Ruusu
Miehelläni oli seksisuhde itseäni reilusti nuorempaan naiseen. Maailma romahti hetkeksi, mutta selvitettiin vieras ja oma suhde perin pohjin. Rakastuimme toisiimme uudelleen ja hieman näivettynyt seksielämämme heräsi uuteen kukoistukseen. Ennen seksi tuntui tylsältä ja aloite oli pelkästään miehelläni. Tämä ei johtunut hänen rakastelutaidoistaan (=hyvä&huomaavainen) vaan enemmänkin itsestäni. Nyt haluan koko ajan ja harrastamme nautinnollista seksiä.
Olen kertonut hänellä haluavani myös itse kokeilla vierasta miltä se tuntuu. Ja teenkin sen, jos tulee tilaisuus ja mielenkiintoinen kaveri vastaan. Tämä ajatus kieltämättä kutkuttaa mieltäni enkä halua ajatella teon mahdollisia seurauksia.
Opimme, että suhdetta on vaalittava eikä kukaan omista toista. Tämä tahtoo välillä unohtua arjen pyörityksessä. Onko minulla sielunkumppaneita, jotka kokeneet vastaavaa?
Olen kertonut hänellä haluavani myös itse kokeilla vierasta miltä se tuntuu. Ja teenkin sen, jos tulee tilaisuus ja mielenkiintoinen kaveri vastaan. Tämä ajatus kieltämättä kutkuttaa mieltäni enkä halua ajatella teon mahdollisia seurauksia.
Opimme, että suhdetta on vaalittava eikä kukaan omista toista. Tämä tahtoo välillä unohtua arjen pyörityksessä. Onko minulla sielunkumppaneita, jotka kokeneet vastaavaa?