pesukone hajosi - kannattaako ottaako yhteys kodinkonehuoltoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras väri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras väri

Vieras
Pesukone perhana repi kappaleiksi yhden lempipaitani perjantaina ja nyt on kerran testattu konetta uudelleen. Vesi jää koneeseen sisään eikä kone jaksa/pysty linkoamaan.

Hyvällä tuurilla kyseessä on vain tukos tuosta repeytyneestä paidasta, mutta huonolla tuurilla on kone aivan hajalla. Pesukone on jo kuusi vuotta vanha ja hyvin palvellut =)

Kuinka paljon korjausmiehen käynti maksaa? Koska jos käyntikerta maksaa jo maltaita, niin uuden ostaminen voisi olla kannattavinta. Uusi kone ei taloutta kaataisi (ja sopisi minulle mainiosti!), mutta toisaalta, jos vika ei ole mainittava, voisi koneen vain korjata. Yleensähän tosin korjaukset maksavat lähes yhtä paljon kuin uudet koneet.

jos aiot vakuutukseen saada koneen, pitää korjaajan joka tapauksessa kä'ydä paikalla toteamassa tilanne: ei kannata korjata. Näin meillä tehty ja saatu uusi kone vakuutuksesta, mut se korjaajan muutaman minuutin visiitti toki maksoi...

Nukkasihti katsottiin juu heti, sieltä tuli vain vettä. Tuota vakuutus-hommaa en ollut edes miettinytkään. Hm... Ei varmaan kannata miehen ruveta itse konetta sörkkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nukkasihti katsottiin juu heti, sieltä tuli vain vettä. Tuota vakuutus-hommaa en ollut edes miettinytkään. Hm... Ei varmaan kannata miehen ruveta itse konetta sörkkimään.

Takalevyn voi aina ottaa irti ja katsoa miltä näyttää.Ei kone siitä hajoa.

Yhteistyössä