petkutusta päiväkodista

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
oltiin sovittu että lastenpsykologi tutkii päiväkodilla poikamme käytöstä(ryhmässä ihan mahdoton), ja että kelto ottaa yhteyttä ko.ihmiseen.

no sit tulee soitto päiväkodilta (hoitaja) että hei täällä kaapinovessa on lappu jossa on puhelin numero teksti varaa aika ja tämän kelton nimi alla. no mäpäs sitten soittamaan numeroon ja tälle keltolle niin upsista vaan kun huomaankin puhuvani perheneuvolan työntekijän kanssa. olin vähän että öö-öö tota mä luulin soittavani ihan toiselle ihmiselle. siis oikeesti mitä kusetusta siinä lapussa kun ei ollut mitään puhetta perheneuvolasta. :kieh: ja muutenkin oli sovittu että nimenomaan lastenpsykologi tutkii pojan ryhmätomintaa. koska päivkodin henkilö kunta on ilmaissut että ei pärjää!! ja tarvii työkaluja. ja nyt sitte teki tälläsen huijauksen. ja mua korpeaa. mä en tykkää että tollein huijataan, enkä tykkää yhtään kun asiat ei mene niinku sovittiin. varmistin vielä mieheltäkin että enhän mä muista väärin mitä sovittiin, ja en muista. ihan käsittämätöntä touhua

kaiken lisäksi tää v.kelto on joka vasukeskustelussa aina puhunut siihen sävyyn että kaikki muut on tehnyt hyvää työtä lapsen eteen ja että mä en vaan osaa. mutta miksi sitten pk ovat pulassa mutta minä en? siis tää oikeesti vaan johtuu siitä ku olen nuori,nuoret ei vaan voi tietää eikä osaa (joo ja minä olen 26v)mutta varmaan nuori ku hän itse on yli 50mummo ja minä näytän 19v tytöltä. mutta tosi epäammattimaista käytöstä tuollainen
 
No
Ööö.... huijaus?

Eiköhän tossa oo todennäköstä, että se sun kaipaamas lastenpsykologi on siellä lastenneuvolassa töissä, ja sä soitit johonkin ajanvarausnumeroon, jossa luonnollisesti vastaa joku lastenneuvolan työntekijä. Olisit sanonut että päivää, varaisin ajan lastenpsykologille.
 
kääk
Olisiko väärinymmärrystä? Jos kelto on jättänyt lapun joka tarkoittaa, että varaa aika perheneuvolaan t. kelto. Siis on laittanut vain allekirjoituksensa alle, eikä tarkoita, että hänelle pitäisi varata aika. Lisäksi se psykologi luultavasti tulee juuri sieltä p.neuvolasta, joten ehkä et ole vain hahmottanut asiaa huonon informaation vuoksi? Tsemppiä :)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mutta onhan mua huijattu jos en tiedä soittavani johonkin perheneuvolaan. eikä asiaa sovittu näin.
Miten niin huijattu? Jos joku kehottaa mua varaamaan ajan omalääkärille ja annetusta numerosta vastaa terveyskeskuksen ajanvaraus, niin onko mua muka jollain tavalla huijattu?

 
vieras ei ymmärrä mitä väliä
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mutta onhan mua huijattu jos en tiedä soittavani johonkin perheneuvolaan. eikä asiaa sovittu näin.
Mitä väliä sillä on miten ne puhelimeen vastaa jos siitä saa yhteyden lastenpsykologiin, vaikka ne vastaisi että Mars-luotaimen ala-aula :eek: ?!?!
 
Huijari
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mutta onhan mua huijattu jos en tiedä soittavani johonkin perheneuvolaan. eikä asiaa sovittu näin.
Jos soitat VARATAKSESI AJAN lastenneuvolan yhdelle työntekijälle (=lastenpsykologille), niin mitäköhän huijausta se on jos sulle annetaan lastenneuvolan ajanvarausnumero?

Jos se numero ois mennykin vaikka terveyskeskuksen ajanvaraukseen, niin oisko sekin huijausta kun et tienny soittavas terkkaan? Minne se numero ois saanu mennä että se EI ois huijausta? Suoraan lastenpsykologille? Kuinka monen lekurin tiedät itte hoitavan ajanvarauksensa?

Jos haluat absoluuttisesti itse tietää mihin numeroon oot soittamassa ja kuka sieltä vastaa, niin ehdottaisin että etsit sieltä kunnan puhelinluettelosta tai nettisivuilta itse sen numeron. Luultavasti sieltäkään et pääse suoraan psykologille, varaudu siihen.
 
kääk
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mutta onhan mua huijattu jos en tiedä soittavani johonkin perheneuvolaan. eikä asiaa sovittu näin.

Mä taas luulen että ne on olettanut, sun nuoresta iästä huolimatta, että sä tiedät että sieltä niitä psykan aikoja tilataan.
Näin minäkin ajattelin.
 
vieras kysyy apltä
Jos se numero ois mennykin vaikka terveyskeskuksen ajanvaraukseen, niin oisko sekin huijausta kun et tienny soittavas terkkaan? Minne se numero ois saanu mennä että se EI ois huijausta? Suoraan lastenpsykologille? Kuinka monen lekurin tiedät itte hoitavan ajanvarauksensa?
.
Ap hoi?
 
ap
TÄMÄN KELTON KANSSA SOVITTIIN VASU KESKUSTELUSSA ETTÄ HÄN VARAA SEN PSYKOLOGIN, EN MINÄ. JOTEN EN MINÄ EDES TIENNYT ETTÄ MUN PITÄÄ JOTAIN VARAA KUN SE PITI HOITUA PÄIVÄKODIN PUOLELTA. ELI MULLE EI KUKAAN SANONUT ETTÄ MUN PITÄÄ SOITTAA PERHENEUVOLAAN.

JA KOSKA ASIA OLI SOVITTU NIIN ETTÄ KELTO ITSE HOITAA ASIAN(NIIN MULTA KYSYTTIIN PÄIVÄKODISSA ETTÄ SAAKO HE OLLA YHTEYDESSÄ LASTENPSYKOLOGIIN JA MÄ ANNOIN LUVAN). EIKÖ TÄÄLLÄ IHMISET TAJUA LUKEMAANSA?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TÄMÄN KELTON KANSSA SOVITTIIN VASU KESKUSTELUSSA ETTÄ HÄN VARAA SEN PSYKOLOGIN, EN MINÄ. JOTEN EN MINÄ EDES TIENNYT ETTÄ MUN PITÄÄ JOTAIN VARAA KUN SE PITI HOITUA PÄIVÄKODIN PUOLELTA. ELI MULLE EI KUKAAN SANONUT ETTÄ MUN PITÄÄ SOITTAA PERHENEUVOLAAN.

JA KOSKA ASIA OLI SOVITTU NIIN ETTÄ KELTO ITSE HOITAA ASIAN(NIIN MULTA KYSYTTIIN PÄIVÄKODISSA ETTÄ SAAKO HE OLLA YHTEYDESSÄ LASTENPSYKOLOGIIN JA MÄ ANNOIN LUVAN). EIKÖ TÄÄLLÄ IHMISET TAJUA LUKEMAANSA?
No mutta sähän sait tiedon, että tilanne on muuttunut ja sun pitää se aika varata. Mikä mättää?

 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TÄMÄN KELTON KANSSA SOVITTIIN VASU KESKUSTELUSSA ETTÄ HÄN VARAA SEN PSYKOLOGIN, EN MINÄ. JOTEN EN MINÄ EDES TIENNYT ETTÄ MUN PITÄÄ JOTAIN VARAA KUN SE PITI HOITUA PÄIVÄKODIN PUOLELTA. ELI MULLE EI KUKAAN SANONUT ETTÄ MUN PITÄÄ SOITTAA PERHENEUVOLAAN.

JA KOSKA ASIA OLI SOVITTU NIIN ETTÄ KELTO ITSE HOITAA ASIAN(NIIN MULTA KYSYTTIIN PÄIVÄKODISSA ETTÄ SAAKO HE OLLA YHTEYDESSÄ LASTENPSYKOLOGIIN JA MÄ ANNOIN LUVAN). EIKÖ TÄÄLLÄ IHMISET TAJUA LUKEMAANSA?
Oisitkohan sä ny kulta pieni käsittäny asian väärin?

