Petetty, vainoharhainen vaimo keksi uuden tavan kytätä miestään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies kun poistaa aina kaikki kyseenalaiset puhelutiedot ja viestit puhelimestaan... Niin keksin, että voin tarkistaa päivittäin hänen viestilaskurinsa lähetettyjen kohdalta. Näin voin kontrolloida viestitteleekö yhä jonkun naisen (tai useammankin) kanssa.

Täsmennys: Tämä on totaalisen väärin ja minulle on tullut tästä panikoimisesta pakkomielle. Parisuhteemme on totaalisessa kriisissä, ja minä haluan ainakin toistaiseksi vielä kituuttaa tässä. Mies ei juuri ole helpottanut tilannettamme omalla käytöksellään - siis ei "jaksa jauhaa" asioista, hermostuu jos yritän puhua, koska "minähän sanoin jo miten asiat ovat..." Kuulemma häneen voi luottaa täysin, mutta niinhän hän on sanonut monta kertaa aiemminkin.

TAUSTAA: Mies onki käsiinsä erään tuttavanaisen numeron, alkoi tekstailla tämän kanssa kaikenmaailman seksiviestejä, kuinka haluaa tätä jne. Loukkasi siis pahemmin kuin ikinä olisin voinut kuvitellakaan. Toistaiseksi siis vielä yritämme jatkaa suhdetta, mutta jos tämä minun kyttäämiseni ja miehen välinpitämättömyys jatkuu, varmaan jo ennen syksyä olemme jatkaneet elämää erillämme. Tuskin se sitten enää niin sattuukaan, kun on oikeasti antanut kaikkensa ja huomannut, ettei tästä mitään tullut.

Mitä varten kyttäät? Siis tarkoitan että ei tuollainen suhde tule kestämään niin eikö ole raastavaa rääkätä itseään tuollaisella touhulla kun yksin kertaisinta olis vain erota.
Tuskin koskaan lopetat sitä kyttäämistä koska noin paljon häntä vartioit ja kyttäät.
Minä itse vaikka epäilin vahvasti en kytännyt mitenkään. Ajattelin että kyllä se aika tuo eteen sen päinvän kun totuus paljastuu ja niinhän siinä kävi. Ei tarvinnut häpäistä itseään ja käyttää energia kyttäilyyn.

Meillä mies jäänyt kolme kertaa kiinni siitä kun on lähetellyt viestejä noille seuranhakupalstoille, tyyliin hakee salaista seksiseuraa... Joka kerran väittänyt ettei ole kukaan vastannut/ei ole tapahtunut mitään.

Tosiasiahan on ettei tuollaisen jälkeen voi todellakaan luottaa enää, minäkin ongin samallalailla kaikki tiedot puhelimesta, ja teen välillä testejä: Ostan halvan prepaid-liittymän ja laitan viestiä miehelle jonain seksiseuraa hakevana naisena. Viimeks vastaus sellaiseen viestiin oli ettei hae ENÄÄ seuraa. Onko se sit enää sitä et on lopettanut vai onko sillä joku poka päällä?

Alkuperäinen kirjoittaja Miekin:
Meillä mies jäänyt kolme kertaa kiinni siitä kun on lähetellyt viestejä noille seuranhakupalstoille, tyyliin hakee salaista seksiseuraa... Joka kerran väittänyt ettei ole kukaan vastannut/ei ole tapahtunut mitään.

Tosiasiahan on ettei tuollaisen jälkeen voi todellakaan luottaa enää, minäkin ongin samallalailla kaikki tiedot puhelimesta, ja teen välillä testejä: Ostan halvan prepaid-liittymän ja laitan viestiä miehelle jonain seksiseuraa hakevana naisena. Viimeks vastaus sellaiseen viestiin oli ettei hae ENÄÄ seuraa. Onko se sit enää sitä et on lopettanut vai onko sillä joku poka päällä?

Jeesus miten sairasta touhua! Eroa hyvä ihminen ihan oman mielenterveytesi takia, hulluks tuut tuommosella kyttäämisellä.

Olen vain jäänyt koukkuun tuohon, ja saan muutoin tyhjään elämääni hieman jännitystä.
Jotenkin etsin vain konkreettista syytä alkaa järjestää eroa samantien. Tuntuu, että minkä olen anteeksi antanut, niin sen myös kestän. Mutta jos mies ei kykene uutta mahdollisuuttaan käyttämään oikein ja tekee yhä mun selkäni takana jotain, niin ei muuta kuin heippa!

