Pettääkö kaikki naiset?

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Minen oo pettäny, enkä petä.
Hyvä niin! Toivottavasti et koskaan joudu sellaiseen tilanteeseen,ettei ole muuta mahdollisuutta kuin pettää jos haluaa seksiä.
reilua varmaan kuitenkin asiasta ilmottaa toiselle jos ei haluu heittää veks koko ukkoo.
No eiköhän se ukkokin osaa laskea yks ynnä yks yhteen...
 
Pettäminen on kakspiippune juttu..
On niin monelaista pettämistä; seksi-nopeesti heitetty yhdenillan jutska eikä ketään satutettu (jos on perheellinen) eikä suhde jatku, suhde-ei saa olla tyhmä ja tuhota omaa perhettään tai toisen jos haluaa pettää.
Kannattaa ottaa sellanen mies/nainen jolla on yhtä paljon puntarissa kun itsellä jos haluaa pettää.
Kun lähtee heiluun jonkun vapaan kollin/misun kanssa, siitä seuraa vaan sotkuja kun jompi kumpi haluaa lisää. Perhettä pitää kunnioittaa. Harha-askelia voi sattua kelle vaan. Itse juttelin pariskunnan kanssa jotka ovat olleet 40v naimisissa. He kertoivat avoimesti mitä kaikkea ne vuodet sisältivät, mutta lopputulos aina sama; perhettä ei jätetä eikä hajoteta. Lapsia ei satuteta. Jos olet kerta luvannut rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä, ei saa heti ekan kuopan tai veitseniskun jälkeen lähtee ulvoen sairaalaan...
Vastaus: en ole pettännyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Pettämiseen on aina joku syy. Jos kotona on kaikki kunnossa niin ei kovin helposti tule mieleen pettää puolisoa.
Tää on mun mielestä - anteeks vaan - ihan täyttä sontaa.

Ihan oikeasti, jos parisuhde ei toimi, niin korjaantuuko se muka oikeasti sillä että pistää peitot heilumaan jonkun muun kuin sen puolison kanssa? En tiedä millä logiikalla tää on päätelty mut ei mahdu mun kallooni sitten millään. Jos on epätyydyttävä parisuhde (seksuaalisesti/henkisesti/etc.) niin sitä aletaan korjailemaan parisuhteen sisällä tai erotaan.

Pettämiselle ei vaan kelpaa syyks se että kun oma mies/nainen ei anna tai nalkuttaa tai on muuten vaan rupsahtanut.

Eikä kelpaa kyllä humalatilakaan syyksi, jos ei pysty hallitsemaan itseään humalassa niin parempi olla juomatta tai sitten vaan pysyä sinkkuna.

 
vierailija
Moni nainen pettää miestään, tilaisuuden tullen, on tullut elämän aikana huomattua ikävä kylläkin. Itse tullut petetyksi,ja moni varattu myös itselleni tyrkyttänyt itseään..
 

Yhteistyössä