Pesukone hajosi! perhanan perhana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
ja juuri tänä viikonloppuna kun ukko on kesämökillä :headwall: :headwall: Moneltakohan nuo kodinkoneliikkeet aukeaa? varmaan 10 aikoihin. Pitää saada huomenna uusi pesukone (en elä päivääkään ilman pesukonetta) Muksujen kanssa sitten lähdettävä ostoksille. :headwall: Kodinkoneliikkeet ei kyllä taida olla 2 ja 3v lempipaikkoja :/

Meillä levis edelline kone sopivasti uuden vuoden aattoaamuna :kieh: , ja tottakai jokapaikka just sillon pullisteli likasia pyykkejä, kun normaalisti pesen koneellisen päivässä/kahdessa, niin ei pääse kertymään...

Mikäs minulla onkaan... LG:n suoravetokone, käy tasaisesti, eikä tule kodinhoitohuoneen ovelle vastaan. Tykkään. :heart: Ja iso rumpu, saa tunkea ainakin 6-7 kg pyykkiä.

Ikävää, että ap:n kone hajosi.

*kiukuttelee yhä tiskikoneettomuuden vuoksi*

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
entinen oli candy ja kesti 8v
nykyinen on 6kg hoover ja ainakin vielä toimii

Meillä tämä hajonnut on Candy ja kesti siis 6v. TMites tuo Miele? Olen kuullut kehuja. Ajattelin, että pitäisi varmaan olla vähintään 6 kg täyttö.

Meillä on Eletcroluxin päältä täytettävä ja on kestänyt jo 20 vuotta. Toisaalta haluaisin jo sivusta täytettävän uuden koneen joka olisi vähän isompi eli mahtuis vähintään se 5-6 kg pyykkiä koneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mikäs minulla onkaan... LG:n suoravetokone, käy tasaisesti, eikä tule kodinhoitohuoneen ovelle vastaan. Tykkään. :heart: Ja iso rumpu, saa tunkea ainakin 6-7 kg pyykkiä.

Ikävää, että ap:n kone hajosi.

*kiukuttelee yhä tiskikoneettomuuden vuoksi*

Tykkään tosta koneesta. Täys peesi!

Meidän Samsung hajos pari kuukautta sen jälkeen, kun kahden vuoden takuu oli mennyt umpeen. Oli vissiin joku kovalevyvika, jonka korjaaminen olis maksanut 200-300?. Ostettiin nyt tuo LG:n suoravetokone, olen tykännyt kovasti :) ! Se suoravetojuttu on hyvä, kun ei pesukone heilu ja tärise lingotessa.

Meillä oli Asea Scandia kesti varmaan parikymentä vuotta, liekö enää moista. Toimi edelleen mutta vaihdoin kun kävi paremmin tänne pienempi, hyvin toimii tämäkin.

nyt on uusi pesukone ja ostin sitten mikronkin samalla. Uusi oli jo tarpeen. Päädyin Siemensiin (tehty Saksassa ) pallottelin Mielen ja Siemensin välillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
nyt on uusi pesukone ja ostin sitten mikronkin samalla. Uusi oli jo tarpeen. Päädyin Siemensiin (tehty Saksassa ) pallottelin Mielen ja Siemensin välillä...

Meilläkin on Siemensin kone ja tykkään kyllä. Miele on niin törkeen kallis ja hinnoissa ilmaa reilusti..

Yhteistyössä