Ootko muute hokannu että jospa miehes on vahingosta viisastunu ja hoitaa seksisuhteesa salaisella puhelimellaan jota pitää esim. töissä? Fiksua miestä on aika hankala saaha kiinni pettämisestä..

Alkuperäinen kirjoittaja jik:
Ootko muute hokannu että jospa miehes on vahingosta viisastunu ja hoitaa seksisuhteesa salaisella puhelimellaan jota pitää esim. töissä? Fiksua miestä on aika hankala saaha kiinni pettämisestä..

Mun mieheni ei niin fiksu kyllä ole. :whistle: (Tosin voihan se yllättääkin. Mutta en ota liiaksi stressiä, jos niin tekee niin kyllä on kovat halut pettää! Ja minähän en voi häntä estää. Kyllä se sitten joskus tulee minunkin tietooni.)

Ap, mitä jos jättäisit miehesi puhelimen rauhaan ja alkaisit jonkun naispuolisen kaverin kanssa vaihtaa nopealla syötöllä höpöhöpötekstareita etkä näyttäisi niitä miehellesi? :xmas: Puhelin vaan jatkuvasti piippailisi ja poistelisit kaiken nopeasti. Hihittelisit näkyvästi viestejä lukiessa etkä suostuisi kertomaan mitään. :xmas: :xmas: :xmas:

"Meen just keittämään kahvit."
"Tuli vähän liian laihaa kahvia. Käyn vessassa."
"Veskipaperi loppu. Pyyhkisinkö noihin miehen pyykkikorissa oleviin kalsareihin? Hihihi!"
"Meen kohta nuoleskeleen tikkaria."
"Posti tuli. Onkohan siellä pelkkiä laskuja vai rakkauskirje tuntemattomalta ihailijalta? Ryntään katsomaan!"
"Pöh. Ei tullu rakkauskirjettä..."

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Ap, mitä jos jättäisit miehesi puhelimen rauhaan ja alkaisit jonkun naispuolisen kaverin kanssa vaihtaa nopealla syötöllä höpöhöpötekstareita etkä näyttäisi niitä miehellesi? :xmas: Puhelin vaan jatkuvasti piippailisi ja poistelisit kaiken nopeasti. Hihittelisit näkyvästi viestejä lukiessa etkä suostuisi kertomaan mitään. :xmas: :xmas: :xmas:

"Veskipaperi loppu. Pyyhkisinkö noihin miehen pyykkikorissa oleviin kalsareihin? Hihihi!"
"Posti tuli. Onkohan siellä pelkkiä laskuja vai rakkauskirje tuntemattomalta ihailijalta? Ryntään katsomaan!"

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Olen yrittänytkin samantapaista taktiikkaa. Olen muka näpyttelevinäni viestejä ja olen salamyhkäinen. Mies ei reagoi siihen heti, mutta huomaa sen kyllä - vetää asian mukaan kun yritän keskustella hänen temppuilustaan. Mies on mustasukkainen ja pelkää minun tekevän samaa kuin hän.

Jos ei pysty luottamaan toiseen täysillä, niin mun mielestä suhteen onnistuminen on silloin vaakalaudalla. Ei aikuiset ihmiset tuolla tavalla kyttää toisiaan ja toistensa tekemistä, eivätkä myöskään petä puolisoitaan!

No, viestilaskurin mukaan mies oli lähettänyt tänään 13 viestiä. :/
Mielenkiinnolla odotan, mitä mies sanoo selitykseksi. Varmaan, että isänsä kanssa viestittelivät kattoremontista tai jotain muuta yhtä uskottavaa. :headwall:

jos luottamus on mennyt ja luotat mieheesi - 1% kuten minä niin on ero ainoa ratkaisu. Meillä luottamus meni viime lokakuussa ja nyt ollaan jo erossa ja haen eroa eikä kaduta. En tosiaan enää luottanut ja jouduin tarkistamaan kaiken. Siihen kyttäämiseen jää kiinni mutta se ei auta, kun ei se luottamus sillä palaa. Eroa vaan ja lopeta itsesi kiusaaminen.

Mä ymmärrän sua siinä mielessä, että haluat kituuttaa. Niin tein itsekin (tilanne oli eri) mutta en halunnut kertakaikkiaan jättää mitään jossittelun varaan. Erokin oli helppo, koska ei ollut mitään jos olisi, jos kuitenkin-tilannetta.
Melkein kyllä veikkaan tuon päätyvän eroon, mutta vie loppuun asti. Ei tartte ainakaan jäädä miettimään.

Yhteistyössä