pettäjille

  • Viestiketjun aloittaja kyllä ootte pimeitä
  • Ensimmäinen viesti
kyllä ootte pimeitä
sanon vaan että pimeitä olette kun olette ns, pettäjiä tai toisia naisia,miehiä.
ettekö saa vapailta markkinoilta ketään kun pitää sekaantua varattuun,jolla kenties on perhe tai ainakin vaimo tai mies joka luottaa puolisoonsa.
onko hyvä mieli kun tämä rakastaja tai rakastajatar lähtee kotiin...
Ennenvanhaan teitä oltais kutsuttu huoriksi,vosuiksi tai huoripukeiksi.Anteeksi vaan ...mutta nimittely sopii myös tähän päivään.
Minua ei ole tiettääkseni petetty,mutta voin kuvitella minkä tuskan ja olon tuotatte jollekkin vielä .HYI OLKOON SANON MINÄ: \|O \|O \|O
 
Not nice
Monilla näyttää olevan tosi löysä moraali. Vai voisiko sitä kutsua ihmisen heikkoudeksi ja lihan himoksi? Kohtasin kerran juhlissa erään erittäin heikon naisen, joka kaulaili miestäni nenäni edessä. Kaikesta päätellen ei hänen oma miehensä pysty tarpeeksi tyydyttämään tuota himoa. Piti vongata varattua miestä, vaikka näki, että mies palvoo maata raskaana olevan vaimonsa jalkojen alla. Toivottavasti otti opikseen, kun mieheni kieltäytyi tanssimasta ja kaikesta muustakin. :/
 
Tyrkyt
ja jotkut naiset jopa tyrkyttävät itseään, eivät edes jää odottamaan että joku tulisi ja iskisi vaan katsovat juuri ne rinkuloidut miehet ja käyvät kimppuun, varatut parempia kun ovat jo jollekkin kelvanneet? sitäkö se on? haastetta enemmän? naisistakin on tänä päivänä tullut saalistajia, olen melkein 100% varma että loppupelissä miehet kuitenkin valitsevat ns. kiltin naisen joka ei itseään tyrkytä ja josta voi olla ylpeä, tuskin kukaan mies haluaa esitellä naistaan muille joka kenties on ollut, sen ja tuon ja tuonkin kanssa?! Eli ei ainakaan pidempi kestoisia juttuja noista hurvitteluöistä nämä naiset saa, ellei sitten tosiaan kyseessä ole mies joka jo on eroamassa ja itsetuntoaan kohottaakseen ottavat vierelleen naisen jolta saa helposti....!
 
pettäjä
Meistä voi löytyä niitä tyrkkyjäkin... mutta itse en lukeudu siihen kastiin enkä pönkitä kenenkään itsetuntoa... En olisi suruissani jos minun toisen mies sanoisi ettei enää halua tavata... niin se siitä... en jäisi suremaan...
Aikansa kutakin..
 
tyrkyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 20:13 pettäjä kirjoitti:
Meistä voi löytyä niitä tyrkkyjäkin... mutta itse en lukeudu siihen kastiin enkä pönkitä kenenkään itsetuntoa... En olisi suruissani jos minun toisen mies sanoisi ettei enää halua tavata... niin se siitä... en jäisi suremaan...
Aikansa kutakin..

Sori nyt vaan, mutta miten voit arvostaa itseäsi? Mä ainakin häpeisin jos toimisin kuten sinä! Mistä tiedät mitä miehet susta tuolla puhuu ja kertoo että tolta saa......hyi olkoon! :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 20:54 vieras kirjoitti:
jos parisuhteessa on kaikki hyvin niin miksi toinen sitten pettää..?
No esimerkiksi ystäväni on niin "seksihullu", että meni kerran vieraisiin, kun oma mies ei halunnut puoleen vuoteen seksiä. Miehellä ei ollut muita naisia, hoiti homman ihan oman käden kautta!!!!! Perheterapeutilla asti selvittivät miehen haluttomuutta ja loppujen lopuksi kyse oli miehen itsetunnosta.....ei pystynyt tyydyttämään vaimoaan haluamallaan tavalla joten stressi/haluttomuus alkoi....
ja onhan sekin totta, että jos miestä ei suhteessa huomioida, (nainen imettää lasta ja antaa kaiken huomionsa pienelle nyytille) mies on niin lapsellinen, että menee vieraisiin...
Tämän olen kuullut niin monen miehen suusta.

:(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 20:21 mami kirjoitti:
miten voitte elää itsenne kanssa,kun yritätte tuhota viattomilta lapsilta kodin ja kaiken perustan?
Pettäjillä ei ole mitään MORAALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!EN ymmärrä miksi teidän pitää aiheuttaa TUSKAA viattomille LAPSILLE!!!!!!!!!!!
No, SINKUT tuskin ymmärtää perheitten päälle mitään.....ovat niin itteään täynnä, että HYI HELVETTI!!!!!!
Olen tavannut myös näitä tyrkky-sinkkuja, jotka oikeen tarjoovat itseään ukko-miehille, koska nämä miehet ovat ns. TURVA-SEKSIÄ!!!!! (ystäväpiiriini kuuluu miehiä, jotka ovat näitä juttuja kertoneet). Ollaan saatu monet kerrat hyvät naurut näistä jutuista. Luojan kiitos en ole sinkku!!!!!!!
Ymmärrän kyllä sen jos todella ei tiedä, että mies on naimisissa, luulis sitten lopettavan touhun. Mutta valitettavasti pettäjät hakevat pääsääntöisesti varattuja. Oma kokemus löytyy....oltiin ravintolassa
tyttöjen kanssa ja paikalle tuli miehiä...kaikki muut kelpasivat leikkiin paitsi yksi ystäväni jolla ei ollut sormusta!!!!Oikein pyysivät nähdä kädet!!!! Ja sit kerran otin kiusallani sormuksen pois...mies tuli ja tanssittiin...sitten kerroin olevani naimisissa. HYMY levisi miehellä korviin ja sanoi mä arvasin!!!!Kun kysyin mistä arvas, kuulemma mun ilmeestä!!!!!!!!!!!Ja koko loppuillan yritti vongata.......Näin täällä...........
 
