petin miestäni..

• Viestiketjun aloittaja punahilkka
  • Ensimmäinen viesti
punahilkka
Ollaan oltu mieheni kanssa todella monta vuotta yhdessä...liki 10...
Meilläasiat rullasi samaan tahtiin koko ajan ja jotenkin laivalla tutustuin yhteen mukavaan ihmisees, tanssittiin, ei muuta.
Pidimme yhteyttä parin viikon ajajn ja menin hänen luokseen noin 100 kilsan päähän.
harrastimme seksiä kaksi kertaa ja nautin siitä.....
mutta.......
kun lähdin sieltä, soitin heti miehelleni...en kertoakseni asiasta vaan siksi että nyt olin aivan varma että haluan vain hänet...
pettäminen ei edes kaduta pätkääkään vaan jotenkin musta tuntui että tämän tarvitsin että sain täysin varmuuden...voi kuullostaa tosi vastuuttomalta mutta tämä oli mun päätös..ja nyt tiedän, etten tarvitse muita..
Mieheni ei ikinä saa tietää tästä koska mies jonka kanssa olin, on aikuinen mies ja erittäin luotettava ja tietää tilanteeni, ei kerro siis.
Seuraavalla viikolla mieheni joka ei halunnut enne lapsia eikä ollut varma avioliitosta halusi jättää ehkäisyn ja suunnittelee häitä ensi kevääksi.
Olen siis onnellinen vaikka juuri olen ollut toisen kanssa..
Mitä sitä ei rakkauden eteen tekisi!!!!!!!!
Ja nyt jatkan rehellisen ja lotettavan pian rouvan elämää elämäni loppuun asti!

kummitus
Voi raukka teitä, kun tuo asia joku kaunis päivä tuleekin julki. :/ Ja ainahan nuo julki tapaa tulla.
Toinen suunnittelee häitä, toinen hyppii vieraaseen sänkyyn..voi voi..
Paras kun kertoisit asian miehellesi ja hän saisi sitten päättää haluaako tosiaan viedä vihille moisen petturin. Sen verran olet miehellesi velkaa, ettet häntä ihan tyhmänä pidä. Kerro totuus ja anna miehen sitten itse päättää vieläkö on samaa mieltä häistä ja muusta.

hepe75
Tuleehan sitä tehtyä joskus virheitä?!? En tiedä onko sinun välttämättömyys kertoa miehellesi. Voi olla parempi kun et kerrokkaan! Minä en ite vois pitää sisälläni, jos oisin pettäny miestäni.
Miehelläni oli viime kesänä jonkin asteinen "kesäromanssi" joka ei ollu kuitenkaan sänkyyn asti edenny. Tai niin mulle ainakin asia kerrottiin... Kun kuulin heidän pussailleen niin sekin tuntu TOSI PAHALTA! Tää kesänen kriisi kuitenkin lujitti avioliittoamme ja nyt opin sen ettei avioliittokaan oo itsestäänselvyys! Onnea teidän liittoonne,häiden suunnittelu on ihanaa aikaa! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2004 klo 17:08 hepe75 kirjoitti:
Tuleehan sitä tehtyä joskus virheitä?!? En tiedä onko sinun välttämättömyys kertoa miehellesi. Voi olla parempi kun et kerrokkaan! Minä en ite vois pitää sisälläni, jos oisin pettäny miestäni.
Miehelläni oli viime kesänä jonkin asteinen "kesäromanssi" joka ei ollu kuitenkaan sänkyyn asti edenny. Tai niin mulle ainakin asia kerrottiin... Kun kuulin heidän pussailleen niin sekin tuntu TOSI PAHALTA! Tää kesänen kriisi kuitenkin lujitti avioliittoamme ja nyt opin sen ettei avioliittokaan oo itsestäänselvyys! Onnea teidän liittoonne,häiden suunnittelu on ihanaa aikaa! =)
Onnea teille. miten pystyt katsomaan sormien lapi, vaikka miehellasi on ollut romanssi toisen kanssa? Toivottavasti miehesi oppi kerrasta, eika enaa loukkaa sinua. :headwall:

Kutukka
Se, mitä ei tiedä, ei voi myöskään satuttaa. Mä en kertois, enkä haluis tietää kumppanini syrjähypystä. Jos olette nyt onnellisia, nauttikaa siitä, turha sitä on mennä pilaamaan kertomalla pettämisestä!

LydianÄiti75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2004 klo 23:04 Kutukka kirjoitti:
Se, mitä ei tiedä, ei voi myöskään satuttaa. Mä en kertois, enkä haluis tietää kumppanini syrjähypystä. Jos olette nyt onnellisia, nauttikaa siitä, turha sitä on mennä pilaamaan kertomalla pettämisestä!
Totta!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2004 klo 23:55 LydianÄiti75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2004 klo 23:04 Kutukka kirjoitti:
Totta!!
:wave: totta juu

nykyinen
Minulla taas se käsitys, että sen minkä taakseen jättää, sen vielä jonain päivänä edestään löytää. Silloin olet tod.näk. jo hääsi pitänyt ja ehkä perhettäkin alkanut perustaa, ja mitäs se sitten saa aikaseksi, jos/kun asia paljastuu?? Ainakin luottamus katoaa täysin ja miehestäsi saattaa kaikki tuntua valheelliselta, satuhäänne jne.. Rehellisyys kunniaan!! Selviätte asiasta varmasti kun kerrot asian noin, kun sen meillekin kerroit. Tuosta ei jäänyt epäilystäkään, ettetkö rakastaisi miestäsi!

lissukka
kovin inhimillistä ja sinänsä"surullista"tuo pettäminen on,mutta ei siihen maailma kaadu!
Henk.koht.ymmärrän joskaan en hyväksy pettämistä,mutta pitkä parisuhde,vallankin jos aikasempia seksipartnereita ei ole ollut lainkaan tai 1-3,niin jotenkin se mun mielestä tekee "rikoksesta"lievemmän.

