PETTÄJÄ

Moi,

Oletko itse avio-/avoliitossa ja onko sinulla lapsia ? Missä olet tavannut tämän "ukko"miehen. Kyselen siksi, että töissä minulla on silmäpeliä yhden ukkomiehen kanssa ja itse olen myös naimisissa. Tähän asti kaikki on siis aika viatonta vielä....

Kiitti jo etukäteen jos ehdit vatata !
 
pettäjä
Olen tällä hetkellä sinkkuna ja olen lapseton.. Tapasin "miehen2 niinkin klassisesti kuin pikkujouluissa (työpaikan)
Tapaamme satunnaisesti silloin kun molempien aikatauluun sopii...
En ole hänestä mustasukkainen.. hanellä on omaelämä..
Sen kuitenkin sanon neuvoksi, että kauhean vakavissaan ei suhteeseen varatun kanssa kannata lähteä... Paitsi tietysti onhan tapauksia joissa suhde on onnistunut... (Johannes ja Kyllikki Virolainen)

Onnea yrityksellesi... Ja muista pidä hauskaa... mutta älä heittäydy liian vakavaksi...

:) :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 14:38 pettäjä kirjoitti:
Olen tällä hetkellä sinkkuna ja olen lapseton.. Tapasin "miehen2 niinkin klassisesti kuin pikkujouluissa (työpaikan)
Tapaamme satunnaisesti silloin kun molempien aikatauluun sopii...
En ole hänestä mustasukkainen.. hanellä on omaelämä..
Sen kuitenkin sanon neuvoksi, että kauhean vakavissaan ei suhteeseen varatun kanssa kannata lähteä... Paitsi tietysti onhan tapauksia joissa suhde on onnistunut... (Johannes ja Kyllikki Virolainen)

Onnea yrityksellesi... Ja muista pidä hauskaa... mutta älä heittäydy liian vakavaksi...

:) :)
niin että tyydytetään ne omat himot mutta tunteita ei saa olla mukana! Leikitään vaan toisen tunteilla. näin se menee.. \|O :/
 
pettäjä
Lukisitte viestini ennen kuin kommentoitte....kovin kärkkäästi...

Sitä vakasti ottamista... tarkoittaa ettei kauheasti satuttais itteensä...kun vakavasti ihastuu... Harvat näin syntyneet suhteet kestää liittoa yhdessä..yleensä..syy siihen on että itse tietää jo millainen se toinen on..

Itse en miestä satuta eikä hän minua... en kysele hänen perheelämästä... eikä hän minun... kummallakaan ei ole aikomusta perustaa perhettä yhdessä... Syy miksi näin ollaan en ole mieheltä kysellyt.. tämä toimii minulla näin ja hyvä niin...
 
pettäjä3
Miksi ukkomies saisi vain tyydyttää satunnaisia tarpeita ja silti vaimo silittää päähän.
Mutta jos sinkkunainen tyydyttää tarpeitaan ukkomiehen kanssa, akat haukkuu.

Ihmeellistä kaksinaismoralismia.

Jos mies on mennäkseen niin se menee. Jos se ei mene minun kanssa, se menee jonkin toisen. Toisia naisia on aivan turha haukkua. Jos teillä on pettävä mies, se menee jonkun muun kuin minun kanssa.
Minä en kysele siviilisäätyä jos tapaan mielenkiintoisen miehen. Se ei ole minun vastuulla. Vastuu on miehen. Minä olen vapaa ja en ole vastuussa teoistani kuin itselleni. Mies on vastuussa vaimolleen ja lapsilleen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 19:06 pettäjä3 kirjoitti:
Miksi ukkomies saisi vain tyydyttää satunnaisia tarpeita ja silti vaimo silittää päähän.
Mutta jos sinkkunainen tyydyttää tarpeitaan ukkomiehen kanssa, akat haukkuu.

Ihmeellistä kaksinaismoralismia.

