Pesin liikennematon ja haisee nyt kamalalle!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kikka

Vieras
hitsinhitsit. pesin tuollaisen ison liikennematon, pojan huoneesta. otti sinne yks päivä maitoa ja sehän kaatui. oli muitakin tahroja niin hinkkasin ja läträsin koko maton. annoin sen kuivua monta päivää saunassa ilmavasti ja nyt se haisee aivan järkylle! ihan kun pissille ja ummehtuneelle. varsinkin sen pohjan muoviosa. onko se nyt sitten pilalla? :( ei ole edes kovin monta kk vanha matto.
 
Jos se on monta päivää kestänyt kuivuu niin on kuivunut hitaasti ja ei ihme et haisee :/ En osaa sanoo miten hajun sais pois..
Kesällä ois hyvä kuivattaa ulkona,mut itselläkin ollut ongelmana missä talvisaikaan kuivattaa kun asutaan omakotitalos ja ei siis oo mitään kuivaushuoneita niinkuin monissa kerrostaloissa...
 

Yhteistyössä