulle sepittänyt, että horatsu ihan väkisin otti on niin silkkaa paskaa, että tyhmäkään ei voi sitä uskoa.


Samaa mieltä olen.jos ukkosi olisi ollut tarpeeksi kännissä ei hänellä olisi seisonutkaan.Kyllä aktiin tarvitaan aina kaksi.Onkohan tää tarina ihan tosi?
 
Vähänkö naurattaa pettäjien (näiden, jotka ovat niitä toisia naisia) turhat selitykset ja oman maineensa puolustamiset... ;)

Hävettäisikö olla "se toinen" nainen? Kyllä... B)

saanpa taas olla onnellinen, että on oma rakastava mies ja vielä lapsiakin olemme saaneet. :) :)
 
CATLADYLLE
Toivottavasti miehesi on samaa mieltä.
Muistathan jos miehesi käy vieraissa, se on aina toisen naisen vika. Silitä miehesi päätä ja ymmärrä häntä ja taistele hänestä.
 
Mieheni on samaa mieltä. :) Tottakai silitän hänen päätään ja hän minun. Ja tietenkin "vähän" muutakin... ;) ;)
Meillä on onnellinen parisuhde. Olemme joutuneet seuraamaan läheltä suhdetta, jossa pettämistä, eikä se ole meidän juttu...
Voit olla huoletta, ei mieheni minua petä... ;)
 
Sen sormuksenhan saa helposti pois sormesta!Jospa miehes on näin tehnytkin! Menetkö sä tosiaan uskomaan et sun ukkos ei sitä naista ois pannu muuten mutta kun se oli ollu niin kännis ja akka oli vaan hinkannu vieres?!mitähän kaikkee se on sullekin sepittäny siitä reissusta? ja sä meet ja uskot!!!ei voi ku sääliä sua..... :)
 

Yhteistyössä