Petetty

Mun mies jätti mut pari viikkoa sit. Sano syyksi että ei jaksa mun kilahteluja... Mut sain tietää jokin aikaa sit et sillä on jotain säätöö toisen naisen kanssa. Mulle sanoo silmät kirkkaina et ei ketään toista. Siis ollu jo silloin ku oltiin yhdessä. Olen pyytänyt häntä lähtemään sinne missä on tyytyväinen mut ei lähe. Mä en jaksa enää tätä P.ASKAA. Ei eka kaerta ku mua pettäny, mut saa luvan olla viimeinen. Kuinka joku joka sanoo välittävänsä voi satuttaa toista näin? Tää on fyysisesti ja henkisesti todella rasittavaa. Itse en voisi toista loukata noin pahasti. Pidemmän aikaa menny kyllä huonosti et ei yllärinä tullu. Miehestä huomasi heti et jotain on vialla. On se jännä miten toisen tuntee noin hyvin. Oireet tosin samat kuin aikaisemmassa pettämisessä.

Porp
:hug: Voimia sinne.Varmasti on raskasta mutta toisaalta jos noin epärehellinen niin kuinka luottaa jatkossa?Ainakin mies sais kovasti tehdä töitä sen eteen.Ja jos mies nyt lähtee niin anna mennä.Ei oo sun arvonen ollenkaan.Vielä se huomaa mitä menetti! :/

Yhteistyössä