Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Arvaas kuka unohti vastata siihen sun eiliseen vastaustekstariin.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jollakulla on saapuneet kansio täynnä :attn: :attn: =) :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Arvaas kuka unohti vastata siihen sun eiliseen vastaustekstariin.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jollakulla on saapuneet kansio täynnä :attn: :attn: =) :wave:
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Nyt pitäis toimia. =) Siellä on niin paljon sellaista mitä ei raaski poistaa.![]()
Pitäiskö nyt aloittaa se lähetetävien viestien lähettäminen...?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Arvaas kuka unohti vastata siihen sun eiliseen vastaustekstariin.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jollakulla on saapuneet kansio täynnä :attn: :attn: =) :wave:
muru, mä en onneksi koskaan unohda :saint: :saint:
jos laskisi niitten vastaan kohta, illalla, huomenna... viestien määrän, joita olen aikonut lähettää - olisin rikastuttanut Elisaa monella sentillä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pitäiskö nyt aloittaa se lähetetävien viestien lähettäminen...?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Arvaas kuka unohti vastata siihen sun eiliseen vastaustekstariin.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jollakulla on saapuneet kansio täynnä :attn: :attn: =) :wave:
muru, mä en onneksi koskaan unohda :saint: :saint:
jos laskisi niitten vastaan kohta, illalla, huomenna... viestien määrän, joita olen aikonut lähettää - olisin rikastuttanut Elisaa monella sentillä.![]()
Homma ois EHKÄ jo illalla valmis, tai sitten ei. :xmas: