Pesukone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariie

Vieras
Pitäisi ostaa uusi pesukone. Mielellään päältä täytettävä. Saako mihinkään koneisiin vielä 5-6 vuoden takuun? Selasin netissä koneita ja tuntuu, että tavallinen takuuaika on 2 vuotta.
Entä mistä saisi edullisen koneen ja mikä merkki kestäisi?

hinta on monesti se, mikä kertoo siitä laadusta, ikävä kyllä. Itsellä Miele, joka ymmärtääkseni markkinoiden laadukkaimpia, mutta siinäkin on vain 2vuoden takuu. Eli edullinen hinta ja 5 vuoden takuu ei kuulosta oikein realistiselta.

Välillä ainakin mustassa pörssissä kampanja jossa plussa-kortilla saa pesukoneille 4 vuoden takuun. Eli normi 2v takuu valmistajalta ja 2 lisävuotta. Upon päältätäytettävät kiertäisin hyyyyvin kaukaa, omamme n. 500e maksanut täysi susi,onneksi oli 4v takuu.

nii kai sitä voi käyttää kotivakuutusta takuuajan umpeuduttua, maksaaa toki sekin. miten minulla on semmonen käsitys että päältätäytettävät ei oo kovinkaan kestäviä ku ne tärisee ittensä tärviölle muutamassa vuodessa

nii kai sitä voi käyttää kotivakuutusta takuuajan umpeuduttua, maksaaa toki sekin. miten minulla on semmonen käsitys että päältätäytettävät ei oo kovinkaan kestäviä ku ne tärisee ittensä tärviölle muutamassa vuodessa

Minulla rikkui kone nyt tai kone vielä kävi, mutta linkouksessa alkoi pitää kolinaa. Oli päältä täytettävä ja maksoin vuonna 2004 koneesta hieman yli 300euroa. Sain viiden vuoden takuun. (Muistaakseni plussakortilla sain aikoinaan 3 vuoden jatkotakuun päälle)pesin pyykkiä 2-3 koneellista viikossa. Tämä oli kestävä kone kuitenkin.