Sitä mieltä olen,ettei MISSÄÄN TAPAUKSESSA asiasta pidä kumppanillesi mainita,koska "tunnustus sun muut paskajutut" kuuluvat elokuviin ja kaunokirjallisuuteen,eivätkä elämään jota me täällä oikeasti elämme.
Mielestäni niillä ainoastaan vahingoittaa toista osa-puolta!

no joo..se siitä,menkää naimisiin jne,,,,koska tämä päivä ja tulevaisuus merkitsee elämää,ei niinkään menneisyys(tosin hienoa,että oot siitä jotain oppinut...jotain mikä on sinulle/teille arvokasta)

Kaikkea parasta teille toivoo:37v.huhtikuussa isäksi tuleva

punahilkka
kiitos vastauksistanne...
rakastan todella miestäni ja tein sen päätöksen että en kerro....
näin en satuta ketään....
ja todellakin opin sen etten IKINÄ enää petä enkä luultavasti edes kaipaa muuta kuin omani...opin sen vain kantapään kautta mutta ei kai sen takia tarvitse koko loppuelämää kärsiä..
ISO KIITOS!

mami04
Itse myös petin miestäni pari viikko sitten. Meillä tilanne oli sellainen, että olimme olleet yhdessä melkein 2,5 vuotta, melkein koko ajan mies on käynyt chäteissä esittämässä sinkkua ja pitänyt yhteyttä sieltä löytämiin naisiin. Viime keväänä oli yhden jopa nähnyt ja olivat suudelleet. Mies lupasi monta kertaa lopettaa nuo touhut mutta aina vaan uudestaan ja uudestaan petti lupauksen. Vihdoin ja viimein pari viikkoa sitten sanoinkin miehelle, että nyt mulle riittää. Mies ei uskonut, ja alkoi jo puhua itsarista yms... Olin juuri tutustunut yhteen ihanaan mieheen, ja omasta mielestäni pidin suhdettamme lapsen isän kanssa jo loppuneena, ja vietin ihanan yön tämän uuden kanssa. Kerroin siitä miehelleni, koska se tuntui olevan ainut tapa päästä hänestä eroon,ja niin siinä kävikin, tosin hän luvannut antavansa anteeksi, jos vaan olisimme vielä perhe. Mutta minä en häntä enään halua, en ikinä voisi häneen enään luottaa. Aina tulee mielessä olemaan hänen chätti sekoilunsa ja ne muut naiset. (Hän ei siis ole nainut kenenkään kanssa, tai niin ainakin väittää... Ja vain yhden nähnyt.)

Minun tapauksessa pettäminen oli siis ainut keino päästä eroon miehestäni ja huonosta suhteesta. Nyt olen tapaillut tätä uutta miestä ja on ihanaa tuntea, että mullakin vielä löytyy tunteita ja kiinnostusta seksiin... Exän kanssa tunteet ja seksi kuolivat aikoja sitten....

Moi! Ei se parisuhde välttämättä pettämiseen lopu, riippuu vähän mitenkä asian itselleen ja toiselleen selittää... mutta ei sitä anteeksi voi antaa, tapahtuneen voi yrittää hyväksyä. Olet siis päättänyt, että et kerro, sekin on ihan oma ratkaisusi ja voihan olla, että myöhemmin asiasta on helpompi kertoa, jos asia alkaa vaivata... Parisuhde ja ihmiset muuttuvat... itse en kyllä voisi olla kertomatta...

myy
Itse en pystyis salaamaan mieheltä mitään, ja pettäminen olisi viimeinen asia mitä menisin tekemään. Niin paljon miestäni ja lapsiani rakastan etten koskaan halua heitä menettää! :heart:
Ja jos jompikumpi meistä pettää niin se on kerrasta poikki yhteiselo.

Mutta nykyään on näköjään muotia mennä kertakäyttöavioliittoon....

Nikittä
Elämässä nyt sattuu kaikenlaista. Sä opit tuosta hairahduksesta että miehesi on sulle kaikkein tärkein. Unohda koko juttu ja nauti miehestäsi ja häiden suunnittelusta. Turha loukata toista kertomalla. Tapahtunut mikä tapahtunut!

punahilkka
ihmisiä on näköjään tosi moneen junaan..mikä on kyllä hyväkin..:)
Kiitos vastauksistanne....
mä taidan ottaa vaarin siitä neuvosta että unohdan asian ja jatkan elämääni, yhden ja ainoan miehen kanssa :heart:
Ja toivon kaikille saman kokeneille voimia asian kanssa ja kaikille muillekin vaan onnea elämään ja rakkauteen!!
p.s. tässä omassa jutussahan mä olen nyt ainoa joka kärsii eli eikö se ole juuri oikein ja tarpeeksi rangaistukseksi......

ounou
Ikävä kyllä jäät jossain vaiheessa kiinni!
Ihminen on sellanen kapine, et se paljastaa pahat tekonsa jollain tavoin ennemmin tai myöhemmin..
Ootko kuullut sellasta sanontaa, kun "rikollinen palaa rikospaikalle"
Must ois vähintäänkin reilua kertoa ihan itse miehellesi, jotta hän varmasti nai sellaisen naisen joka hänen arvomaailmalleen on se oikea.

Yhteistyössä