pettäjät

• Viestiketjun aloittaja Zalazar
  • Ensimmäinen viesti
Zalazar
Kannattaa kertoa kumppanille suoraan jos lähtee pettämään. Kiinni siitä jää kuitenkin. Kumppani voi sitten päättää antaako luvan mennä vai jättääkö. Ehkä kumppani itsekkin tahtoo mennä ja lähteä. Ei ole hyvä pitää toista köytettynä kun itse jakaa pitkin kyliä.

Kannattaa myös ehkä hankkia joku välittäjä kun lähtee jakaa itteensä. Välittäjä kattoo että siitä ees tiena ettei tuu annettua ilmaseksi ja myös vahtii ettei mitään tehä vasten tahtoa. Jos välittäjä on viereisessä huoneessa niin se on oven takaa valmis tulee apuun jos se vieras mies ei pysykkään niissä rutiineissa mitkä on sovittu.
Mun mielestä ei ole ees hyvä antaa ilmaseksi koska ensinnäkin joku vieras mies joka ei tippaakaan välitä vaan käyttää vaan ei jokatapauksessa oikeesti kunnioita vaan on vaan pillun perässä. Ei miehet arvosta ilmasta sen enempää kun maksullistakaan. Tietty on kiva kun ei tarvi maksaa.

Sitten on vielä se ikävä puoli että kun ne kertoo kavereille ja jollee varsinkii jos on jotaa muslimituttuja ja afrikasta porukkaa jolla ei ole mitään kunnioitusta naisiin niin sitten saa pelätä kun on perässä miehiä kävelemässä kun menee kotiin. On ollut kokemusta miehistä joille ei sana on vieras. Ne saattaa tulla oven taaksekkin ja tunkee sisään väkisin kun avaat oven. Ei siinä nainen mitään mahda varsinkin jos on yksin kotona. Varsinkin jos on lasten kaa kotona niin huoran maine on aika vaarallinen. Miehet voi kolkutella ovella ja tulla vaikka tiirikan kanssa oven läpi tai jos asuu alakerrassa niin ikkunan läpi ja sekaantuu naiseen ja lapsiinkin jos niitten kaveri on saanu pillua siitä paikasta.

Siks ei ainakaan kannata harrastaa seksii omassa kotikaupungissa tai kertoo omaa nimeään tai antaa numeroaan ja missä asuu. Sitäpaitsi ei miehet haluu käyttää kondomia eli e-pillerit kyl usein pettää vaan ja sitten ollaan aborttijonossa tappamassa jonkun ihmehyypiön äpärää ja itketään aborttimasennusta salaa eikä oma mies ymmärrä että mistä on kyse.

Mä suosittelen että jos ei parisuhde suju niin ero ja ettimään uus kumppani jolla on tarpeet. Siinä tuhlaa nuoruuden vuotensa elämällä kulisseissa. Mieti sitten kun oot vanha ja ruma etkä koskaan tuntenu olevas nuori ja kaunis. Vanhana sitä ei korjata enää joten vaadi nyt parisuhde jonka haluat jottei harmita myöhemmin.

Yhteistyössä