pettäjä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:41 pettäjä kirjoitti:
Nyt tulee jo liikaa yleistystä... Sinkuusko nyt on paha asia... :eek:
Siis sinkkuusko??? Ja kyse oli nyt vaan ei tyrkystä naisesta... Kamalaa kuinka katkeria te olette.... Huh huh.. :whistle:
Ei taida elämänne helppoa tuolla asenteella olla.... ;)
 
Cressida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 20:08 pettäjä kirjoitti:
#&%£$!* ottaa maksun minä en... joten ..... katsokaa miski nimittelette...
Saisin varmaankin vapailta seuraa... mutta näin on käynyt... niin ...näin nyt on...
no mites olis lumppu :whistle: tai hoto :whistle:
 
Cressida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:47 pettäjä kirjoitti:
Sano miksi vaan jos se sun elämänlaatua parantaa.. :p ;)
en minä siksi sano että elämänlaatu paranisi kaikkea sinäkin kuvittelet. mutta ehkäpä joskus nuo nimitykset auttaisivat sinua tajuamaan minkälainen oikeasti olet muiden silmissä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:51 Cressida kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:47 pettäjä kirjoitti:
Sano miksi vaan jos se sun elämänlaatua parantaa.. :p ;)
en minä siksi sano että elämänlaatu paranisi kaikkea sinäkin kuvittelet. mutta ehkäpä joskus nuo nimitykset auttaisivat sinua tajuamaan minkälainen oikeasti olet muiden silmissä
Täysin peesissä.
 
merika


EN ymmärrä miksi teidän pitää aiheuttaa TUSKAA viattomille LAPSILLE!!!!!!!!!!!
No, SINKUT tuskin ymmärtää perheitten päälle mitään.....ovat niin itteään täynnä, että HYI HELVETTI!!!!!!

Heips! Pakko kommentoida tähän jotain.Musta pettäjät on jotain aivan muita kuin sinkkuja. Ei sinkku voi pettää kun on vapaa - tosin voi hän yrittää viedä toisen miehen tai naisen. Ja tuskaako aiheutuu lapsille, kyllä mä kokisin et sitä TUSKAA aiheutuis mulle jos mies pettäis tuskin sitä lapsille kerrottais heti ensimmäisenä. Parisuhteesta se luottamus häviäis. Kyllä ne sinkut ymmärtää useinmiten perheiden päälle ainakin jos ne sattuu olemaan sellaisia jotka haluais omankin perheen - ei siinä kannata paljon varattuja katsella. Onhan meitä ihmisiä toki joka lähtöön, mutta eipä silti kannattais yleistetä.

ihanan vapaan miehen löytänyt ja pienen tytön 1kk äiti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:43 pettäjä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:41 pettäjä kirjoitti:
Nyt tulee jo liikaa yleistystä... Sinkuusko nyt on paha asia... :eek:
Siis sinkkuusko??? Ja kyse oli nyt vaan ei tyrkystä naisesta... Kamalaa kuinka katkeria te olette.... Huh huh.. :whistle:
Ei taida elämänne helppoa tuolla asenteella olla.... ;)
Huh,huh itelles vaan.....sinkkuudesta viis veisaan, mutta vituttaa kun VIATTOMAT LAPSET JOUTUVAT KÄRSIMÄÄN!!!!!!!!!!!!!PETTÄJÄT
OVAT LIIAN TYHMIÄ JA ITSEKESKEISIÄ TAJUAMAAN TÄTÄ!!!!!!!!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 22:56 merika kirjoitti:
EN ymmärrä miksi teidän pitää aiheuttaa TUSKAA viattomille LAPSILLE!!!!!!!!!!!
No, SINKUT tuskin ymmärtää perheitten päälle mitään.....ovat niin itteään täynnä, että HYI HELVETTI!!!!!!

Heips! Pakko kommentoida tähän jotain.Musta pettäjät on jotain aivan muita kuin sinkkuja. Ei sinkku voi pettää kun on vapaa - tosin voi hän yrittää viedä toisen miehen tai naisen. Ja tuskaako aiheutuu lapsille, kyllä mä kokisin et sitä TUSKAA aiheutuis mulle jos mies pettäis tuskin sitä lapsille kerrottais heti ensimmäisenä. Parisuhteesta se luottamus häviäis. Kyllä ne sinkut ymmärtää useinmiten perheiden päälle ainakin jos ne sattuu olemaan sellaisia jotka haluais omankin perheen - ei siinä kannata paljon varattuja katsella. Onhan meitä ihmisiä toki joka lähtöön, mutta eipä silti kannattais yleistetä.

ihanan vapaan miehen löytänyt ja pienen tytön 1kk äiti.
En tarkoittanutkaan, että sinkut ovat pettäjiä, vaan he hakevat nimenomaan varattuja, koska ovat turva-seksiä ja perheelliset pettäjät eivät jää roikkumaan!!
 

Yhteistyössä