Pesukone hajos, uusi pitäs hommata tänään mut mikä? Apuja ja kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyykkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyykkis

Vieras
Eli entinen kone on kahdesti (takuu)korjattu, reilun vuoden vanha on, ja nyt sit taas hajos. Enää ei hermo kestä korjauttaa, ei siitä näköjään hyvää tule joten tänään pitäs käydä uusi ostaa.
Meillä viisihenkinen perhe ja paljon pyykkiä, ja atooppinen ihottuma useammalla joten pitäs olla kunnolliset huuhtelut ja tietysti olis plussaa se, ettei menis kamalan montaa tuntia normaali 60 pesussa.
Mitään ihmetoimintoja ei kaivata, mut ei ne haittaakkaan jos kone on muuten hyvä.
Omia kokemuksia eri merkeistä ja suosituksia ennenkaikkea kaipailisin! Kiitos!

Meillä on ollu pari vuotta käytössä 6 kg:n whirlpooli. Ihan tosi hyvä kone on ollu ja päivittäisessä käytössä lähes. Ohjelmat helppo valita kun on suomeksi ohjelmataulu, hyvä linko oliko nyt max. 1400 kierr/min ja ajastin sekä jäljellä olevan pesuajan näkee kans. Se myös teille olis plussaa että voi valita ylimääräisen huuhtelun jos teillä on sitä atooppista ihoakin.

Suosittelen :flower:

Meillä nyt (hyväks jokapaikassa kehuttu) siemens, sellaista ei siis toista tule.
Mieleä mietin, mut on niin kamalan kallis..
Tuo whirlpool on ollu yks mitä oon miettiny, upoa ei tule, siitä oon kuullu niin paljon huonoa.
Mut ei haluis taas muutaman vuoden päästä olla uutta etsimässä joten olis kiva löytää suht laadukas kone.

meillä 12 vuotta vanha whirlpool (taitaa olla 7kg:n) ja nyt vasta alkaa vedellä viimesiään, päivittäisessä käytössä ollut ilman minkaanlaista vikaa. Eli eipä oo epäselvää minkä merkkinen kone on seuraava.

Eli whirlpool on saanu aaniä, onko tosiaan niin että olis niin hyvä ettei satu ketään jolla olis huonoja kokemuksia siitä? Onko siinä miten pitkät pesuohjelmat?

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Lg:n 7kg kone on meillä ja oon ollu tyytyväinen.

Meillä myös tykätty. Sen sijaan LGn kuivausrumpu 7 kg, samanikäinen 5 v kuin tuo pesukonekin, on ollut rikki jo kolmesti. Eli pesukoneeksi uskallan LGtä suositella, rumpua en.

ollut nyt 4-5 vuotta. Kerran takuukorjattu. Olisiko 5 kg kokoinen perusvehje. Nukkasihdin tyhjennys tosi hankala. Kun hajoaa, niin todennäköisesti ottaisin jonkun toisen merkkisen, ehkä Mielen?

Alkuperäinen kirjoittaja whirlpool?-ap-:
Eli whirlpool on saanu aaniä, onko tosiaan niin että olis niin hyvä ettei satu ketään jolla olis huonoja kokemuksia siitä? Onko siinä miten pitkät pesuohjelmat?

Meidän kone oli ainakin ns.maanantaikappale. Nyt LG:n 8kg kone ja olen tyytyväinen.

Eli on huonoja kokemuksia whirlpoolistakin. Hmm.
Jotenkin hirvittää pesukoneen osto, kun tuota siemensiä kehuttiin kovasti mut on ollu siis ihan p...ka, niin tuntuu et minkähän sitä uskaltaa ostaa.
En sit tiedä onko tuo miele oikeasti hintansa arvoinen? Kun hintaa sillä ainakin on..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli on huonoja kokemuksia whirlpoolistakin. Hmm.
Jotenkin hirvittää pesukoneen osto, kun tuota siemensiä kehuttiin kovasti mut on ollu siis ihan p...ka, niin tuntuu et minkähän sitä uskaltaa ostaa.
En sit tiedä onko tuo miele oikeasti hintansa arvoinen? Kun hintaa sillä ainakin on..

Jos katsoo ihan koneen rumpua, niin sehän on ihan muuta kuin monen muun ohuet peltihökötykset. Oli tosi järkytys, kun etsittiin itse uutta konetta pari vuotta sitten, millaisiksi ennen niin hyvät merkit oli muuttuneet. Suosittelen Mieleä. Kannattaa katsella, jos alesta löytyisi esim. edellisen kauden mallia, on huomattavasti halvempi aina kun viimeisin malli, mutta on silti kunnollinen.

Yhteistyössä