Vai kerroitko sä sille keltolle kaikki ajat jotka teille käy, ja ei käy, ja sitten annoit täydet valtuudet varata minkä ajan tahansa?

Mihin sä KUVITTELIT soittavas, jos kerran olit sitä mieltä ettei liity ajanvaraukseen? Varsinkin kun numeron sait sillä tiedolla että "varaa aika"?

Pelkäätkö sä jotenkin puhelimessa puhumista kun tää on noin iso asia sulle? Soita ny siihen numeroon ja varaa se aika. Tai jos pelottaa, niin soita sille keltolle, kerro mitkä ajat teille kävis ja pyydä että se soittaa sun puolesta.


 
kääk
Ymmärrän, että pännii pahemman kerran. Pänniihän se jos asiat ei suju sovitulla tavalla. Miksi et kysynyt, jos et tiennyt mihin numero menee? Vai mihin luulit, että soitat?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TÄMÄN KELTON KANSSA SOVITTIIN VASU KESKUSTELUSSA ETTÄ HÄN VARAA SEN PSYKOLOGIN, EN MINÄ. JOTEN EN MINÄ EDES TIENNYT ETTÄ MUN PITÄÄ JOTAIN VARAA KUN SE PITI HOITUA PÄIVÄKODIN PUOLELTA. ELI MULLE EI KUKAAN SANONUT ETTÄ MUN PITÄÄ SOITTAA PERHENEUVOLAAN.

JA KOSKA ASIA OLI SOVITTU NIIN ETTÄ KELTO ITSE HOITAA ASIAN(NIIN MULTA KYSYTTIIN PÄIVÄKODISSA ETTÄ SAAKO HE OLLA YHTEYDESSÄ LASTENPSYKOLOGIIN JA MÄ ANNOIN LUVAN). EIKÖ TÄÄLLÄ IHMISET TAJUA LUKEMAANSA?
ja ihan turha täällä on huutaa, se ei asiaasi eteenpäin vie
 
Yleensä tollaset ajat varaa kyllä vanhemmat, ei täällä ainakaan päiväkodinhenkilökunta lähde varaamaan aikoja. Yhteydessä voivat kyllä olla, mutta periaatteessa lasten asioista ei saa puhua ilman vanhempien suostumusta . joten on ihan ymmärrettävää että sun tehtävä on varata aika. aika tökerösti on kyllä hoidettu päivähoidon puolelta, jos on jätetty vain puhelinumero. olisi voinut tulla kertoon sulle tai olisi voinut jättää kirjeen että tässä numero tänne, varaa sieltä aika....
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
Yleensä tollaset ajat varaa kyllä vanhemmat, ei täällä ainakaan päiväkodinhenkilökunta lähde varaamaan aikoja. Yhteydessä voivat kyllä olla, mutta periaatteessa lasten asioista ei saa puhua ilman vanhempien suostumusta . joten on ihan ymmärrettävää että sun tehtävä on varata aika. aika tökerösti on kyllä hoidettu päivähoidon puolelta, jos on jätetty vain puhelinumero. olisi voinut tulla kertoon sulle tai olisi voinut jättää kirjeen että tässä numero tänne, varaa sieltä aika....
Näin. Ja on melko todennäköistä, että lastenpsykologi haluaa ensin tavata ap:n ja tämän lapsen siellä perheneuvolassa ja vasta sen jälkeen menee havainnoimaan lasta sinne päiväkotiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
Yleensä tollaset ajat varaa kyllä vanhemmat, ei täällä ainakaan päiväkodinhenkilökunta lähde varaamaan aikoja. Yhteydessä voivat kyllä olla, mutta periaatteessa lasten asioista ei saa puhua ilman vanhempien suostumusta . joten on ihan ymmärrettävää että sun tehtävä on varata aika. aika tökerösti on kyllä hoidettu päivähoidon puolelta, jos on jätetty vain puhelinumero. olisi voinut tulla kertoon sulle tai olisi voinut jättää kirjeen että tässä numero tänne, varaa sieltä aika....

Näin. Ja on melko todennäköistä, että lastenpsykologi haluaa ensin tavata ap:n ja tämän lapsen siellä perheneuvolassa ja vasta sen jälkeen menee havainnoimaan lasta sinne päiväkotiin.
Juurikin näin :D
 

Yhteistyössä