Pettääkö mies/maksullinen seksi

• Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelijä
Olen miettinyt voisiko minun mieheni pettää tilaisuuden tullen tai ostaa seksiä? Mistä sen huomaisi jos tällaista tapahtuisi vai huomaako sitä edes?

Kun lukee lehdistä juttuja miehistä, jotka ovat ostaneet seksiä, he kuulostavat ihan normaaleilta perheenisiltä, mutta haluavat vain vähän erilaista seksiä esim. kerran kuussa. Minusta se kuulostaa järkyttävältä ja olenkin miettinyt voisiko minun mieheni toimia samalla lailla. Se tuntuu kyllä uskomattomalta mutta...

Onko kellään muulla pyörinyt samat ajatukset mielessä tai kokemusta että mies on pettänyt?

Tara-Milana
Mun mies ei tekisi tuota. Ja jos tekisi, niin se olisi sen omantunnon kysymys sitten. Mä en sillä päätäni vaivaisi. Tilanteesta riippuen, katsoisin jatkaisinko suhdetta. Luultavasti kyllä. (Ellei kyse olisi sitten ihan suhteesta).

Kokemusta ei ole siitä, että minua olisi petetty. Itse olen joskus pettänyt ja se teki muhun niin kipeää, että kyllä mun sääliksi käy pettäjiä. Petetty ? (kun mä en tiedä minkä laista se on, varmasti vielä pahempaa).

Yhteistyössä