Jos mies on mennäkseen niin se menee. Jos se ei mene minun kanssa, se menee jonkin toisen. Toisia naisia on aivan turha haukkua. Jos teillä on pettävä mies, se menee jonkun muun kuin minun kanssa.
Minä en kysele siviilisäätyä jos tapaan mielenkiintoisen miehen. Se ei ole minun vastuulla. Vastuu on miehen. Minä olen vapaa ja en ole vastuussa teoistani kuin itselleni. Mies on vastuussa vaimolleen ja lapsilleen.
Kyllä oon ehdottomasti samaa mieltä. Mutta eipä ole sinunkaan moraalissa kehumista, jos suhdetta jatkat yhä kun kuulet että mies on perheellinen. Toivon totisesti kaikille ukkomiesten kanssa seurusteleville sinkkutytöille yhtä paskan säkän, kun itse perheen perustavat, oli se tuleva mies sitten tämä nykyinen ukkomies tai joku ihan muu. En voi muuta kuin ihmetellä, miten nainen pystyy tuollaseen ajattelutapaan kun kuvioon kuuluu myös viattomien lasten tunteet. Ei ole ihan niin paha, jos veisitte jonkun naisen miehen, jos perhettä niillä kahdella ei ole. Kylmä sydän täytyy olla. :eek:

 
pettäjä
NTI NASU

Jos olen kirjoituksistas ymmärtänyt niin kuinka järkevää tai moraalisesti oikeaa on hommata "kolmas pyörä" tms. seksileikkeihin...????

Paljon sekin suhteesta kertoo... Siitä ei pitkä matka pettämiseen.. varo vaan.... Syyttää saat sitten itteäs jos mies touhuun liikaa innostuu... :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 19:39 pettäjä kirjoitti:
NTI NASU

Jos olen kirjoituksistas ymmärtänyt niin kuinka järkevää tai moraalisesti oikeaa on hommata "kolmas pyörä" tms. seksileikkeihin...????

Paljon sekin suhteesta kertoo... Siitä ei pitkä matka pettämiseen.. varo vaan.... Syyttää saat sitten itteäs jos mies touhuun liikaa innostuu... :)
se on sinun mielipiteesi, mun on täysin toinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 19:39 pettäjä kirjoitti:
NTI NASU

Jos olen kirjoituksistas ymmärtänyt niin kuinka järkevää tai moraalisesti oikeaa on hommata "kolmas pyörä" tms. seksileikkeihin...????

Paljon sekin suhteesta kertoo... Siitä ei pitkä matka pettämiseen.. varo vaan.... Syyttää saat sitten itteäs jos mies touhuun liikaa innostuu... :)
samaa aattelin tässä.. ei suhteessa kaikki ole ok, jos täytyy ryhmäleikkejä harrastella jompikumpi tai molemmat on tyytymättömiä. sekö muka pelastaa suhteen..
noissa ryhmäjutuissa on tosiaankin se vaara et tunteet tulee mukaan kuvaan, saattaa vaikka rakastua siihen kolmanteen osapuoleen
:whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 20:00 angel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 19:39 pettäjä kirjoitti:
NTI NASU

Jos olen kirjoituksistas ymmärtänyt niin kuinka järkevää tai moraalisesti oikeaa on hommata "kolmas pyörä" tms. seksileikkeihin...????

Paljon sekin suhteesta kertoo... Siitä ei pitkä matka pettämiseen.. varo vaan.... Syyttää saat sitten itteäs jos mies touhuun liikaa innostuu... :)
samaa aattelin tässä.. ei suhteessa kaikki ole ok, jos täytyy ryhmäleikkejä harrastella jompikumpi tai molemmat on tyytymättömiä. sekö muka pelastaa suhteen..
noissa ryhmäjutuissa on tosiaankin se vaara et tunteet tulee mukaan kuvaan, saattaa vaikka rakastua siihen kolmanteen osapuoleen
:whistle:
Ehdottomasti meidän suhteessa ei olekaan kaikki ok, eikä siksi sitä kolmatta osapuolta olla tähän tilanteeseen nyt vielä ottamassakaan. Niinä päivinä joskus kauan sitten kun asiat oli hyvin sitä mietittiin, ja mietitään uudestaan sitten kun seilataan taas turvallisilla vesillä tämän oman suhteemme kanssa. Järkeä saa käyttää näissäkin asioissa.
 
pettäjä
NTI NASU

Näin on...joten anna olla moralisoimatta minua niin minä en moralisoi sinua....

Et kuitenkaan omista yksinoikeutta arvostella toisia jos sinua ei saa arvostella...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 20:06 pettäjä kirjoitti:
NTI NASU

Näin on...joten anna olla moralisoimatta minua niin minä en moralisoi sinua....

