PETTÄJILLE/2.NAISILLE

olettekohan kasvaneet aikuisiksi ollenkaan?aikuiset osaavat käyttää järkeä,eikä juosta alapään mukaan aina kun siltä tuntuu.yläpää osaa sanoa EI alapäälle.ja miettikää haluiaisitteko itsellenne tehtävän samoin,kun olette itse rakastuneet ja perhe on perustettu,että joku itsekeskeinen omaan napaan tuijottaja tuhoo teiän ja lasten elämän?perhe on lapsen elämän perusta ja turva,jossa pitäisi saada turvassa kasvaa.ja te olette valmiit riistämään viattomilta lapsilta tämän.vaikka vanhemmat eivät eroaisikaan,se vaikuttaa vanhempien keskinäisiin väleihin ja sitä kautta sillä on suora yhteys lapsiin.ja miten voitte elää itsenne kanssa kun tieten tahtoen haluatte aiheuttaa toisille TUSKAA!jos olette ikinä joutuneet sitä elämässä itse kokemaan ette varmasti halua sitä kenellekkään tahalliseseti tuottaa.tai ehkä teitä on petetty ja haluatte kostaa muille,mutta kosto ei ole ikinä mikään ratkaisu.vahinkoa ei pidä pistää kiertämään.maailmasta tulisi kamala paikka elää jos kaikki tekisivät niin.ja nämä 2.naiset,tuntuu ettei teistä ole OMAN ELÄMÄN HANKKIJAKSI,VAAN PITÄÄ EPÄTOIVOISESTI TARRATA JOHONKIN MISTÄ VAAN KIINNI SAA.IHAN KUN TÄI IHMISEN PÄÄSSÄ,JOKA EI SELVIÄ YKSIN,JOS EI SAA VERTA IMETTYÄ VÄKISIN!HANKIIKAA OMA ELÄMÄ JOS TEISTÄ ON SIIHEN VAI OLETTEKO NIIN SURKEITA ETTEI VAPAAN JA VAIKEASTI TAVOITELTAVAN KIINNI PITÄMINEN ONNISTU?KASVAKAA AIKUISEKSI,ÄLKÄÄKÄ RETOSTELKO TÄÄLLÄ PAHOILLA TEOILLA,SILLÄ WHAT GOES AROUND,COMES AROUND!
 
pettäjä
Ja tämän viimeisen kerran sanon, että minä en roiku kenessäkään eikä kukaan minussa.... en ole säälittävä... En ole hajottamassa miehen perhettä.. eikä hän itsekkään.... tämä vain nyt toimii meillä näin... sen hetken minkä kestää... En sen jälkeen etsi uutta uhria ukkomiehestä.... Jos kemiat toimii oli ukkomies eli ei niin SO WHAT....

Purnatkaa vaikka palsta täyteen, ei se minun oloa pahenna... teidän vain...
 
jaa
Jos nää kakkosnaiset näyttää päällepäin "vapaalta riistalta" ,tyrkyllä olevilta niin tuskin kukaan mies haluaakaan sellaista itselleen vakituiseksi kumppaniksi tai lastensa äidiksi.Nämä tälläiset kakkoset ovat vain ja yksinomaan panopuita joihin helpottaa kiimaisia ajatuksiaan,,,,heiltähän tunnetusti saa mitenpäin hyvänsä ....ja millä tyylillä vaan,kun kutina on niin kova.
Mutta yksin saavat loppujenlopuksi vanheta ja lörpsähtää nää kakkoset.60-vuotiaina sitten kaduttaa,kun ei kukaan käy enää kattomassa. :D
 
pettäjä
JAA...
jostainhan se on haettava helpotus ukkomiehilläkin, jos kotona on sängyssä kylmä lahna...

Ja minun suhteeni tähän mieheen on muutakin kuin tätä teidän panoa...... :p :p
 
meil on kuule kaukana kylmästä lahnasta.en ymmärrä miten tollasee horatsuu voi tikullakaa koskee,kaikkihan sua on käyny köyrimässä,,kun on noin löysä asenne -on varmaan se alapääkin löysä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 13:54 pettäjä kirjoitti:
JAA...
jostainhan se on haettava helpotus ukkomiehilläkin, jos kotona on sängyssä kylmä lahna...

Ja minun suhteeni tähän mieheen on muutakin kuin tätä teidän panoa...... :p :p
Siis myönnät olevasi kodin rikkoja, koska teillä on suhde...uskomaton tytönhupakko!!!!!!!!! \|O \|O
 
nimetön
Olen nyt sitä mieltä että tämä " pettäjä" on vaan hieman kieroutunut yksilö joka saa erittäin suuren nautinnon juuri tästä minkä saa nyt meissä aikaiseksi, jotka emme tätä hyväksy. Jo valmiiksi sosiaali-alan ihmisenä saa varmasti helposti itsellensä apua jos sitä ymmärtää hakea. Miksi ihmeessä edes alkaa tällaisella palstalla retostelemaan saavutuksillaan ellei kyseessä juuri ole toisien kiusaaminen?? Oliskohan jo koulussa ollut kiusaaja ja henkisesti hajalla oleva ihminen? huonosta perheestä? Who knows!
 

Yhteistyössä