Et kuitenkaan omista yksinoikeutta arvostella toisia jos sinua ei saa arvostella...
Mua saa ihan vapaasti arvostella en mä siitä mene rikki.Mutta näen tämän asian toisenlailla kuin sinä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 20:10 pettäjä kirjoitti:
Sama täällä... saa arvostella, mutta jos samaan hengenvetoon marisee toisen arvostelusta niin hän kävelköön peilin eteen.... Syy varmaan löytyy sieltä..
Itsehän sä siinä mariset, en mistään kohdasta löytänyt sellasta kohtaa missä mä kieltäisin mua arvostelemasta. ;)
 
yksi äiti
Minä kyllä häpesin hairahdustani vaikka en edes nauttinut, kun olin niin sekaisin päästäni sillä hetkellä. En koskaan halua enää satuttaa miestäni. Ja vastuu on myös sillä toisella, ei vain perheellisellä. Kyllä pitää vähän hälytyskellot soida, ettei mene sotkemaan toisten elämää. Yleensä jos perheellinen pettää, on mahdollisesti suuria ongelmia kotona. Eikö tämä toinen henkilö voisi hieman ajatella, että käskee mielummin kotiin hoitamaan ongelmat kuin hyppää sänkyyn. :'(
 
pettäjä
Noh noh NTI NASU...
Yritähän sä vain löytää tyydytys siitä omasta parisuhteesta... vaikka sen kolmannen pyörän kanssa... :D

Suahan se alkoi alun perin kaivertaa kun on olemassa niitä ns.toisia naisia... Pidä huoli vain miehestäs... ;) ;)
Mieskin hän vain on... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:34 pettäjä kirjoitti:
Noh noh NTI NASU...
Yritähän sä vain löytää tyydytys siitä omasta parisuhteesta... vaikka sen kolmannen pyörän kanssa... :D

Suahan se alkoi alun perin kaivertaa kun on olemassa niitä ns.toisia naisia... Pidä huoli vain miehestäs... ;) ;)
Mieskin hän vain on... ;)
Ai, olet käynyt mieheni housuihin kurkkimassa? Kiitos tiedosta, en ollutkaan sitä tässä vuosien kuluessa vielä itse huomannut. Yrittämistä ei kaivata meillä seksin saralla. Normaali arjen pyörittämisen lisäksi seksi on toinen asia mikä meiltä kyllä sujuu. Ole sä toinen nainen mutta mun ei tarvi hyväksyä ihmistä joka tietoisesti hajottaa muiden perhettä ja pilaa pienten lasten elämän. Jos on miesystäväsikin tyhmä, niin olet sinäkin.
 
pettäjä
Ihan vaan vielä tiedoksikin sinulle NTI NASU mitä sä "mieheni" perheestä edes tiedät... ;) ;)
Ja toiseksi en toki sun ukkos housuihin kattoiskaan ku sillon tollanen akka, kärsikööt vaan itte.... :D :D
Ja nyt jatkakaa aivan vapaasti mollamista, minä jatkan elämistä...

Ja hyvät jatkot kaikille "toisille naisille" jne. Kerranhan täällä eletään... :p
 
Cressida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 21:46 pettäjä kirjoitti:
Ihan vaan vielä tiedoksikin sinulle NTI NASU mitä sä "mieheni" perheestä edes tiedät... ;) ;)
Ja toiseksi en toki sun ukkos housuihin kattoiskaan ku sillon tollanen akka, kärsikööt vaan itte.... :D :D
Ja nyt jatkakaa aivan vapaasti mollamista, minä jatkan elämistä...

Ja hyvät jatkot kaikille "toisille naisille" jne. Kerranhan täällä eletään... :p
toivottavasti sullle joskus käy niin että huomaatkin että ukkos käy vieraissa
 
näin se on
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2004 klo 22:08 YÄK kirjoitti:
WHAT GOES AROUND COMES AROUND!SAAT VARMASTI ANSIOSI MUKAAN,TOISTEN ELÄMÄN PILAAJA!AIVOJAKIN SAA KÄYTTÄÄ,JOS VIEL LÖYTYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jotkut aattelee yläpään sijasta vain sillä alapäällään :$
 

Yhteistyössä